Ik lig/zit nog in bed. Is dat ook goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Allemaal in de vorm van een bed gaan liggen
Tom Chapmanquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
mooie zangstem heeft die jongen ook(ben zn naam even kwijt)
Tom Chaplin.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
Tom Chaplinquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
Tim Knolquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
Tom Chaplin.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen de singles. Moet hem nog maar eens een keer opzettenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Naast de nummers die iedereen kent zijn ook We Might as Well Be Strangers en She Has No Time prachtig daarvan.
Volgens velen makkelijke popmuziek maar ik denk dat het 1 van mijn meest geluisterde albums is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef Chiappucci het volgende:
Dat eerste album van Keane was wel een aardige binnenkomer.
Zekers! Goed bezigquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/EMEOXaGWkAAGLq5?format=jpg&name=large
Magere jongen geworden.
Zeker de moeite waard!quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen de singles. Moet hem nog maar eens een keer opzetten
Muzikaal ook wat povertjes...quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/EMEOXaGWkAAGLq5?format=jpg&name=large
Magere jongen geworden.
Wow da's wel heftig jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb mijn relatie dit jaar beëindigd, na 23 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |