Ja, het is wel vreemd dat als je iets van Muse in je lijst zet, dat het dan deze is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:17 schreef Kyran het volgende:
Als deze erin zou staan als laagste Muse zou ik het nog snappen
Ik vind het beter dan Unintendedquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Unintended
Dat was niet de bedoeling neequote:Op zaterdag 28 december 2019 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Unintended
Alles draait om timing in het leven!quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:17 schreef tompsv18 het volgende:
Was een mooi moment om bier te halen in het Goffertpark tijdens dit nummer.
Ja, maar dat is ook wel extreem. Ik vind zelf OoS hun beste album maar daarna hebben ze ook prima albums gemaakt met een paar klassiekers. Maar the 2nd law vind ik stiekem toch het lelijke eendje van de Muse albums.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaak van Muse fans. Over Origin of Symmetry komen ze uiteraard nooit meer heen, maar toch vind ik ook hun nieuwere werk vaak prima in orde
Ik vond ST, Drones en 2nd Law ook verder dikke prima. Alleen deze vind ik vreselijk, live ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaak van Muse fans. Over Origin of Symmetry komen ze uiteraard nooit meer heen, maar toch vind ik ook hun nieuwere werk vaak prima in orde
Voor het eerst? Wow. Ik heb juist het gevoel dat deze helemaal is grijsgedraaid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef Bugno3 het volgende:
Matig, heel matig. Hoor 'm voor het eerst.
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef Kyran het volgende:
Is het al bijna tijd voor Knights of Cydonia genot
Ik hoorde hem ook voor het eerstquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor het eerst? Wow. Ik heb juist het gevoel dat deze helemaal is grijsgedraaid.
die komt pas in de middag de 31e, en terecht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef Kyran het volgende:
Gokje: Bugno3 beluistert andere zenders dan jijquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor het eerst? Wow. Ik heb juist het gevoel dat deze helemaal is grijsgedraaid.
Huh? is die zo ver gezakt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef Kyran het volgende:
Ik vind The 2nd Law juist hun op 1 na beste album denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook wel extreem. Ik vind zelf OoS hun beste album maar daarna hebben ze ook prima albums gemaakt met een paar klassiekers. Maar the 2nd law vind ik stiekem toch het lelijke eendje van de Muse albums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |