Dit kan natuurlijk niet tippen aan Een Vriend van Dré.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe mij maar You've Got a Friend van afgelopen nacht
Stemlijst genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
1037Your Latest TrickDire Straits
Cholera, dit zie ik nu pas. Had toch de wekker moeten zetten vanmorgen.
Say what? Je mag er alles van vinden, maar André Hazes?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh nee deze vind ik niks. Krijg een beetje André Hazes vibes hiervan.
Absoluut. Schitterend nummer is dat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe mij maar You've Got a Friend van afgelopen nacht
Helemaal mee eens. En ze staan te hoog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Spies het volgende:
Overbodige Queen. Hebben imo echt te veel noteringen.
Dat was een van de eerste nummers waarmee ik wakker werd. Heerlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
die BoRhap film heeft er voor gezorgd dat zowat de hele discografie er naderhand zo instaat nu.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Spies het volgende:
Overbodige Queen. Hebben imo echt te veel noteringen.
had ik met Voulez-Vous van ABBAquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Het instrumentale stuk hè.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Say what? Je mag er alles van vinden, maar André Hazes?
Onvriendelijk zeg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik een van de Queen platen die er van mij niet in hoefde.
Wie moet er dan op één?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ze staan te hoog.
Alle posities maal twee doen, en alles wat dan boven de 2000 komt eruit gooien. Dan is het prima.
En terecht, alleen de beste missen nogquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die BoRhap film heeft er voor gezorgd dat zowat de hele discografie er naderhand zo instaat nu.
Nou het publiek staat er wel op te deinen alsof het een smartlap is. Ik neem mijn verbazing terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |