SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Zeker niet. Undisclosed Desiresquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:05 schreef MTheBassman het volgende:
Madness is toch wel echt de slechtste van Muse in de lijst. Ongelooflijk saai en traag opbouwend, en dan blijft het alsnog saai.
Ik vind Knights of Cydonia vreselijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker niet. Undisclosed Desires
Gelukkig was die 's nachts.
Eens. Mooie clip ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bedshaped is een absoluut meesterwerk
Die vind ik nog wel gaan eigenlijk. Daar zit in ieder geval nog een beetje pit in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker niet. Undisclosed Desires
Gelukkig was die 's nachts.
Echt? Dat hoor je niet vaak, da's toch wel een grote favoriet zowel onder trouwe fans als onder wat meer casual luisteraars.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind Knights of Cydonia vreselijk.
Madness is zo underrated. Als die gitaren erin komen, dat is zo heerlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:05 schreef MTheBassman het volgende:
Madness is toch wel echt de slechtste van Muse in de lijst. Ongelooflijk saai en traag opbouwend, en dan blijft het alsnog saai.
Enige nummer van Muse dat ik écht niet te luisteren vind.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die vind ik nog wel gaan eigenlijk. Daar zit in ieder geval nog een beetje pit in.
Ik vind eigenlijk alleen OoS echt goed van Mjoes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt? Dat hoor je niet vaak, da's toch wel een grote favoriet zowel onder trouwe fans als onder wat meer casual luisteraars.
Opvolger is ook gewoon een 9 waard.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is niet van het debuutalbum van Keane, dus matig
Liever een banaan, die praten niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gijs ziet er uit als een banaan
Weet je dat ik dat nummer nog nooit gehoord heb?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:08 schreef Kopiko het volgende:
We zijn precies 1000 nummers van de stunt van Normaal verwijderd ...
Kom net van hun nachtdienst in t bordeel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Kyran het volgende:
Waarom staan er spuitgasten in de studio.
Ik ken weinig van ze, maar tot nu toe zit elk nummer van ze gewoon goed in elkaar, van degene die ik gehoord heb dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
Keane is echt een beetje onderschat vind ik. Hebben toch heel wat heerlijke nummers gemaakt.
als ze hun fapdoek maar meehebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Kyran het volgende:
Houden zo, gewoon wat leuks gaan doen die avond want het is de moeite van het horen niet waardquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat nummer nog nooit gehoord heb?
Ik ga hem dus op oudjaarsdag voor het eerst horen. Ik vind het nog steeds kut dat hij er staat maar kan enige nieuwsgierigheid toch niet onderdrukken.
Brandweerprotest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Kyran het volgende:
Zeker! Al is 5-6 noteringen op zich wel prima hoor. Silenced By The Night moet echt weer terug, dan is het prima.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
Keane is echt een beetje onderschat vind ik. Hebben toch heel wat heerlijke nummers gemaakt.
Zou wat zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Brandweerprotest.
Met gillende sirenes Beeld & Geluid ingenomen...
Het is oudjaarsavond dan, uiteraard gaan we wat leuks doen. Zuipen en oliebollen eten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Houden zo, gewoon wat leuks gaan doen die avond want het is de moeite van het horen niet waard
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Speaking of which, daar is t een mooi uur voor
Ook meer qua zalen waarin ze optreden. Komend jaar staan ze in AFAS terwijl ik vind dat ze met hun repertoire toch wel de Ziggo moeten kunnen vullen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker! Al is 5-6 noteringen op zich wel prima hoor. Silenced By The Night moet echt weer terug, dan is het prima.
De woorden 'bad' en 'brood' ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Het woord 'bed' lijkt ook op een bed.
Er is dus behoefte aan flink wat fapdoeken?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Kyran het volgende:
TMIquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Speaking of which, daar is t een mooi uur voor
Dit kan natuurlijk niet tippen aan Een Vriend van Dré.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe mij maar You've Got a Friend van afgelopen nacht
Stemlijst genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
1037Your Latest TrickDire Straits
Cholera, dit zie ik nu pas. Had toch de wekker moeten zetten vanmorgen.
Say what? Je mag er alles van vinden, maar André Hazes?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh nee deze vind ik niks. Krijg een beetje André Hazes vibes hiervan.
Absoluut. Schitterend nummer is dat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe mij maar You've Got a Friend van afgelopen nacht
Helemaal mee eens. En ze staan te hoog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Spies het volgende:
Overbodige Queen. Hebben imo echt te veel noteringen.
Dat was een van de eerste nummers waarmee ik wakker werd. Heerlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
die BoRhap film heeft er voor gezorgd dat zowat de hele discografie er naderhand zo instaat nu.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Spies het volgende:
had ik met Voulez-Vous van ABBAquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Het instrumentale stuk hè.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Say what? Je mag er alles van vinden, maar André Hazes?
Onvriendelijk zeg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik een van de Queen platen die er van mij niet in hoefde.
Wie moet er dan op één?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ze staan te hoog.
Alle posities maal twee doen, en alles wat dan boven de 2000 komt eruit gooien. Dan is het prima.
En terecht, alleen de beste missen nogquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die BoRhap film heeft er voor gezorgd dat zowat de hele discografie er naderhand zo instaat nu.
Nou het publiek staat er wel op te deinen alsof het een smartlap is. Ik neem mijn verbazing terugquote:
Stairway to Heaven hoort op 1 imo. Child in Time mag ook maar die moet eerst maar weer eens terug in de top 10quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Spies het volgende:
Om Hazes nou een instrumentaal stuk te noemen.quote:
Kon je het op dat moment aan iemand vragen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
had ik met Voulez-Vous van ABBA
Ja ik vind het ook een smartlap. Alleen ga ik dan niet deinen maar de muziek iets zachter zetten tot er een plaat komt waar mijn tenen niet van krommen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou het publiek staat er wel op te deinen alsof het een smartlap is. Ik neem mijn verbazing terug![]()
Flashquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:15 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
En terecht, alleen de beste missen nog
Dat hoor ik vaak van Muse fans. Over Origin of Symmetry komen ze uiteraard nooit meer heen, maar toch vind ik ook hun nieuwere werk vaak prima in ordequote:Op zaterdag 28 december 2019 12:16 schreef houdjemond het volgende:
Diehard MUSE fan hier, maar wát een kutplaat is dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |