Liever een banaan, die praten niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gijs ziet er uit als een banaan
Weet je dat ik dat nummer nog nooit gehoord heb?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:08 schreef Kopiko het volgende:
We zijn precies 1000 nummers van de stunt van Normaal verwijderd ...
Kom net van hun nachtdienst in t bordeel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Kyran het volgende:
Waarom staan er spuitgasten in de studio.
Ik ken weinig van ze, maar tot nu toe zit elk nummer van ze gewoon goed in elkaar, van degene die ik gehoord heb dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
Keane is echt een beetje onderschat vind ik. Hebben toch heel wat heerlijke nummers gemaakt.
als ze hun fapdoek maar meehebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Kyran het volgende:
Houden zo, gewoon wat leuks gaan doen die avond want het is de moeite van het horen niet waardquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat nummer nog nooit gehoord heb?
Ik ga hem dus op oudjaarsdag voor het eerst horen. Ik vind het nog steeds kut dat hij er staat maar kan enige nieuwsgierigheid toch niet onderdrukken.
Brandweerprotest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Kyran het volgende:
Zeker! Al is 5-6 noteringen op zich wel prima hoor. Silenced By The Night moet echt weer terug, dan is het prima.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
Keane is echt een beetje onderschat vind ik. Hebben toch heel wat heerlijke nummers gemaakt.
Zou wat zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Brandweerprotest.
Met gillende sirenes Beeld & Geluid ingenomen...
Het is oudjaarsavond dan, uiteraard gaan we wat leuks doen. Zuipen en oliebollen eten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Houden zo, gewoon wat leuks gaan doen die avond want het is de moeite van het horen niet waard
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Speaking of which, daar is t een mooi uur voor
Ook meer qua zalen waarin ze optreden. Komend jaar staan ze in AFAS terwijl ik vind dat ze met hun repertoire toch wel de Ziggo moeten kunnen vullen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker! Al is 5-6 noteringen op zich wel prima hoor. Silenced By The Night moet echt weer terug, dan is het prima.
De woorden 'bad' en 'brood' ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Het woord 'bed' lijkt ook op een bed.
Er is dus behoefte aan flink wat fapdoeken?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Kyran het volgende:
TMIquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Speaking of which, daar is t een mooi uur voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |