We kunnen niet alles hebben in het leven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog wel steeds dat fetal alcohol syndrome hoofd.
Ik zei ook niet dat ik de 'baslijn' van dit nummer speeldequote:Op zaterdag 28 december 2019 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zit niet eens een bas in
Gisteren naar de studio geappt maar CENSUUURRRRR hield het tegen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij wacht ook echt tot het allerlaatste moment voordat de tekst ingezet wordt. Kan iemand m vertellen dat dat niet verplicht is en intro's in principe ook zonder gelul erdoorheen gespeeld mogen worden?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wow da's wel heftig ja![]()
Ik bedoelde meer dat iedereen wel een relatie heeft gehad waar moeilijk uit te komen was, maar dit is inderdaad wel next level.
Jeetje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/EMEOXaGWkAAGLq5?format=jpg&name=large
Magere jongen geworden.
Ook nul komma nul boeiend wat hij vertelt ondertussenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij wacht ook echt tot het allerlaatste moment voordat de tekst ingezet wordt. Kan iemand m vertellen dat dat niet verplicht is en intro's in principe ook zonder gelul erdoorheen gespeeld mogen worden?
Dat is juist de sport als DJ, daarnaast heeft die daar ook een timer voor lopen om precies uit te komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:30 schreef Bugno3 het volgende:
Vind Brother als album wel nog een klapje beter, maar dit is genieten.
Ja, de hoogste notering van ze.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekkere van the Black Keys! Staat Little Black Submarine er ook in?
Dacht het wel ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekkere van the Black Keys! Staat Little Black Submarine er ook in?
Ah en terecht. Heerlijk nummer waarin ze akoestische en elektrische versie hebben gemixt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, de hoogste notering van ze.
Op dit? Mag ik zo vriendelijk zijn om te vragen.. waarom?quote:
Dat is het probleem juist. Hij lult er ook doorheen als iemand hem daarop aanspreekt, dus hebben ze het maar op den duur opgegeven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:31 schreef Newone82 het volgende:
Gijs moet wel eens leren niet door de intro heen te praten. Moet hij toch weten na 25 jaar radio maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |