quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:36 schreef FANN het volgende:
[..]
die lopen alleen maar te vreten... écht hoor
Dat is het belangrijkste en duidelijk afspraken maken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was toen net naar Passend onderwijs over gegaan en directeur wilde niet nog meer leerlingen kwijt omdat het aantal al te laag was ivm subsidies. Ik wist hoe met ze om te gaanIk viel toen voor het 3e volle jaar in op die school. De jaren ervoor ook van die lastige klassen en overspannen leraren
![]()
Als je het niet kan, dan heb je een groot probleem. Het is een kwestie van structuur bieden, meebewegen, echt kijken naar het kind in het moment.
Generaliserend vooralquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze leven daar volgens totaal andere normen en houden dat in stand hier.
Deze post zal wel weer onder discriminatie vallen.
dat dan weer welquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Ze nemen dan weer wel de moeite om het zelf te bakken.
Gelukkig vanmorgen nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef pullup het volgende:
Zit er veel knoflook in wat ze bakken FANN?
En duizendpoot!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste en duidelijk afspraken maken.
Het is ook niet voor niets dat ze hoger opgeleide in het vak willen.
Tegenwoordig mag je wel half psycholoog zijn om voor de klas te staan.
lol, in de ochtendquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef pullup het volgende:
Zit er veel knoflook in wat ze bakken FANN?
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]Dan valt het weer mee
Ik zou ze alsnog het raam uitmikken
Alle ramen open!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ja...kan ik ook niet tegen, dus ik was allang blij
En een opvoeder, de ouders verwachten te veel van jequote:
Ga eens met de bus mee in Ter Apel. Het zijn zulke lieve mensen dat ze een eigen bus kregen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Generaliserend vooralIk heb heel wat Syrische buren, ze zijn meer beschaafd dan de sommige NL gezinnen hier.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:41 schreef pullup het volgende:
Misschien is het de combi oorlogstrauma, leven in zo'n centrum op elkaar etc.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga eens met de bus mee in Ter Apel. Het zijn zulke lieve mensen dat ze een eigen bus kregen.![]()
Hier wonen Syriërs op de hoek en dat zijn ook hele nette mensen.
Ik had er al 1 bedachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien is het de combi oorlogstrauma, leven in zo'n centrum op elkaar etc.
*probeert redenen te vinden waarom uit ramen slingeren best te begrijpen is
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien is het de combi oorlogstrauma, leven in zo'n centrum op elkaar etc.
*probeert redenen te vinden waarom uit ramen slingeren best te begrijpen is
ze zijn nu voetbal aan het kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:41 schreef pullup het volgende:
quote:
jahquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]blij mee...het zijn de kleine dingen
Helemaal nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Prisha.
Helemaal gebroken nu, of valt het mee?
Heb je weer en berg over geklommen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal nietWat spierpijn bovenin mijn bovenbenen, dat is wel interessant. Voor de rest voelen benen én pees prima.
Wel slecht geslapen...zat al om 6 uur hier beneden. Net effe toch nog weggedut.
jah. Nederlandse Duivelsberg. Gisteren in Berg-en Dal / Nijmegen.quote:
Wat een gestel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal nietWat spierpijn bovenin mijn bovenbenen, dat is wel interessant. Voor de rest voelen benen én pees prima.
Wel slecht geslapen...zat al om 6 uur hier beneden. Net effe toch nog weggedut.
toe maar!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Nederlandse Duivelsberg. Gisteren in Berg-en Dal / Nijmegen.
Dat slecht slapen steekt de laatste dagen de kop weer op. Verdorie. En ik dacht dat het beter ging. Toch weer een terugval. Het is niet anders.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een gestel.En je pees oké, dat is bijzonder fijn nieuws.
Wel gek dat je slecht sliep na zo'n inspannende trip.
Ik zou 3 dagen in coma liggen als ik zoiets zou doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat slecht slapen steekt de laatste dagen de kop weer op. Verdorie. En ik dacht dat het beter ging. Toch weer een terugval. Het is niet anders.
ook nog modder? oké dan!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Door de modder ook nog en dan alleen wat spierpijn in bovenbenen hebben.
Heb je dan moeite met inslapen, of steeds brakke nachten?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat slecht slapen steekt de laatste dagen de kop weer op. Verdorie. En ik dacht dat het beter ging. Toch weer een terugval. Het is niet anders.
nouuuu....je loopt toch ook best veel. Tenminste...hmmm...voorheen gaf je savonds altijd verslag van je avond wandelingen. Doen jullie dat nog?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou 3 dagen in coma liggen als ik zoiets zou doen
Ik ben het met je eens hoor Voxs....het over 1 kam scheren is zo makkelijk. Er lopen gewoon idioten op aarde rond en daar moeten de goedwillenden voor boeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Generaliserend vooralIk heb heel wat Syrische buren, ze zijn meer beschaafd dan de sommige NL gezinnen hier.
Hier zou ik er niet meer uitkomen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee. Premature waker noemen ze het. Ik val prima in slaap. Alleen, na een aantal uur (in de allerslechtste tijden na 2 uurtjes slaap) wordt ik wakker en kan met geen mogelijkheid weer in slaap vallen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je dan moeite met inslapen, of steeds brakke nachten?
hmmm niet meer zo veelquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
nouuuu....je loopt toch ook best veel. Tenminste...hmmm...voorheen gaf je savonds altijd verslag van je avond wandelingen. Doen jullie dat nog?
Ja dat kan ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier zou ik er niet meer uitkomen.
owj...ok. Ik miste je verslagen al. Met die grote screenshots van hoeveel km en zo. Vaste onderdeel van de avond SC voor ik ging slapenquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:01 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm niet meer zo veelmoet wél..... eigenlijk....
was een beetje moe en het was koud enzo.....quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj...ok. Ik miste je verslagen al. Met die grote screenshots van hoeveel km en zo. Vaste onderdeel van de avond SC voor ik ging slapen
Ja, helaas...quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor Voxs....het over 1 kam scheren is zo makkelijk. Er lopen gewoon idioten op aarde rond en daar moeten de goedwillenden voor boeten.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:04 schreef FANN het volgende:
was een beetje moe en het was koud enzo.....![]()
maar kom wel weer.... hoop ik
Koffie is wel een goed idee.... de tweede dan....quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Koffie is wel een goed idee.... de tweede dan....![]()
effe relaxen en dat voetbal staat ook hard ik kan me iet concentreren
Zo is het ook. Je zal gevlucht zijn uit je eigen land en dan opgevangen worden in zo'n tent waar je met z'n allen op een kluitje zit. Dat alleen al geeft enorm veel spanning.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor Voxs....het over 1 kam scheren is zo makkelijk. Er lopen gewoon idioten op aarde rond en daar moeten de goedwillenden voor boeten.
Ik heb vanmorgen een kwartiertje gewandeld en dat voelt voor mij als of ik de 4 daagse van Nijmegen heb gelopen pffff en dan klimt hier iemand berg na berg over......... En ik ben al blij dat ik een kwartier volhoudtquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Morguh Puzzquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
Nog steeds ziek dus ook geen training voor mij.
Komt goed maar tijd nodig.
O dat is naar he heb ik al 28 jaar last van niet door kunnen slapenquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Premature waker noemen ze het. Ik val prima in slaap. Alleen, na een aantal uur (in de allerslechtste tijden na 2 uurtjes slaap) wordt ik wakker en kan met geen mogelijkheid weer in slaap vallen.
Dan kan je arm ook wat meer rusten. Beterschap en sterkte nog even!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
Nog steeds ziek dus ook geen training voor mij.
Komt goed maar tijd nodig.
Dit ook iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Verder niet te naïef zijn. Sinds er mensen opgevangen werden in Ter Apel en Musselkanaal, werd er veel uit winkels gestolen. De winkeliers waren het terecht spuugzat.
Er zitten gelukszoekers tussen die de boel verstieren voor iedereen.
28 jaar...ik moet er niet aan denken. Ik heb er zo'n 4 jaar last van nu. Soms gaat het wat beter, soms heel slecht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is naar he heb ik al 28 jaar last van niet door kunnen slapen
Slaap hooguit 2, 2,5 uur aan een stuk en daarna ben ik zowat om het half uur wakker, ZIt vaak ook al om 4/5 uur beneden
toen was ik net weggedutquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:17 schreef Voxs het volgende:
Hebben jullie wel gezien hoe prachtig de zonsopgang was?
Je had het nodig!quote:
Ja hier ook soms, maar vaker niet als welquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
28 jaar...ik moet er niet aan denken. Ik heb er zo'n 4 jaar last van nu. Soms gaat het wat beter, soms heel slecht.
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan kan je arm ook wat meer rusten. Beterschap en sterkte nog even!
HIer de hele ochtend al en alles wit van de vorst mooi om naar buiten te kijken had met de kerst zo moeten zijnquote:
Ik keek vannacht nog ff naar buiten : was idd mooi die vorst . Op deze kou kan je je kleden, dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer de hele ochtend al en alles wit van de vorst mooi om naar buiten te kijken had met de kerst zo moeten zijn
Ja, ik hou wel van dit weer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik keek vannacht nog ff naar buiten : was idd mooi die vorst . Op deze kou kan je je kleden, dat is wel fijn.
Enige minpunt is dat ik zo snel statisch benquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik hou wel van dit weer.
Beter dan die hitte of regen.
ALs het een droge vorstlucht is buiten heerlijk
Ja, dat is waar, ellendig is dat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige minpunt is dat ik zo snel statisch ben
Hier ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef cafca het volgende:
ff naar de stad geweest, heerlijk rustig daar
Alvast de beste wensen kachelquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef Voxs het volgende:
Ik ben mijzelf aan het toasten hier bij de verwarming.
Ik kleed mij liever naar de zomer aan...Ik haat de winter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik keek vannacht nog ff naar buiten : was idd mooi die vorst . Op deze kou kan je je kleden, dat is wel fijn.
Te warm en te koud is niks voor mij ..quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kleed mij liever naar de zomer aan...Ik haat de winter.
Kan niet warm genoeg zijn voor mij...Zonnetje en gaan met die banaan...quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Te warm en te koud is niks voor mij ..
Je Zal nog ff geduld moeten hebben , de winter is net begonnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan niet warm genoeg zijn voor mij...Zonnetje en gaan met die banaan...
Ik zie nu overal foto's voorbij komen van de zonsopkomst van vandaag. Hij was prachtig!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:17 schreef Voxs het volgende:
Hebben jullie wel gezien hoe prachtig de zonsopgang was?
Ik heb hem gemistquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu overal foto's voorbij komen van de zonsopkomst van vandaag. Hij was prachtig!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu overal foto's voorbij komen van de zonsopkomst van vandaag. Hij was prachtig!
ik ookquote:
Ik ga even fietsen vanmiddagquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:12 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Het is ook mooi wandelweer nu, -1, windstil, zonnetje. Vanmiddag ga ik even doen.
ja...straks mezelf overeind hijsen en eventjes erop uit. Zit net zo lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:12 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Het is ook mooi wandelweer nu, -1, windstil, zonnetje. Vanmiddag ga ik even doen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je Zal nog ff geduld moeten hebben , de winter is net begonnen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:
Allebei lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...straks mezelf overeind hijsen en eventjes erop uit. Zit net zo lekker
Ham/kaasquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Allebei lekker
ook lekker is een tosti. Die ga ik nu maken.
neuh, zonder is ook lekker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Effe snel naar de winkel dan...
Die zijn ook lekker. Even in de oven..quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb ham/kaas broodjes van de AH
quote:
Ik heb voor een week lang bier ,voedsel ingeslagen allemaal onder mijn bed verstopt ik kom voorlopig niet meer buitenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Is het te koud om naar buiten te gaan?
Vooral dat ik zo traag als stroop ben vandaag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Is het te koud om naar buiten te gaan?
Of uit je bed?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb voor een week lang bier ,voedsel ingeslagen allemaal onder mijn bed verstopt ik kom voorlopig niet meer buiten
Tosti's zijn ook lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:45 schreef Prisha het volgende:
Zo stom dit. Voor de kerst boodschappen gedaan...zag een stol en dacht: ja die kan ik wel meenemen. Eigenlijk uit gewoonte, want totaal geen trek in.
Nu ligt dat ding hier te liggen en ik heb er gewoon geen zin in. Liever een tosti!!!!
Nou ik heb er 1 van de refo bakker hier, man3 wat is dat ding lekker nog 1/4 te gaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:45 schreef Prisha het volgende:
Zo stom dit. Voor de kerst boodschappen gedaan...zag een stol en dacht: ja die kan ik wel meenemen. Eigenlijk uit gewoonte, want totaal geen trek in.
Nu ligt dat ding hier te liggen en ik heb er gewoon geen zin in. Liever een tosti!!!!
Okquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:58 schreef Prisha het volgende:
Ik heb besloten lekker binnen te blijven vandaag. Ik vind het prima zo
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:58 schreef Prisha het volgende:
Ik heb besloten lekker binnen te blijven vandaag. Ik vind het prima zo
Ik maak ze ook nooit. Als ik ze hier over tosti's hoor, man, dan heb ik er zo'n trek in. Maar heb nooit brood, en ham en kaas meestal ook niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tosti's zijn ook lekker![]()
Stom eigenlijk want ik maak ze nooit
Ik heb er gewoon helemaal geen trek in. Hoe lekker ze ook zijn. Geef m wel aan de buren. Of zo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb er 1 van de refo bakker hier, man3 wat is dat ding lekker nog 1/4 te gaan
Dat doe je toch gewoon met een koekepan? Tosti ijzer..alleen maar meer gadgetsquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb al sinds 2014 geen tostiijzer meerzo raar en ik ben al 5 jaar van plan om er 1 te kopen
Brood heb ik nu toevallig in de vriezer, maar ik heb zelden kaas in huis. Ham gebruik ik sowieso nooit eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik maak ze ook nooit. Als ik ze hier over tosti's hoor, man, dan heb ik er zo'n trek in. Maar heb nooit brood, en ham en kaas meestal ook niet.
jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:02 schreef puzziepie het volgende:
Brood heb ik nu toevallig in de vriezer, maar ik heb zelden kaas in huis. Ham gebruik ik sowieso nooit eigenlijk
Maar een tosti met kaas en tomaat maakt me op dit moment al blij.
Straks ben ik het alweer vergeten , en tegen de tijd dat ik weer over tosti's lees komt weer de realisatie dat ik geen kaas heb
Zo lang 'onze eigen' Duindorpers zonder enkele goede reden (is toch lachuh) de boel verzieken en affikken hoeven we al helemaal niks te zeggen over andere bevolkingsgroepen. Ik ga liever naast een Syriër wonen dan naast een palletfetisjist.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vroeger hadden wij thuis een tosti ijzer voor op het gasfornuis ..waren super lekker `. In een koekenpan kan ook. maar die tosti dingen waar je ook een snee brood in kan roosteren zijn baggerquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat doe je toch gewoon met een koekepan? Tosti ijzer..alleen maar meer gadgets
Gadgets heb je nooit genoegquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat doe je toch gewoon met een koekepan? Tosti ijzer..alleen maar meer gadgets
Het zijn ook de veilige landers die de boel verzieken, omdat ze weten dat ze toch uitgezet worrehquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo lang 'onze eigen' Duindorpers zonder enkele goede reden (is toch lachuh) de boel verzieken en affikken hoeven we al helemaal niks te zeggen over andere bevolkingsgroepen. Ik ga liever naast een Syriër wonen dan naast een palletfetisjist.
Terechtquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Amerikanen zijn veel erger die haten de Efteling
Wat is daar verdacht aan, Sherlock?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Trouwens![]()
Scrut en Sash hebben al eerder zo'n shadow foto laten zien, is dat niet verdacht?
Ik heb hier nog nooit foto's van mensen gezien. Zo'n schaduwfoto is wel tof.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Trouwens![]()
Scrut en Sash hebben al eerder zo'n shadow foto laten zien, is dat niet verdacht?
Je hebt ons doorquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Trouwens![]()
Soort patroon in, ik denk er nog over naquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat is daar verdacht aan, Sherlock?
wutquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Amerikanen zijn veel erger die haten de Efteling
Jij weet toch wel hoe sommige mensen er uit zien hier? van UTO en zo ik wel hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit foto's van mensen gezien. Zo'n schaduwfoto is wel tof.
Ik heb een hekel aan carnaval!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wut wut jij tikte dat Cebuella pygmaea
Dat is 1 attractiequote:
YouTube....carnaval als suggesties. Ik vind groot gedeelte van de Efteling wel leuk....maar ik kom er liever niet vanwege de drukte.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is 1 attractieje was bang voor efteling filmpjes op je FB ook
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
YouTube....carnaval als suggesties. Ik vind groot gedeelte van de Efteling wel leuk....maar ik kom er liever niet vanwege de drukte.
Ok even laten sudderen nog, we horen het welquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Soort patroon in, ik denk er nog over na
Voorlopig 98,5% nog en jij?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ok even laten sudderen nog, we horen het wel
Je moet ook niet in de schoolvakantie gaan als het mooi weer is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
YouTube....carnaval als suggesties. Ik vind groot gedeelte van de Efteling wel leuk....maar ik kom er liever niet vanwege de drukte.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Dreek heeft de kerst overleefd vieren we vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kom net van de frituur![]()
Broodje martino voor morgen ofzo.
Je hebt wel eens eerder een foto van Dreek gepost. Verdacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Dreek heeft de kerst overleefd vieren we vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt wel eens eerder een foto van Dreek gepost. Verdacht.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt wel eens eerder een foto van Dreek gepost. Verdacht.
Ik heb net 2020 sterretjes besteld misschien word ik senielquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie is hier nou jeugdig, mr Efteling
Word?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb net 2020 sterretjes besteld misschien word ik seniel
Zijn dat er niet wat veel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb net 2020 sterretjes besteld misschien word ik seniel
Lekker thirdwheelenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn neefje en zijn vriendin ook staan we buiten te roken/vapen gaat die staan tongen
Ik zei erm? hij wat de liefde is mooi
Nog steeds op Vlie. Ik ga dit decennium niet meer naar huis.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Je bent zeker thuis zo scherp vandaag weer
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog steeds op Vlie. Ik ga dit decennium niet meer naar huis.
Hoe oud is je neef?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn vader stond er ook bij mijn zwager
Dat doe ik ook niet. The Horror!!!! Maar het is gewoon altijd druk. Vakantie of niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ook niet in de schoolvakantie gaan als het mooi weer is.
Kalimera ti kanis!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn eerste gedachte gewoon meetongen BAM
Psies! Tong in die zwager van je!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn eerste gedachte gewoon meetongen BAM
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Psies! Tong in die zwager van je!
Het leven gok ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Eend ga je nog vertellen wat de reden van je uitbarsting was? ik ben wel erg benieuwd eigenlijk
Er is een kans dat ze op Fok zitten dus ik zeg even niks meerquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat wou je dan? Een move maken op de vriendin van je neefje?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uitbarsting, uitbarsting. Het wordt meteen weer zo opgeblazen.
SO naar het lebbersetjequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is een kans dat ze op Fok zitten dus ik zeg even niks meer
Gewoon even stoom afblazen moet kunnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uitbarsting, uitbarsting. Het wordt meteen weer zo opgeblazen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is een kans dat ze op Fok zitten dus ik zeg even niks meer
Ja joh elftal van nerds hebben wij in de Fam, Tweakers zitten ze sowieso allebeiquote:
Het werd hem aangeraden. Ik begrijp het wel. Af en toe moet er even wat stoom uit de ketelquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon even stoom afblazen moet kunnen
Hoe weet je dat het een vrouw isquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een koolmees die zo dik is dat zijn veren niet meer langs het lichaam liggen maar een beetje uitsteken. Je ziet haar pluisveren voor de winter gewoon. Alsof ze met 2 vingers in het stopcontact heeft gezeten.
Precies, beter zo dan dat ie op een dag z'n neef gaat staan tongen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het werd hem aangeraden. Ik begrijp het wel. Af en toe moet er even wat stoom uit de ketel
Kun je zien aan het stropdasjequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een vrouw is
Hear hearquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo lang 'onze eigen' Duindorpers zonder enkele goede reden (is toch lachuh) de boel verzieken en affikken hoeven we al helemaal niks te zeggen over andere bevolkingsgroepen. Ik ga liever naast een Syriër wonen dan naast een palletfetisjist.
Misschien zitten daar de abcessen van binnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een koolmees die zo dik is dat zijn veren niet meer langs het lichaam liggen maar een beetje uitsteken. Je ziet haar pluisveren voor de winter gewoon. Alsof ze met 2 vingers in het stopcontact heeft gezeten.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies, beter zo dan dat ie op een dag z'n neef gaat staan tongen.
Ze zetten ze op ivm met de kou.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah ja natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je zien aan het stropdasje
In Lucky's geval zijn dat scheetjes.quote:
neequote:
Ja zoiets word het wel kan je gelijk van allesquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:42 schreef Voxs het volgende:
@:Ghostbuster, koop een contact grill. Veel meer te doen met zo'n ding , dan zo'n broodrandjespletter .
owjjjquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
In Lucky's geval zijn dat scheetjes.
[..]
STOOK ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:43 schreef mootie het volgende:
Als ik stook afblaas blijft het wel bij
Kut!!
Gegrillde Lonka's.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zoiets word het wel kan je gelijk van alles
[..]
En dan je broodje tussen een bakpapiertje scheelt weer schoonmaken you're welcomequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zoiets word het wel kan je gelijk van alles
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:43 schreef mootie het volgende:
Kut!!
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dan je broodje tussen een bakpapiertje scheelt weer schoonmaken you're welcome
jah....dacht dat het de goede kant opging. Maar ok. Er zijn ergere dingen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel kut van je slaaptroubles weer conjo
Ik zeg nog wel eens "hè, verdikkie" of "potverpielekes".quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vloek nooit eigenlijk mijn aap ook niet
Leave Eend alonequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
KOM OP EEND EXPLAIN NIET ANNEFRANKEN NU
Kutscheetjes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:43 schreef mootie het volgende:
Kut!!
Hoezo misschien heeft het niks met mensen van hier te maken, ik bied hem een exitquote:
Roestig moet ie hier al zn trauma's op tafel leggen of wah?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
KOM OP EEND EXPLAIN NIET ANNEFRANKEN NU
Ik ook nauwelijks. Als ik het doe, dan altijd in het Engels.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vloek nooit eigenlijk mijn aap ook niet
oeh dit is slim..quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dan je broodje tussen een bakpapiertje scheelt weer schoonmaken you're welcome
Neequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Roestig moet ie hier al zn trauma's op tafel leggen of wah?
GB vijl oog!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neemaar met kernwoorden of zo
BAM.quote:
'Kut' als scheldwoord gebruiken is ook zeer respectloos.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Religie gerelateerd mocht thuis niet en ik vind dat ook zeer respectloos vloeken overigens.
Bij ons thuis was het ook not done.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Religie gerelateerd mocht thuis niet en ik vind dat ook zeer respectloos vloeken overigens.
Met eigen vleeswaren smijten magquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
'Kut' als scheldwoord gebruiken is ook zeer respectloos.
Alleen maar liefdequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JIJ HEBT TOCH GEEN FRUSTRATIES JEGENS MIJ
euh geen beef hebben met de ros he?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met eigen vleeswaren smijten mag
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
euh geen beef hebben met de ros he?
---->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>15 om deze zin.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou er zat geen taai kutvlees tussen gelukkig. Maar dat pleurisstokbrood was zo op.
Valt mij mee dat mensen dat niet bij de voordeur roepen, stokbrooddddddddddddddddddquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou er zat geen taai kutvlees tussen gelukkig. Maar dat pleurisstokbrood was zo op.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik neem volgend jaar 50 stokbroden mee hele avond dat gejank er om zeg
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Valt mij mee dat mensen dat niet bij de voordeur roepen, stokbroodddddddddddddddddd
Idiotshamingquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik nu niet meer vloek maar mensen inclusief mezelf gewoon uitmaak voor debielen en idioten. Hersenloze schepsels enzo.
Nou dan ben je blij dat er 3 uur scooter afstand tussen zitquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Til kan zo lekker creatief vloeken. Daar geniet ik met volle teugen van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |