Je hebt ons doorquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Trouwens![]()
Scrut en Sash hebben al eerder zo'n shadow foto laten zien, is dat niet verdacht?
Soort patroon in, ik denk er nog over naquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat is daar verdacht aan, Sherlock?
wutquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Amerikanen zijn veel erger die haten de Efteling
Jij weet toch wel hoe sommige mensen er uit zien hier? van UTO en zo ik wel hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit foto's van mensen gezien. Zo'n schaduwfoto is wel tof.
Ik heb een hekel aan carnaval!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wut wut jij tikte dat Cebuella pygmaea
Dat is 1 attractiequote:
YouTube....carnaval als suggesties. Ik vind groot gedeelte van de Efteling wel leuk....maar ik kom er liever niet vanwege de drukte.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is 1 attractieje was bang voor efteling filmpjes op je FB ook
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
YouTube....carnaval als suggesties. Ik vind groot gedeelte van de Efteling wel leuk....maar ik kom er liever niet vanwege de drukte.
Ok even laten sudderen nog, we horen het welquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Soort patroon in, ik denk er nog over na
Voorlopig 98,5% nog en jij?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ok even laten sudderen nog, we horen het wel
Je moet ook niet in de schoolvakantie gaan als het mooi weer is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
YouTube....carnaval als suggesties. Ik vind groot gedeelte van de Efteling wel leuk....maar ik kom er liever niet vanwege de drukte.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Dreek heeft de kerst overleefd vieren we vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kom net van de frituur![]()
Broodje martino voor morgen ofzo.
Je hebt wel eens eerder een foto van Dreek gepost. Verdacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Dreek heeft de kerst overleefd vieren we vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt wel eens eerder een foto van Dreek gepost. Verdacht.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt wel eens eerder een foto van Dreek gepost. Verdacht.
Ik heb net 2020 sterretjes besteld misschien word ik senielquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie is hier nou jeugdig, mr Efteling
Word?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb net 2020 sterretjes besteld misschien word ik seniel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |