Okquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:58 schreef Prisha het volgende:
Ik heb besloten lekker binnen te blijven vandaag. Ik vind het prima zo
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:58 schreef Prisha het volgende:
Ik heb besloten lekker binnen te blijven vandaag. Ik vind het prima zo
Ik maak ze ook nooit. Als ik ze hier over tosti's hoor, man, dan heb ik er zo'n trek in. Maar heb nooit brood, en ham en kaas meestal ook niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tosti's zijn ook lekker![]()
Stom eigenlijk want ik maak ze nooit
Ik heb er gewoon helemaal geen trek in. Hoe lekker ze ook zijn. Geef m wel aan de buren. Of zo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb er 1 van de refo bakker hier, man3 wat is dat ding lekker nog 1/4 te gaan
Dat doe je toch gewoon met een koekepan? Tosti ijzer..alleen maar meer gadgetsquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb al sinds 2014 geen tostiijzer meerzo raar en ik ben al 5 jaar van plan om er 1 te kopen
Brood heb ik nu toevallig in de vriezer, maar ik heb zelden kaas in huis. Ham gebruik ik sowieso nooit eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik maak ze ook nooit. Als ik ze hier over tosti's hoor, man, dan heb ik er zo'n trek in. Maar heb nooit brood, en ham en kaas meestal ook niet.
jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:02 schreef puzziepie het volgende:
Brood heb ik nu toevallig in de vriezer, maar ik heb zelden kaas in huis. Ham gebruik ik sowieso nooit eigenlijk
Maar een tosti met kaas en tomaat maakt me op dit moment al blij.
Straks ben ik het alweer vergeten , en tegen de tijd dat ik weer over tosti's lees komt weer de realisatie dat ik geen kaas heb
Zo lang 'onze eigen' Duindorpers zonder enkele goede reden (is toch lachuh) de boel verzieken en affikken hoeven we al helemaal niks te zeggen over andere bevolkingsgroepen. Ik ga liever naast een Syriër wonen dan naast een palletfetisjist.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Generaliserend vooralIk heb heel wat Syrische buren, ze zijn meer beschaafd dan de sommige NL gezinnen hier.
Vroeger hadden wij thuis een tosti ijzer voor op het gasfornuis ..waren super lekker `. In een koekenpan kan ook. maar die tosti dingen waar je ook een snee brood in kan roosteren zijn baggerquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat doe je toch gewoon met een koekepan? Tosti ijzer..alleen maar meer gadgets
Gadgets heb je nooit genoegquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat doe je toch gewoon met een koekepan? Tosti ijzer..alleen maar meer gadgets
Het zijn ook de veilige landers die de boel verzieken, omdat ze weten dat ze toch uitgezet worrehquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo lang 'onze eigen' Duindorpers zonder enkele goede reden (is toch lachuh) de boel verzieken en affikken hoeven we al helemaal niks te zeggen over andere bevolkingsgroepen. Ik ga liever naast een Syriër wonen dan naast een palletfetisjist.
Terechtquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Amerikanen zijn veel erger die haten de Efteling
Wat is daar verdacht aan, Sherlock?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Trouwens![]()
Scrut en Sash hebben al eerder zo'n shadow foto laten zien, is dat niet verdacht?
Ik heb hier nog nooit foto's van mensen gezien. Zo'n schaduwfoto is wel tof.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Trouwens![]()
Scrut en Sash hebben al eerder zo'n shadow foto laten zien, is dat niet verdacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |