Ik ga even fietsen vanmiddagquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:12 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Het is ook mooi wandelweer nu, -1, windstil, zonnetje. Vanmiddag ga ik even doen.
ja...straks mezelf overeind hijsen en eventjes erop uit. Zit net zo lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:12 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Het is ook mooi wandelweer nu, -1, windstil, zonnetje. Vanmiddag ga ik even doen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je Zal nog ff geduld moeten hebben , de winter is net begonnen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu overal foto's voorbij komen van de zonsopkomst van vandaag. Hij was prachtig!
quote:
Allebei lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...straks mezelf overeind hijsen en eventjes erop uit. Zit net zo lekker
Ham/kaasquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Allebei lekker
ook lekker is een tosti. Die ga ik nu maken.
neuh, zonder is ook lekker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Effe snel naar de winkel dan...
Die zijn ook lekker. Even in de oven..quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb ham/kaas broodjes van de AH
quote:
Ik heb voor een week lang bier ,voedsel ingeslagen allemaal onder mijn bed verstopt ik kom voorlopig niet meer buitenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Is het te koud om naar buiten te gaan?
Vooral dat ik zo traag als stroop ben vandaag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Is het te koud om naar buiten te gaan?
Of uit je bed?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb voor een week lang bier ,voedsel ingeslagen allemaal onder mijn bed verstopt ik kom voorlopig niet meer buiten
Tosti's zijn ook lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:45 schreef Prisha het volgende:
Zo stom dit. Voor de kerst boodschappen gedaan...zag een stol en dacht: ja die kan ik wel meenemen. Eigenlijk uit gewoonte, want totaal geen trek in.
Nu ligt dat ding hier te liggen en ik heb er gewoon geen zin in. Liever een tosti!!!!
Nou ik heb er 1 van de refo bakker hier, man3 wat is dat ding lekker nog 1/4 te gaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:45 schreef Prisha het volgende:
Zo stom dit. Voor de kerst boodschappen gedaan...zag een stol en dacht: ja die kan ik wel meenemen. Eigenlijk uit gewoonte, want totaal geen trek in.
Nu ligt dat ding hier te liggen en ik heb er gewoon geen zin in. Liever een tosti!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |