owj...ok. Ik miste je verslagen al. Met die grote screenshots van hoeveel km en zo. Vaste onderdeel van de avond SC voor ik ging slapenquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:01 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm niet meer zo veelmoet wél..... eigenlijk....
was een beetje moe en het was koud enzo.....quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj...ok. Ik miste je verslagen al. Met die grote screenshots van hoeveel km en zo. Vaste onderdeel van de avond SC voor ik ging slapen
Ja, helaas...quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor Voxs....het over 1 kam scheren is zo makkelijk. Er lopen gewoon idioten op aarde rond en daar moeten de goedwillenden voor boeten.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:04 schreef FANN het volgende:
was een beetje moe en het was koud enzo.....![]()
maar kom wel weer.... hoop ik
Koffie is wel een goed idee.... de tweede dan....quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Koffie is wel een goed idee.... de tweede dan....![]()
effe relaxen en dat voetbal staat ook hard ik kan me iet concentreren
Zo is het ook. Je zal gevlucht zijn uit je eigen land en dan opgevangen worden in zo'n tent waar je met z'n allen op een kluitje zit. Dat alleen al geeft enorm veel spanning.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor Voxs....het over 1 kam scheren is zo makkelijk. Er lopen gewoon idioten op aarde rond en daar moeten de goedwillenden voor boeten.
Ik heb vanmorgen een kwartiertje gewandeld en dat voelt voor mij als of ik de 4 daagse van Nijmegen heb gelopen pffff en dan klimt hier iemand berg na berg over......... En ik ben al blij dat ik een kwartier volhoudtquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou 3 dagen in coma liggen als ik zoiets zou doen
Morguh Puzzquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
Nog steeds ziek dus ook geen training voor mij.
Komt goed maar tijd nodig.
O dat is naar he heb ik al 28 jaar last van niet door kunnen slapenquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Premature waker noemen ze het. Ik val prima in slaap. Alleen, na een aantal uur (in de allerslechtste tijden na 2 uurtjes slaap) wordt ik wakker en kan met geen mogelijkheid weer in slaap vallen.
Dan kan je arm ook wat meer rusten. Beterschap en sterkte nog even!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
Nog steeds ziek dus ook geen training voor mij.
Komt goed maar tijd nodig.
Dit ook iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Verder niet te naïef zijn. Sinds er mensen opgevangen werden in Ter Apel en Musselkanaal, werd er veel uit winkels gestolen. De winkeliers waren het terecht spuugzat.
Er zitten gelukszoekers tussen die de boel verstieren voor iedereen.
28 jaar...ik moet er niet aan denken. Ik heb er zo'n 4 jaar last van nu. Soms gaat het wat beter, soms heel slecht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is naar he heb ik al 28 jaar last van niet door kunnen slapen
Slaap hooguit 2, 2,5 uur aan een stuk en daarna ben ik zowat om het half uur wakker, ZIt vaak ook al om 4/5 uur beneden
toen was ik net weggedutquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:17 schreef Voxs het volgende:
Hebben jullie wel gezien hoe prachtig de zonsopgang was?
Je had het nodig!quote:
Ja hier ook soms, maar vaker niet als welquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
28 jaar...ik moet er niet aan denken. Ik heb er zo'n 4 jaar last van nu. Soms gaat het wat beter, soms heel slecht.
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan kan je arm ook wat meer rusten. Beterschap en sterkte nog even!
HIer de hele ochtend al en alles wit van de vorst mooi om naar buiten te kijken had met de kerst zo moeten zijnquote:
Ik keek vannacht nog ff naar buiten : was idd mooi die vorst . Op deze kou kan je je kleden, dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer de hele ochtend al en alles wit van de vorst mooi om naar buiten te kijken had met de kerst zo moeten zijn
Ja, ik hou wel van dit weer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik keek vannacht nog ff naar buiten : was idd mooi die vorst . Op deze kou kan je je kleden, dat is wel fijn.
Enige minpunt is dat ik zo snel statisch benquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik hou wel van dit weer.
Beter dan die hitte of regen.
ALs het een droge vorstlucht is buiten heerlijk
Ja, dat is waar, ellendig is dat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige minpunt is dat ik zo snel statisch ben
Hier ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef cafca het volgende:
ff naar de stad geweest, heerlijk rustig daar
Alvast de beste wensen kachelquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef Voxs het volgende:
Ik ben mijzelf aan het toasten hier bij de verwarming.
Ik kleed mij liever naar de zomer aan...Ik haat de winter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik keek vannacht nog ff naar buiten : was idd mooi die vorst . Op deze kou kan je je kleden, dat is wel fijn.
Te warm en te koud is niks voor mij ..quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kleed mij liever naar de zomer aan...Ik haat de winter.
Kan niet warm genoeg zijn voor mij...Zonnetje en gaan met die banaan...quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Te warm en te koud is niks voor mij ..
Je Zal nog ff geduld moeten hebben , de winter is net begonnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan niet warm genoeg zijn voor mij...Zonnetje en gaan met die banaan...
Ik zie nu overal foto's voorbij komen van de zonsopkomst van vandaag. Hij was prachtig!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:17 schreef Voxs het volgende:
Hebben jullie wel gezien hoe prachtig de zonsopgang was?
Ik heb hem gemistquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu overal foto's voorbij komen van de zonsopkomst van vandaag. Hij was prachtig!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu overal foto's voorbij komen van de zonsopkomst van vandaag. Hij was prachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |