quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:36 schreef FANN het volgende:
[..]
die lopen alleen maar te vreten... écht hoor
Dat is het belangrijkste en duidelijk afspraken maken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was toen net naar Passend onderwijs over gegaan en directeur wilde niet nog meer leerlingen kwijt omdat het aantal al te laag was ivm subsidies. Ik wist hoe met ze om te gaanIk viel toen voor het 3e volle jaar in op die school. De jaren ervoor ook van die lastige klassen en overspannen leraren
![]()
Als je het niet kan, dan heb je een groot probleem. Het is een kwestie van structuur bieden, meebewegen, echt kijken naar het kind in het moment.
Generaliserend vooralquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze leven daar volgens totaal andere normen en houden dat in stand hier.
Deze post zal wel weer onder discriminatie vallen.
dat dan weer welquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Ze nemen dan weer wel de moeite om het zelf te bakken.
Gelukkig vanmorgen nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef pullup het volgende:
Zit er veel knoflook in wat ze bakken FANN?
En duizendpoot!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste en duidelijk afspraken maken.
Het is ook niet voor niets dat ze hoger opgeleide in het vak willen.
Tegenwoordig mag je wel half psycholoog zijn om voor de klas te staan.
lol, in de ochtendquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef pullup het volgende:
Zit er veel knoflook in wat ze bakken FANN?
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]Dan valt het weer mee
Ik zou ze alsnog het raam uitmikken
Alle ramen open!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ja...kan ik ook niet tegen, dus ik was allang blij
En een opvoeder, de ouders verwachten te veel van jequote:
Ga eens met de bus mee in Ter Apel. Het zijn zulke lieve mensen dat ze een eigen bus kregen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Generaliserend vooralIk heb heel wat Syrische buren, ze zijn meer beschaafd dan de sommige NL gezinnen hier.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:41 schreef pullup het volgende:
Misschien is het de combi oorlogstrauma, leven in zo'n centrum op elkaar etc.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga eens met de bus mee in Ter Apel. Het zijn zulke lieve mensen dat ze een eigen bus kregen.![]()
Hier wonen Syriërs op de hoek en dat zijn ook hele nette mensen.
Ik had er al 1 bedachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien is het de combi oorlogstrauma, leven in zo'n centrum op elkaar etc.
*probeert redenen te vinden waarom uit ramen slingeren best te begrijpen is
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien is het de combi oorlogstrauma, leven in zo'n centrum op elkaar etc.
*probeert redenen te vinden waarom uit ramen slingeren best te begrijpen is
ze zijn nu voetbal aan het kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:41 schreef pullup het volgende:
quote:
jahquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]blij mee...het zijn de kleine dingen
Helemaal nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Prisha.
Helemaal gebroken nu, of valt het mee?
Heb je weer en berg over geklommen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal nietWat spierpijn bovenin mijn bovenbenen, dat is wel interessant. Voor de rest voelen benen én pees prima.
Wel slecht geslapen...zat al om 6 uur hier beneden. Net effe toch nog weggedut.
jah. Nederlandse Duivelsberg. Gisteren in Berg-en Dal / Nijmegen.quote:
Wat een gestel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal nietWat spierpijn bovenin mijn bovenbenen, dat is wel interessant. Voor de rest voelen benen én pees prima.
Wel slecht geslapen...zat al om 6 uur hier beneden. Net effe toch nog weggedut.
toe maar!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Nederlandse Duivelsberg. Gisteren in Berg-en Dal / Nijmegen.
Dat slecht slapen steekt de laatste dagen de kop weer op. Verdorie. En ik dacht dat het beter ging. Toch weer een terugval. Het is niet anders.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een gestel.En je pees oké, dat is bijzonder fijn nieuws.
Wel gek dat je slecht sliep na zo'n inspannende trip.
Ik zou 3 dagen in coma liggen als ik zoiets zou doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat slecht slapen steekt de laatste dagen de kop weer op. Verdorie. En ik dacht dat het beter ging. Toch weer een terugval. Het is niet anders.
ook nog modder? oké dan!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Door de modder ook nog en dan alleen wat spierpijn in bovenbenen hebben.
Heb je dan moeite met inslapen, of steeds brakke nachten?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat slecht slapen steekt de laatste dagen de kop weer op. Verdorie. En ik dacht dat het beter ging. Toch weer een terugval. Het is niet anders.
nouuuu....je loopt toch ook best veel. Tenminste...hmmm...voorheen gaf je savonds altijd verslag van je avond wandelingen. Doen jullie dat nog?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou 3 dagen in coma liggen als ik zoiets zou doen
Ik ben het met je eens hoor Voxs....het over 1 kam scheren is zo makkelijk. Er lopen gewoon idioten op aarde rond en daar moeten de goedwillenden voor boeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Generaliserend vooralIk heb heel wat Syrische buren, ze zijn meer beschaafd dan de sommige NL gezinnen hier.
Hier zou ik er niet meer uitkomen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee. Premature waker noemen ze het. Ik val prima in slaap. Alleen, na een aantal uur (in de allerslechtste tijden na 2 uurtjes slaap) wordt ik wakker en kan met geen mogelijkheid weer in slaap vallen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je dan moeite met inslapen, of steeds brakke nachten?
hmmm niet meer zo veelquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
nouuuu....je loopt toch ook best veel. Tenminste...hmmm...voorheen gaf je savonds altijd verslag van je avond wandelingen. Doen jullie dat nog?
Ja dat kan ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier zou ik er niet meer uitkomen.
owj...ok. Ik miste je verslagen al. Met die grote screenshots van hoeveel km en zo. Vaste onderdeel van de avond SC voor ik ging slapenquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:01 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm niet meer zo veelmoet wél..... eigenlijk....
was een beetje moe en het was koud enzo.....quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj...ok. Ik miste je verslagen al. Met die grote screenshots van hoeveel km en zo. Vaste onderdeel van de avond SC voor ik ging slapen
Ja, helaas...quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor Voxs....het over 1 kam scheren is zo makkelijk. Er lopen gewoon idioten op aarde rond en daar moeten de goedwillenden voor boeten.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:04 schreef FANN het volgende:
was een beetje moe en het was koud enzo.....![]()
maar kom wel weer.... hoop ik
Koffie is wel een goed idee.... de tweede dan....quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Koffie is wel een goed idee.... de tweede dan....![]()
effe relaxen en dat voetbal staat ook hard ik kan me iet concentreren
Zo is het ook. Je zal gevlucht zijn uit je eigen land en dan opgevangen worden in zo'n tent waar je met z'n allen op een kluitje zit. Dat alleen al geeft enorm veel spanning.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor Voxs....het over 1 kam scheren is zo makkelijk. Er lopen gewoon idioten op aarde rond en daar moeten de goedwillenden voor boeten.
Ik heb vanmorgen een kwartiertje gewandeld en dat voelt voor mij als of ik de 4 daagse van Nijmegen heb gelopen pffff en dan klimt hier iemand berg na berg over......... En ik ben al blij dat ik een kwartier volhoudtquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Morguh Puzzquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
Nog steeds ziek dus ook geen training voor mij.
Komt goed maar tijd nodig.
O dat is naar he heb ik al 28 jaar last van niet door kunnen slapenquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Premature waker noemen ze het. Ik val prima in slaap. Alleen, na een aantal uur (in de allerslechtste tijden na 2 uurtjes slaap) wordt ik wakker en kan met geen mogelijkheid weer in slaap vallen.
Dan kan je arm ook wat meer rusten. Beterschap en sterkte nog even!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
Nog steeds ziek dus ook geen training voor mij.
Komt goed maar tijd nodig.
Dit ook iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Verder niet te naïef zijn. Sinds er mensen opgevangen werden in Ter Apel en Musselkanaal, werd er veel uit winkels gestolen. De winkeliers waren het terecht spuugzat.
Er zitten gelukszoekers tussen die de boel verstieren voor iedereen.
28 jaar...ik moet er niet aan denken. Ik heb er zo'n 4 jaar last van nu. Soms gaat het wat beter, soms heel slecht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is naar he heb ik al 28 jaar last van niet door kunnen slapen
Slaap hooguit 2, 2,5 uur aan een stuk en daarna ben ik zowat om het half uur wakker, ZIt vaak ook al om 4/5 uur beneden
toen was ik net weggedutquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:17 schreef Voxs het volgende:
Hebben jullie wel gezien hoe prachtig de zonsopgang was?
Je had het nodig!quote:
Ja hier ook soms, maar vaker niet als welquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
28 jaar...ik moet er niet aan denken. Ik heb er zo'n 4 jaar last van nu. Soms gaat het wat beter, soms heel slecht.
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan kan je arm ook wat meer rusten. Beterschap en sterkte nog even!
HIer de hele ochtend al en alles wit van de vorst mooi om naar buiten te kijken had met de kerst zo moeten zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |