quote:
jahquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]blij mee...het zijn de kleine dingen
Helemaal nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Prisha.
Helemaal gebroken nu, of valt het mee?
Heb je weer en berg over geklommen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal nietWat spierpijn bovenin mijn bovenbenen, dat is wel interessant. Voor de rest voelen benen én pees prima.
Wel slecht geslapen...zat al om 6 uur hier beneden. Net effe toch nog weggedut.
jah. Nederlandse Duivelsberg. Gisteren in Berg-en Dal / Nijmegen.quote:
Wat een gestel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal nietWat spierpijn bovenin mijn bovenbenen, dat is wel interessant. Voor de rest voelen benen én pees prima.
Wel slecht geslapen...zat al om 6 uur hier beneden. Net effe toch nog weggedut.
toe maar!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Nederlandse Duivelsberg. Gisteren in Berg-en Dal / Nijmegen.
Dat slecht slapen steekt de laatste dagen de kop weer op. Verdorie. En ik dacht dat het beter ging. Toch weer een terugval. Het is niet anders.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een gestel.En je pees oké, dat is bijzonder fijn nieuws.
Wel gek dat je slecht sliep na zo'n inspannende trip.
Ik zou 3 dagen in coma liggen als ik zoiets zou doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat slecht slapen steekt de laatste dagen de kop weer op. Verdorie. En ik dacht dat het beter ging. Toch weer een terugval. Het is niet anders.
ook nog modder? oké dan!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Door de modder ook nog en dan alleen wat spierpijn in bovenbenen hebben.
Heb je dan moeite met inslapen, of steeds brakke nachten?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat slecht slapen steekt de laatste dagen de kop weer op. Verdorie. En ik dacht dat het beter ging. Toch weer een terugval. Het is niet anders.
nouuuu....je loopt toch ook best veel. Tenminste...hmmm...voorheen gaf je savonds altijd verslag van je avond wandelingen. Doen jullie dat nog?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou 3 dagen in coma liggen als ik zoiets zou doen
Ik ben het met je eens hoor Voxs....het over 1 kam scheren is zo makkelijk. Er lopen gewoon idioten op aarde rond en daar moeten de goedwillenden voor boeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Generaliserend vooralIk heb heel wat Syrische buren, ze zijn meer beschaafd dan de sommige NL gezinnen hier.
Hier zou ik er niet meer uitkomen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou 3 dagen in coma liggen als ik zoiets zou doen
Nee. Premature waker noemen ze het. Ik val prima in slaap. Alleen, na een aantal uur (in de allerslechtste tijden na 2 uurtjes slaap) wordt ik wakker en kan met geen mogelijkheid weer in slaap vallen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je dan moeite met inslapen, of steeds brakke nachten?
hmmm niet meer zo veelquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
nouuuu....je loopt toch ook best veel. Tenminste...hmmm...voorheen gaf je savonds altijd verslag van je avond wandelingen. Doen jullie dat nog?
Ja dat kan ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier zou ik er niet meer uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |