Het leven gok ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Eend ga je nog vertellen wat de reden van je uitbarsting was? ik ben wel erg benieuwd eigenlijk
Er is een kans dat ze op Fok zitten dus ik zeg even niks meerquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat wou je dan? Een move maken op de vriendin van je neefje?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uitbarsting, uitbarsting. Het wordt meteen weer zo opgeblazen.
SO naar het lebbersetjequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is een kans dat ze op Fok zitten dus ik zeg even niks meer
Gewoon even stoom afblazen moet kunnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uitbarsting, uitbarsting. Het wordt meteen weer zo opgeblazen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is een kans dat ze op Fok zitten dus ik zeg even niks meer
Ja joh elftal van nerds hebben wij in de Fam, Tweakers zitten ze sowieso allebeiquote:
Het werd hem aangeraden. Ik begrijp het wel. Af en toe moet er even wat stoom uit de ketelquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon even stoom afblazen moet kunnen
Hoe weet je dat het een vrouw isquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een koolmees die zo dik is dat zijn veren niet meer langs het lichaam liggen maar een beetje uitsteken. Je ziet haar pluisveren voor de winter gewoon. Alsof ze met 2 vingers in het stopcontact heeft gezeten.
Precies, beter zo dan dat ie op een dag z'n neef gaat staan tongen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het werd hem aangeraden. Ik begrijp het wel. Af en toe moet er even wat stoom uit de ketel
Kun je zien aan het stropdasjequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een vrouw is
Hear hearquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo lang 'onze eigen' Duindorpers zonder enkele goede reden (is toch lachuh) de boel verzieken en affikken hoeven we al helemaal niks te zeggen over andere bevolkingsgroepen. Ik ga liever naast een Syriër wonen dan naast een palletfetisjist.
Misschien zitten daar de abcessen van binnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een koolmees die zo dik is dat zijn veren niet meer langs het lichaam liggen maar een beetje uitsteken. Je ziet haar pluisveren voor de winter gewoon. Alsof ze met 2 vingers in het stopcontact heeft gezeten.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies, beter zo dan dat ie op een dag z'n neef gaat staan tongen.
Ze zetten ze op ivm met de kou.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah ja natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je zien aan het stropdasje
In Lucky's geval zijn dat scheetjes.quote:
neequote:
Ja zoiets word het wel kan je gelijk van allesquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:42 schreef Voxs het volgende:
@:Ghostbuster, koop een contact grill. Veel meer te doen met zo'n ding , dan zo'n broodrandjespletter .
owjjjquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
In Lucky's geval zijn dat scheetjes.
[..]
STOOK ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:43 schreef mootie het volgende:
Als ik stook afblaas blijft het wel bij
Kut!!
Gegrillde Lonka's.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zoiets word het wel kan je gelijk van alles
[..]
En dan je broodje tussen een bakpapiertje scheelt weer schoonmaken you're welcomequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zoiets word het wel kan je gelijk van alles
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:43 schreef mootie het volgende:
Kut!!
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dan je broodje tussen een bakpapiertje scheelt weer schoonmaken you're welcome
jah....dacht dat het de goede kant opging. Maar ok. Er zijn ergere dingen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel kut van je slaaptroubles weer conjo
Ik zeg nog wel eens "hè, verdikkie" of "potverpielekes".quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vloek nooit eigenlijk mijn aap ook niet
Leave Eend alonequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
KOM OP EEND EXPLAIN NIET ANNEFRANKEN NU
Kutscheetjes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:43 schreef mootie het volgende:
Kut!!
Hoezo misschien heeft het niks met mensen van hier te maken, ik bied hem een exitquote:
Roestig moet ie hier al zn trauma's op tafel leggen of wah?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
KOM OP EEND EXPLAIN NIET ANNEFRANKEN NU
Ik ook nauwelijks. Als ik het doe, dan altijd in het Engels.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vloek nooit eigenlijk mijn aap ook niet
oeh dit is slim..quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dan je broodje tussen een bakpapiertje scheelt weer schoonmaken you're welcome
Neequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Roestig moet ie hier al zn trauma's op tafel leggen of wah?
GB vijl oog!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neemaar met kernwoorden of zo
BAM.quote:
'Kut' als scheldwoord gebruiken is ook zeer respectloos.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Religie gerelateerd mocht thuis niet en ik vind dat ook zeer respectloos vloeken overigens.
Bij ons thuis was het ook not done.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Religie gerelateerd mocht thuis niet en ik vind dat ook zeer respectloos vloeken overigens.
Met eigen vleeswaren smijten magquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
'Kut' als scheldwoord gebruiken is ook zeer respectloos.
Alleen maar liefdequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JIJ HEBT TOCH GEEN FRUSTRATIES JEGENS MIJ
euh geen beef hebben met de ros he?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met eigen vleeswaren smijten mag
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
euh geen beef hebben met de ros he?
---->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>15 om deze zin.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou er zat geen taai kutvlees tussen gelukkig. Maar dat pleurisstokbrood was zo op.
Valt mij mee dat mensen dat niet bij de voordeur roepen, stokbrooddddddddddddddddddquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou er zat geen taai kutvlees tussen gelukkig. Maar dat pleurisstokbrood was zo op.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik neem volgend jaar 50 stokbroden mee hele avond dat gejank er om zeg
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Valt mij mee dat mensen dat niet bij de voordeur roepen, stokbroodddddddddddddddddd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |