Ik zeg nog wel eens "hè, verdikkie" of "potverpielekes".quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vloek nooit eigenlijk mijn aap ook niet
Leave Eend alonequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
KOM OP EEND EXPLAIN NIET ANNEFRANKEN NU
Kutscheetjes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:43 schreef mootie het volgende:
Als ik stook afblaas blijft het wel bij
Kut!!
Hoezo misschien heeft het niks met mensen van hier te maken, ik bied hem een exitquote:
Roestig moet ie hier al zn trauma's op tafel leggen of wah?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
KOM OP EEND EXPLAIN NIET ANNEFRANKEN NU
Ik ook nauwelijks. Als ik het doe, dan altijd in het Engels.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vloek nooit eigenlijk mijn aap ook niet
oeh dit is slim..quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dan je broodje tussen een bakpapiertje scheelt weer schoonmaken you're welcome
Neequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Roestig moet ie hier al zn trauma's op tafel leggen of wah?
GB vijl oog!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neemaar met kernwoorden of zo
BAM.quote:
'Kut' als scheldwoord gebruiken is ook zeer respectloos.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Religie gerelateerd mocht thuis niet en ik vind dat ook zeer respectloos vloeken overigens.
Bij ons thuis was het ook not done.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Religie gerelateerd mocht thuis niet en ik vind dat ook zeer respectloos vloeken overigens.
Met eigen vleeswaren smijten magquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
'Kut' als scheldwoord gebruiken is ook zeer respectloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |