Er is een kans dat ze op Fok zitten dus ik zeg even niks meerquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat wou je dan? Een move maken op de vriendin van je neefje?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uitbarsting, uitbarsting. Het wordt meteen weer zo opgeblazen.
SO naar het lebbersetjequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is een kans dat ze op Fok zitten dus ik zeg even niks meer
Gewoon even stoom afblazen moet kunnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uitbarsting, uitbarsting. Het wordt meteen weer zo opgeblazen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is een kans dat ze op Fok zitten dus ik zeg even niks meer
Ja joh elftal van nerds hebben wij in de Fam, Tweakers zitten ze sowieso allebeiquote:
Het werd hem aangeraden. Ik begrijp het wel. Af en toe moet er even wat stoom uit de ketelquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon even stoom afblazen moet kunnen
Hoe weet je dat het een vrouw isquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een koolmees die zo dik is dat zijn veren niet meer langs het lichaam liggen maar een beetje uitsteken. Je ziet haar pluisveren voor de winter gewoon. Alsof ze met 2 vingers in het stopcontact heeft gezeten.
Precies, beter zo dan dat ie op een dag z'n neef gaat staan tongen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het werd hem aangeraden. Ik begrijp het wel. Af en toe moet er even wat stoom uit de ketel
Kun je zien aan het stropdasjequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een vrouw is
Hear hearquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo lang 'onze eigen' Duindorpers zonder enkele goede reden (is toch lachuh) de boel verzieken en affikken hoeven we al helemaal niks te zeggen over andere bevolkingsgroepen. Ik ga liever naast een Syriër wonen dan naast een palletfetisjist.
Misschien zitten daar de abcessen van binnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een koolmees die zo dik is dat zijn veren niet meer langs het lichaam liggen maar een beetje uitsteken. Je ziet haar pluisveren voor de winter gewoon. Alsof ze met 2 vingers in het stopcontact heeft gezeten.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies, beter zo dan dat ie op een dag z'n neef gaat staan tongen.
Ze zetten ze op ivm met de kou.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |