Je bent duidelijk in een psychotische waan. Ga maar lekker even buiten wapperenquote:
Heel eng! Ik weet dat het een kwestie was van de achterlichten van de auto vlak voor je te volgen. In het buitengebied was het enkel flarden..maar van jouw kant ook zo dik, dan was het inderdaad niet te doen. Levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Op dat stuk dat ik moest fietsen (of lopen dus, omdat je niets zag), was autorijden niet mogelijk. Je kon vanuit de auto de berm niet zien.
Ik zit lekker warm in de kroegquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je bent duidelijk in een psychotische waan. Ga maar lekker even buiten wapperen
Waarom ben je dan hier?quote:
moet je de kroeg ook niet in gaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Is mij net ook overkomen @:muskusboktor57
Geheel begrijpelijk dat ze uitgepraat is met jequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geheel begrijpelijk dat ze uitgepraat is met je
T-mobilequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet je hoe kut dat Duitse mobiele internet is
Nee, heb hunger.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:56 schreef Voxs het volgende:
En: genoeg aan je trekken hier gekomen met dat kapen MCH?
Vermoed dat het redelijk feitelijk waarheid zou kunnen zijnquote:
Ja precies datquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:53 schreef Voxs het volgende:
@:tonja slim!
@:puzziepie Ik kan het ook niet zo goed. Want stel dat je die dag juist heel iets anders wilt eten?
Nah, er reden gewoon geen auto's meer en je kon ook niet fietsen, dus heel gevaarlijk was het niet. Het was vooral spannend of je nog wist waar je was.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel eng! Ik weet dat het een kwestie was van de achterlichten van de auto vlak voor je te volgen. In het buitengebied was het enkel flarden..maar van jouw kant ook zo dik, dan was het inderdaad niet te doen. Levensgevaarlijk.
Wat doe jij hier nou weerquote:
kom op je kunt het hup hup hupquote:
Ben soms best wel jaloers op mensen die utilitair kunnen eten.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
kom op je kunt het hup hup hup
[..]
Ben soms best wel jaloers op mensen die utilitair kunnen eten.
Van @GGMM mag je je niet druk maken om tt'squote:Op vrijdag 27 december 2019 19:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou weer![]()
Kap es met die domme TT's
Spookachtige wereldquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, er reden gewoon geen auto's meer en je kon ook niet fietsen, dus heel gevaarlijk was het niet. Het was vooral spannend of je nog wist waar je was.
Nou en ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Van @:ggmm mag je je niet druk maken om tt's
Niet teveel op reageren. Dat wil ie nou net.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou weer![]()
Kap es met die domme TT's
Ik maakte maar een geintjequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet teveel op reageren. Dat wil ie nou net.
Nou, hier wel hoor. Helemaal bij een LaPo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik maakte maar een geintje![]()
Ik maak me nooit druk om een TT
Donequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:09 schreef Voxs het volgende:
Ik maak mij wel druk over de OP . @:MCH wil je dat asap verwijderen?
Ik hoorde af en toe wel mensen lopen. Die groette ik dan, maar ik zag ze niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Spookachtige wereldAlle geluid ook zo vreemd.
Flikker op met je domme geklootquote:
Ja, dat vind ik altijd zo gaaf, dat alles dan zo gedempt klinkt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Spookachtige wereldAlle geluid ook zo vreemd.
Begrijp ik dat er dit jaar weer kans op mist is?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoorde af en toe wel mensen lopen. Die groette ik dan, maar ik zag ze niet.
Yups.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Begrijp ik dat er dit jaar weer kans op mist is?
En ook weer ver dacht ik.. ik weet dat Recce en ik het eens opzochten, wat geluid in mist doet. Of Recce weet het gewoon.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik altijd zo gaaf, dat alles dan zo gedempt klinkt.
Ben je al terug of moet je nog gaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik altijd zo gaaf, dat alles dan zo gedempt klinkt.
Ik kan me goed voorstellen dat al die vochtdeeltjes een remmende werking hebben op geluidstrillingen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ook weer ver dacht ik.. ik weet dat Recce en ik het eens opzochten, wat geluid in mist doet. Of Recce weet het gewoon.
Ow jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:13 schreef tonja het volgende:
Negeer die idioten gewoon, dan is de lol er snel af.
Dit, dank.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees een echte vent en haal Voxs helemaal uit de OP.
Ik ga zoquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je al terug of moet je nog gaan
Prish! Vertel nou!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je al terug of moet je nog gaan
Ja het is de demping idd. Net zoals vriesweer, dan is de lucht ijler, geluid verder draagt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat al die vochtdeeltjes een remmende werking hebben op geluidstrillingen.
wat? wat?quote:
Ik ga niet luisteren naar mensen die ik nog nooit gezien heb hier.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees een echte vent en haal Voxs helemaal uit de OP.
Ik heb een tr gezet op je eerste, dat zegt denk ik genoeg?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Vind je het serieus zo erg? Als je toelichting geeft wijzig ik de op.
Ik tochtquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je tocht! Nee wacht, jij tocht niet, maar over de wandeltocht.
Ok, ik zwicht voor je pubergejankquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een tr gezet op je eerste, dat zegt denk ik genoeg?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De stoere boy uithangen ten koste van iemand die dat terecht niet kan waarderen. Je lijkt me de kinderschoenen nauwelijks ontgroeid.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga niet luisteren naar mensen die ik nog nooit gezien heb hier.
Zolang je maar zwicht.quote:
Was een goede training in elk geval. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik dat vorig jaar zonder noemenswaardige training heb gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ook weer ver dacht ik.. ik weet dat Recce en ik het eens opzochten, wat geluid in mist doet. Of Recce weet het gewoon.
Alle lof, wat ben je toch een doorzetterquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was een goede training in elk geval. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik dat vorig jaar zonder noemenswaardige training heb gedaan. Weet dat we er heel lang over deden (5.5 - 6 uur? weet niet meer precies) en die gast waar ik mee was deed het normaal in 2.5 a 3 uur. Maar ja, die was ook zowat 2m en had al 13x de Nijmeegse vierdaagse gelopen en zo.
maar. Ik heb er nu 4 uur en een kwartier over gedaan, moest me een weg banen door veel modder (ik was lekker vies) en het ging op zich wel! Was nauwelijks vlak, dus helling op en af, trappen op en af...Voel nu wel mijn achillespees. Zit nu met de benen omhoog.
Dat klinkt geweldig! Nagenoeg geen vlakke stukken, trappen én modder. En het gewoon presteren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was een goede training in elk geval. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik dat vorig jaar zonder noemenswaardige training heb gedaan. Weet dat we er heel lang over deden en die gast waar ik mee was deed het normaal in 2.5 a 3 uur. Maar ja, die was ook zowat 2m en had al 13x de Nijmeegse vierdaagse gelopen en zo.
maar. Ik heb er 4 uur en een kwartier over gedaan, moest me een weg banen door veel modder (ik was lekker vies) en het ging op zich wel! Was nauwelijks vlak, dus helling op en af, trappen op en af...Voel nu wel mijn achillespees. Zit nu met de benen omhoog.
Bikkel!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was een goede training in elk geval. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik dat vorig jaar zonder noemenswaardige training heb gedaan. Weet dat we er heel lang over deden (5.5 - 6 uur? weet niet meer precies) en die gast waar ik mee was deed het normaal in 2.5 a 3 uur. Maar ja, die was ook zowat 2m en had al 13x de Nijmeegse vierdaagse gelopen en zo.
maar. Ik heb er nu 4 uur en een kwartier over gedaan, moest me een weg banen door veel modder (ik was lekker vies) en het ging op zich wel! Was nauwelijks vlak, dus helling op en af, trappen op en af...Voel nu wel mijn achillespees. Zit nu met de benen omhoog.
Ha toch! En dit klinkt mij ook bekend in de oren omdat wel eens waargenomen en we het eens bespraken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer.Volgens mij had mist normaal weinig invloed, maar als er stralingsmist is, kan er een inversielaag (onder koud, boven warm) ontstaan waartegen het geluid reflecteert, waardoor het verder draagt.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kusje drop werkt altijdquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
maar. Ik heb er nu 4 uur en een kwartier over gedaan, moest me een weg banen door veel modder (ik was lekker vies ) en het ging op zich wel! Was nauwelijks vlak, dus helling op en af, trappen op en af...
Eerlijk gezegd baart die pees mij wel wat zorgen. Maar goed. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt geweldig! Nagenoeg geen vlakke stukken, trappen én modder. En het gewoon presteren.Maar, toch weer die pees die het topje van de vreugde haalt. Dat is klote.
De hele prestatie weer:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die had de huisarts mij verteld idd (maar alsnog bedankt, voor hetzelfde geld wist ik dat nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Voxs het volgende:
Je achilles kan je verlichtten door op een traptrede met de bal van je vorten te gaan staan en dan je hielen te laten zakken. Voorzichtig wel.
ik ben jou nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die viezerd zit onder de modder.
Okequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die had de huisarts mij verteld idd (maar alsnog bedankt, voor hetzelfde geld wist ik dat niet)
Er ligt sneeuw ja, blijft vast nog wel even liggen ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:21 schreef chufi het volgende:
He een buitenlandse ijsvogel of ligt er geen sneeuw daar ?
quote:
Luckyquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Zou me er niet te druk om maken, Prisha. Die berg op en maar zien. Haal je het, dan is het een geweldige prestatie. Haal je het niet, ja, dan kan je jezelf hier met goed fatsoen niet meer vertonen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd baart die pees mij wel wat zorgen. Maar goed. We gaan het zien.
Modder was wel leuk. Iedereen er voorzichtig met grote boog omheen...ik banjer er lekker dwars doorheen
" Bosu " geweldig om mee te trainen!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die had de huisarts mij verteld idd (maar alsnog bedankt, voor hetzelfde geld wist ik dat niet)
Moest jij als kind ook altijd in alle regenplassen springen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Modder was wel leuk. Iedereen er voorzichtig met grote boog omheen...ik banjer er lekker dwars doorheen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die viezerd zit onder de modder.
Ieder kind volgens mij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Moest jij als kind ook altijd in alle regenplassen springen?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou me er niet te druk om maken, Prisha. Die berg op en maar zien. Haal je het, dan is het een geweldige prestatie. Haal je het niet, ja, dan kan je jezelf hier met goed fatsoen niet meer vertonen.
Hmz, reclame link shizzle.. pf, google doet t ook iig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
" Bosu " geweldig om mee te trainen!
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou me er niet te druk om maken, Prisha. Die berg op en maar zien. Haal je het, dan is het een geweldige prestatie. Haal je het niet, ja, dan kan je jezelf hier met goed fatsoen niet meer vertonen.
Ik wel. twee dan...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb nog geen eens oliebol gehad dit jaar
Meestal eet ik ze ook wel zodra ze kan kopen, maar nu had er geen zin aanquote:
Ja, zeg ik toch in de spoilerquote:
tape je die pees ook in? misschien een idee, anders eens bij de fysio informeren ..quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, hier wel hoor. Helemaal bij een LaPo.
[ afbeelding ]
ohquote:
oh wat leukquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb nog geen eens oliebol gehad dit jaar
Zekersquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh wat leukDat is heel enthousiast dan
fijn!
Haal dinsdag wel een aantal..quote:
Ik ken dat niet...dat is voor balans?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
" Bosu " geweldig om mee te trainen!
Ik haal er maandag een paar .. ik wil er 1 hebben gegeten dit jaarquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haal dinsdag wel een aantal..Misschien kwam t wel door t weer ofz.. Als er sneeuw had gelegen ik er wel een al had gehad
Met de auto moet ik me altijd nog inhouden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Of door de plassen fietsen was ook altijd leuk om te doen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Moest jij als kind ook altijd in alle regenplassen springen?
Foto als klaar is?quote:
Kan dinsdag ook nog, weet niet of de kraam wel open is aankomende maandag.. Anders maandagquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik haal er maandag een paar .. ik wil er oog 1 hebben gegeten dit jaar
Ik eet er dinsdagavond wel eentje en dat is het dan wel weer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik haal er maandag een paar .. ik wil er oog 1 hebben gegeten dit jaar
Ja dat maakt zo;n mooi geluid, mijn vader doet het wel eens..quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met de auto moet ik me altijd nog inhouden.
Komt goedquote:
Vorige keer was het na een avond eigenlijk al weg...even kijken of dat nu ook zo is. Morgen sowieso rustiger aandoen. Enkel krachttraining waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Voxs het volgende:
@:prisha .. een paar dagen rust voor je pees? Het is een rotpijn ook, sterkte.
Dinsdag sla ik over , ook zo'n drukke dag voor nieuwjaarquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan dinsdag ook nog, weet niet of de kraam wel open is aankomende maandag.. Anders maandag
nee. Ik kan dat wel navragen idd. Maar het liefst heb ik dat ie het gewoon zo houdtquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
tape je die pees ook in? misschien een idee, anders eens bij de fysio informeren ..
Die zijn ook het lekkerste (vind ik) Wel duur , dus 1 bij een kraam (puur voor mijn genot) en maandag bij de Lidl wat oliebollen en flappenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet er dinsdagavond wel eentje en dat is het dan wel weer.
Hoewel, morgen moet ik nog even naar het centrum en de bollen van de kraam die daar staat schijnen erg lekker te zijn
Hopen dat het deze keer morgen ook weer over is, in ieder geval verstandig om het even te ontzien morgen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vorige keer was het na een avond eigenlijk al weg...even kijken of dat nu ook zo is. Morgen sowieso rustiger aandoen. Enkel krachttraining waarschijnlijk.
nee toch? Ik zie niets raars.quote:
Zal ook wel weer druk zijn in de winkelsquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dinsdag sla ik over , ook zo'n drukke dag voor nieuwjaar
je hebt verschillende soorten tape... Bij sporters zie je van van dat elastische kynologisch tape .. zelf ook wel goed ervaring meequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Ik kan dat wel navragen idd. Maar het liefst heb ik dat ie het gewoon zo houdt
Op een spoedig herstel dan maar. Snap best dat je je wat zorgen maakt. .. maar..je zal die berg voor een groot deel ook op doorzettingsvermogen gaan lopen...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vorige keer was het na een avond eigenlijk al weg...even kijken of dat nu ook zo is. Morgen sowieso rustiger aandoen. Enkel krachttraining waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens raardere dingen gezien hier
Voor van alles, ook balans idd. Dynamisch trainen van veel spiergroepen door het gewiebel van dat ding. Opdrukken kan ook trouwens. Tis wel ff zoeken in t begin; wiebel ipv stabiele grond maar dat zetje spieren ook aan t werk. Staat veel online qua oefeningen. Heb er thuis één van euro of 40.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken dat niet...dat is voor balans?
En daarna is het even afgelopen met het gevreetquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zijn ook het lekkerste (vind ik) Wel duur , dus 1 bij een kraam (puur voor mijn genot) en maandag bij de Lidl wat oliebollen en flappen
oowww, herkenbaar dus niet opgevallen.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Voor van alles, ook balans idd. Dynamisch trainen van veel spiergroepen door het gewiebel van dat ding. Opdrukken kan ook trouwens. Tis wel ff zoeken in t begin; wiebel ipv stabiele grond maar dat zetje spieren ook aan t werk. Staat veel online qua oefeningen. Heb er thuis één van euro of 40.
Toen ik een paar maanden terug zo'n last had van mijn rug had kreeg ik ook van dat tape op mijn rug, ik had inderdaad wel het idee dat ik er baat bij had.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
je hebt verschillende soorten tape... Bij sporters zie je van van dat elastische kynologisch tape .. zelf ook wel goed ervaring mee
Ze staan hier al jaren bij de jumbo. Lekker maar vrij duur...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meestal eet ik ze ook wel zodra ze kan kopen, maar nu had er geen zin aan
Dit klinkt interessant.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Voor van alles, ook balans idd. Dynamisch trainen van veel spiergroepen door het gewiebel van dat ding. Opdrukken kan ook trouwens. Tis wel ff zoeken in t begin; wiebel ipv stabiele grond maar dat zetje spieren ook aan t werk. Staat veel online qua oefeningen. Heb er thuis één van euro of 40.
Ik ga het uitzoeken/navragen, thanks chufquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
je hebt verschillende soorten tape... Bij sporters zie je van van dat elastische kynologisch tape .. zelf ook wel goed ervaring mee
Tja wat is nou niet duur tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:44 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ze staan hier al jaren bij de jumbo. Lekker maar vrij duur...
ik draai die balansbal altijd om en dan ga ik er op staan om te battle ropenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb het net gegoogled....wat ik nu lees is zeer interessant. Ook gewoon voor na die berg.quote:
Ik wou nog wat vuurwerk bestellen, maar toen ik die prijzen zagquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja wat is nou niet duur tegenwoordig
Ik maak me sinds vandaag ineens een stuk minder druk over dat etenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarna is het even afgelopen met het gevreet
Steek je maar sterretjes afquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:46 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik wou nog wat vuurwerk bestellen, maar toen ik die prijzen zag
Zo dan, das uh, heavy!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik draai die balansbal altijd om en dan ga ik er op staan om te battle ropen
Ik wil gewoon dat je er zo weinig mogelijk last van hebt en dat je de top haaltquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga het uitzoeken/navragen, thanks chuf
liefquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat je er zo weinig mogelijk last van hebt en dat je de top haalt
Die grote potten zijn ook wel duurquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:46 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik wou nog wat vuurwerk bestellen, maar toen ik die prijzen zag
Verder kan het geen kwaad dat je waarden te hoog zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik maak me sinds vandaag ineens een stuk minder druk over dat eten![]()
Mijn waarden zijn weer (iets te) hoog... dat betekend voor mij dat ik weer af ga vallen .. Hogere waarden =beter metabolisme
Wat is battle ropen dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
ik draai die balansbal altijd om en dan ga ik er op staan om te battle ropen
quote:
Maar wel ontzettend gaaf om te doen en goed voor bijna alle spieren in je lijfquote:
Mijn internist weet dat ik me beter voel bij hogere waarden. de meeste patiënten voelen zich daar beter bij. Goede waarden is ook iets wat heel persoonlijk is en waar de een zich beter bij voelt dan een ander.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verder kan het geen kwaad dat je waarden te hoog zijn
Wel lekker dat je dan minder op je eten hoeft te letten, als het maar niet meer kwalijke gevolgen heeft ;")
Ja ik zag iemand squats doen op die bal. Dat zeg er niet eenvoudig uit.quote:
Nou ..ik moet absoluut goed letten op wat ik eetquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verder kan het geen kwaad dat je waarden te hoog zijn
Wel lekker dat je dan minder op je eten hoeft te letten, als het maar niet meer kwalijke gevolgen heeft ;")
Owjjj dat heb ik gezien op een docu van die Nederlandse turner die goud won. En dat doe je bovenp die bal? Jee. Jij moet echt een power-woman zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit en dan op verschillende manieren, ongelijk, gelijk, onderhands, bovenhands terwijl je in squat staat.
[ afbeelding ]
Wat voor de één goed is hoeft dat voor een ander niet te zijn dus, fijn dat het voor jou nu goed isquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn internist weet dat ik me beter voel bij hogere waarden. de meeste patiënten voelen zich daar beter bij. Goede waarden is ook iets wat heel persoonlijk is en waar de een zich beter bij voelt dan een ander.
Heavy!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit en dan op verschillende manieren, ongelijk, gelijk, onderhands, bovenhands terwijl je in squat staat.
[ afbeelding ]
Dat klinkt positief puzzquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ..ik moet absoluut goed letten op wat ik eetMaar ik zal wel meer energie hebben
Het top 2000 topic is in MUZ, marioquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:53 schreef mario390 het volgende:
1225 The Boys Are Back In Town Thin Lizzy
1224 Shout Tears for Fears
Omgekeerde bal. De ene week met en de andere week zonder, met bal gebruik je zoveel fijne spiertjes omdat je balans moet houden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjjj dat heb ik gezien op een docu van die Nederlandse turner die goud won. En dat doe je bovenp die bal? Jee. Jij moet echt een power-woman zijn
Ik voel me vooral opgelucht , hoop dat het zo blijft , maar ik hou een slag om de armquote:
ja maar hier werd ook geluistert, ik kenn daar niemandquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Het top 2000 topic is in MUZ, mario
Van opluchting kun je ook energie krijgen. Hoop het ook voor je!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me vooral opgelucht , hoop dat het zo blijft , maar ik hou een slag om de arm
Voorlopig gewoon van genieten johquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me vooral opgelucht , hoop dat het zo blijft , maar ik hou een slag om de arm
Vraag de mevrauw in blauw maar.. die weet genoeg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik zag iemand squats doen op die bal. Dat zeg er niet eenvoudig uit.
Geniet ervan, meer energie hebben is zo waardevol als het niet vanzelfsprekend is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, en daar wacht ik voorlopig ook mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Van opluchting kun je ook energie krijgen. Hoop het ook voor je!
Ben je nog wezen zingen?
Die mensen daar zijn heel aardig hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hier werd ook geluistert, ik kenn daar niemand
Ik lees hetquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vraag de mevrauw in blauw maar.. die weet genoeg.
samequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik lees hetDees heeft zojuist in mijn hoofd mega gespierde powervrouwtransformatie ondergaan
Dat is het precies idd!! En daar moest ik achter komen door ziek te worden denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geniet ervan, meer energie hebben is zo waardevol als het niet vanzelfsprekend is.
Hij zegt mevrouw tegen mijquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vraag de mevrauw in blauw maar.. die weet genoeg.
Ja, of niet moeten, maar doordat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is het precies idd!! En daar moest ik achter komen door ziek te worden denk ik
8 uur, tijd voor reclame?quote:
Niet normaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die grote potten zijn ook wel duur
Dat valt we mee johquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik lees hetDees heeft zojuist in mijn hoofd mega gespierde powervrouwtransformatie ondergaan
Vorig of het jaar ervoor kreeg mario het top2000 virus te pakken. Ze worden allemaal geluisterdquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn heel aardig hoor.
ha! ja!quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
'De Dees' kwam ook niet zomaar uit de lucht vallen.
Op die manier klinkt het een beetje als Henk de tankquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wel met 2 woorden spreken eeh..quote:
En mogen wij allemaal meegenietenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vorig of het jaar ervoor kreeg mario het top2000 virus te pakken. Ze worden allemaal geluisterd
vorig jaar ...quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vorig of het jaar ervoor kreeg mario het top2000 virus te pakken. Ze worden allemaal geluisterd
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die manier klinkt het een beetje als Henk de tank
Dat klinkt nog steeds als een bouwvakkerquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jouw verbeelding is in overdrivequote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt nog steeds als een bouwvakker
holy shaitquote:
quote:
oja, toen was het al afgelopen toch?quote:
Dat hoop ik ook, vooral voor De Dees want gewoon lelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jouw verbeelding is in overdrive![]()
hoop ik
Jij hebt een tijdje geleden toch een foto van mij op de nieuwe boot gezienquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jouw verbeelding is in overdrive![]()
hoop ik
ja bijna idd en heeft ie 3 maanden daarna doorgeluld met terugkijkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
oja, toen was het al afgelopen toch?
jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die kwakt die hele Kilimanjaro aan de kant, of gaat er dwars doorheen.
Die draagt Prish en de sjerpa's gewoon die berg opquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spuuglelijk!quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, vooral voor De Dees want gewoon lelijk natuurlijk.
yesquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt een tijdje geleden toch een foto van mij op de nieuwe boot gezien
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ja het hoort erbij, een soort traditie vrees ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ja bijna idd en heeft ie 3 maanden daarna doorgeluld met terugkijken![]()
Ligt je gezicht weer netjes in de plooi?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja het hoort erbij, een soort traditie vrees ik
oh ja dat klopt jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat alles netjes in proporties is
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat alles netjes in proporties is
Beeldquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar het is al wat geslonken en pijnstillers hoeven ook minder. Ik ben wel opgelucht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ligt je gezicht weer netjes in de plooi?
Fijn dat er niet allemaal narigheid nog achter weg komt. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar het is al wat geslonken en pijnstillers hoeven ook minder. Ik ben wel opgelucht.
Opgeblazen heet dat toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar het is al wat geslonken en pijnstillers hoeven ook minder. Ik ben wel opgelucht.
Je sloeg wel vuige taal uit op het toppunt van pijnstillers inname.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol! Er zit wel een ontstekinkje ..ik hoop dat het vanzelf weg gaat. Iig zo snel mogelijk afspraak maken om de noodvulling te vervangen en te laten controleren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Fijn dat er niet allemaal narigheid nog achter weg komt. Letterlijk en figuurlijk.
Bedankt danquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kon echt niet door de beugel, maar mijn post maakte dat weer helemaal in orde.
een ballonwangquote:
Oja? tskjes ik doe niet aan vuige taalquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je sloeg wel vuige taal uit op het toppunt van pijnstillers inname.
Vaak lost het lichaam dat zelf wel op.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol! Er zit wel een ontstekinkje ..ik hoop dat het vanzelf weg gaat. Iig zo snel mogelijk afspraak maken om de noodvulling te vervangen en te laten controleren.
Dit is een hele geruststelling, dank!quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vaak lost het lichaam dat zelf wel op.
Het was geen diagnose hoor, verderquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is een hele geruststelling, dank!
Dat deed Voxs volgens mij al.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gemberthee, dat is ontstekkingsremmend.
Maar wel uitermate smerig. Dan maar een ontsteking.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gemberthee, dat is ontstekkingsremmend.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het was geen diagnose hoor, verder
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar wel uitermate smerig. Dan maar een ontsteking.
Ik nam de disclaimer al mee in mijn dankquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het was geen diagnose hoor, verder
Met 1 schijfje is het te doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar wel uitermate smerig. Dan maar een ontsteking.
Te lang dan inderdaad. Hoe langer, hoe scherper.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo ontzettend goor, zo'n scherpe smaak, misschien had ik de gember er wel te lang in laten zitten, maar toch....
klopt. Daarom zijn misthorens met lage tonen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:23 schreef Recce het volgende:
@:Voxs, heb nog even gezocht op geluid bij mist. Dat effect wat ik beschreef, van die inversie, treedt inderdaad op. Daarbij worden vooral lagere tonen weerkaatst. Verder worden hoge tonen door interactie met waterdruppeltjes wat gedempt. Lage geluiden dragen dus vaak wat verder, maar hoge tonen worden een beetje gedempt.
Uiteraardquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]en in de door mijn vader zorgvuldig bij elkaar geharkte bergen met bladeren
She's backquote:
Misthorens is een leuk woord.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
klopt. Daarom zijn misthorens met lage tonen.
Is dat geen goed woord? Fog horn is wat?quote:
Met mate als smaakmaker, oké. Gemberthee lijkt me een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als smaakmaker in bepaalde gerechten prima, maar niet te veel en zeker niet in theevorm.
Is goed te doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:24 schreef D. het volgende:
Als ik de verhalen zo lees denk ik dat ik nooit gemberthee heb gehad
Misthoorn, denk ik. Recce zeurtquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dat geen goed woord? Fog horn is wat?
Gembertee met chili en honingquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Met mate als smaakmaker, oké. Gemberthee lijkt me een nachtmerrie.
Het moest misthoorns zijn. Ik moest bij een misthoren aan een ding met een gewei denken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dat geen goed woord? Fog horn is wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |