Ja, dat vind ik altijd zo gaaf, dat alles dan zo gedempt klinkt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Spookachtige wereldAlle geluid ook zo vreemd.
Begrijp ik dat er dit jaar weer kans op mist is?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoorde af en toe wel mensen lopen. Die groette ik dan, maar ik zag ze niet.
Yups.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Begrijp ik dat er dit jaar weer kans op mist is?
En ook weer ver dacht ik.. ik weet dat Recce en ik het eens opzochten, wat geluid in mist doet. Of Recce weet het gewoon.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik altijd zo gaaf, dat alles dan zo gedempt klinkt.
Ben je al terug of moet je nog gaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik altijd zo gaaf, dat alles dan zo gedempt klinkt.
Ik kan me goed voorstellen dat al die vochtdeeltjes een remmende werking hebben op geluidstrillingen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ook weer ver dacht ik.. ik weet dat Recce en ik het eens opzochten, wat geluid in mist doet. Of Recce weet het gewoon.
Ow jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:13 schreef tonja het volgende:
Negeer die idioten gewoon, dan is de lol er snel af.
Dit, dank.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees een echte vent en haal Voxs helemaal uit de OP.
Ik ga zoquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je al terug of moet je nog gaan
Prish! Vertel nou!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je al terug of moet je nog gaan
Ja het is de demping idd. Net zoals vriesweer, dan is de lucht ijler, geluid verder draagt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat al die vochtdeeltjes een remmende werking hebben op geluidstrillingen.
wat? wat?quote:
Ik ga niet luisteren naar mensen die ik nog nooit gezien heb hier.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees een echte vent en haal Voxs helemaal uit de OP.
Ik heb een tr gezet op je eerste, dat zegt denk ik genoeg?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Vind je het serieus zo erg? Als je toelichting geeft wijzig ik de op.
Ik tochtquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je tocht! Nee wacht, jij tocht niet, maar over de wandeltocht.
Ok, ik zwicht voor je pubergejankquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een tr gezet op je eerste, dat zegt denk ik genoeg?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je tocht! Nee wacht, jij tocht niet, maar over de wandeltocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |