Heb het net gegoogled....wat ik nu lees is zeer interessant. Ook gewoon voor na die berg.quote:
Ik wou nog wat vuurwerk bestellen, maar toen ik die prijzen zagquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja wat is nou niet duur tegenwoordig
Ik maak me sinds vandaag ineens een stuk minder druk over dat etenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarna is het even afgelopen met het gevreet
Steek je maar sterretjes afquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:46 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik wou nog wat vuurwerk bestellen, maar toen ik die prijzen zag
Zo dan, das uh, heavy!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik draai die balansbal altijd om en dan ga ik er op staan om te battle ropen
Ik wil gewoon dat je er zo weinig mogelijk last van hebt en dat je de top haaltquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga het uitzoeken/navragen, thanks chuf
liefquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat je er zo weinig mogelijk last van hebt en dat je de top haalt
Die grote potten zijn ook wel duurquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:46 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik wou nog wat vuurwerk bestellen, maar toen ik die prijzen zag
Verder kan het geen kwaad dat je waarden te hoog zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik maak me sinds vandaag ineens een stuk minder druk over dat eten![]()
Mijn waarden zijn weer (iets te) hoog... dat betekend voor mij dat ik weer af ga vallen .. Hogere waarden =beter metabolisme
Wat is battle ropen dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
ik draai die balansbal altijd om en dan ga ik er op staan om te battle ropen
quote:
Maar wel ontzettend gaaf om te doen en goed voor bijna alle spieren in je lijfquote:
Mijn internist weet dat ik me beter voel bij hogere waarden. de meeste patiënten voelen zich daar beter bij. Goede waarden is ook iets wat heel persoonlijk is en waar de een zich beter bij voelt dan een ander.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verder kan het geen kwaad dat je waarden te hoog zijn
Wel lekker dat je dan minder op je eten hoeft te letten, als het maar niet meer kwalijke gevolgen heeft ;")
Ja ik zag iemand squats doen op die bal. Dat zeg er niet eenvoudig uit.quote:
Nou ..ik moet absoluut goed letten op wat ik eetquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verder kan het geen kwaad dat je waarden te hoog zijn
Wel lekker dat je dan minder op je eten hoeft te letten, als het maar niet meer kwalijke gevolgen heeft ;")
Owjjj dat heb ik gezien op een docu van die Nederlandse turner die goud won. En dat doe je bovenp die bal? Jee. Jij moet echt een power-woman zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit en dan op verschillende manieren, ongelijk, gelijk, onderhands, bovenhands terwijl je in squat staat.
[ afbeelding ]
Wat voor de één goed is hoeft dat voor een ander niet te zijn dus, fijn dat het voor jou nu goed isquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn internist weet dat ik me beter voel bij hogere waarden. de meeste patiënten voelen zich daar beter bij. Goede waarden is ook iets wat heel persoonlijk is en waar de een zich beter bij voelt dan een ander.
Heavy!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit en dan op verschillende manieren, ongelijk, gelijk, onderhands, bovenhands terwijl je in squat staat.
[ afbeelding ]
Dat klinkt positief puzzquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ..ik moet absoluut goed letten op wat ik eetMaar ik zal wel meer energie hebben
Het top 2000 topic is in MUZ, marioquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:53 schreef mario390 het volgende:
1225 The Boys Are Back In Town Thin Lizzy
1224 Shout Tears for Fears
Omgekeerde bal. De ene week met en de andere week zonder, met bal gebruik je zoveel fijne spiertjes omdat je balans moet houden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjjj dat heb ik gezien op een docu van die Nederlandse turner die goud won. En dat doe je bovenp die bal? Jee. Jij moet echt een power-woman zijn
Ik voel me vooral opgelucht , hoop dat het zo blijft , maar ik hou een slag om de armquote:
ja maar hier werd ook geluistert, ik kenn daar niemandquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Het top 2000 topic is in MUZ, mario
Van opluchting kun je ook energie krijgen. Hoop het ook voor je!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me vooral opgelucht , hoop dat het zo blijft , maar ik hou een slag om de arm
Voorlopig gewoon van genieten johquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me vooral opgelucht , hoop dat het zo blijft , maar ik hou een slag om de arm
Vraag de mevrauw in blauw maar.. die weet genoeg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik zag iemand squats doen op die bal. Dat zeg er niet eenvoudig uit.
Geniet ervan, meer energie hebben is zo waardevol als het niet vanzelfsprekend is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, en daar wacht ik voorlopig ook mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Van opluchting kun je ook energie krijgen. Hoop het ook voor je!
Ben je nog wezen zingen?
Die mensen daar zijn heel aardig hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hier werd ook geluistert, ik kenn daar niemand
Ik lees hetquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vraag de mevrauw in blauw maar.. die weet genoeg.
samequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik lees hetDees heeft zojuist in mijn hoofd mega gespierde powervrouwtransformatie ondergaan
Dat is het precies idd!! En daar moest ik achter komen door ziek te worden denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geniet ervan, meer energie hebben is zo waardevol als het niet vanzelfsprekend is.
Hij zegt mevrouw tegen mijquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vraag de mevrauw in blauw maar.. die weet genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |