Vraag de mevrauw in blauw maar.. die weet genoeg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik zag iemand squats doen op die bal. Dat zeg er niet eenvoudig uit.
Geniet ervan, meer energie hebben is zo waardevol als het niet vanzelfsprekend is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me vooral opgelucht , hoop dat het zo blijft , maar ik hou een slag om de arm
Nee, en daar wacht ik voorlopig ook mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Van opluchting kun je ook energie krijgen. Hoop het ook voor je!
Ben je nog wezen zingen?
Die mensen daar zijn heel aardig hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hier werd ook geluistert, ik kenn daar niemand
Ik lees hetquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vraag de mevrauw in blauw maar.. die weet genoeg.
samequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik lees hetDees heeft zojuist in mijn hoofd mega gespierde powervrouwtransformatie ondergaan
Dat is het precies idd!! En daar moest ik achter komen door ziek te worden denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geniet ervan, meer energie hebben is zo waardevol als het niet vanzelfsprekend is.
Hij zegt mevrouw tegen mijquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vraag de mevrauw in blauw maar.. die weet genoeg.
Ja, of niet moeten, maar doordat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is het precies idd!! En daar moest ik achter komen door ziek te worden denk ik
8 uur, tijd voor reclame?quote:
Niet normaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die grote potten zijn ook wel duur
Dat valt we mee johquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik lees hetDees heeft zojuist in mijn hoofd mega gespierde powervrouwtransformatie ondergaan
Vorig of het jaar ervoor kreeg mario het top2000 virus te pakken. Ze worden allemaal geluisterdquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn heel aardig hoor.
ha! ja!quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
'De Dees' kwam ook niet zomaar uit de lucht vallen.
Op die manier klinkt het een beetje als Henk de tankquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
'De Dees' kwam ook niet zomaar uit de lucht vallen.
Wel met 2 woorden spreken eeh..quote:
En mogen wij allemaal meegenietenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vorig of het jaar ervoor kreeg mario het top2000 virus te pakken. Ze worden allemaal geluisterd
vorig jaar ...quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vorig of het jaar ervoor kreeg mario het top2000 virus te pakken. Ze worden allemaal geluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |