quote:
Het is toch verschrikkelijk allemaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:36 schreef mario390 het volgende:
man man de brinkmanns
prof.brinkmann
dr.udo brinkmann
dr christa brnkmann
![]()
quote:
ah gelukkig! Veel plezier iig!quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow maar dat weten ze, stond ook nog even op losse schroeven of ik mee ging. En trouwens de baas betaalt toch, kan mij het dan schelen
In ieder geval heel veel plezierquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 07:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Oké, nu misschien even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behoorlijke zwelling zeg
![]()
Goed te lezen dat het wat beter gaat nu.
Ik tekende met kin naar borst en overdrevenquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Oké, nu misschien even nietBehoorlijke zwelling zeg
![]()
Goed te lezen dat het wat beter gaat nu.
Knap getekend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik tekende met kin naar borst en overdrevenHet is nog dik, maar stukken minder! Het was wel heftig, tot in de ooghoek aan toe.
Opgelucht wel dat het zakt, ook qua pijn
thxquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Knap getekend.
Sherrock gaat als een speer.
Nee, dit is een foto van internet. Dit is het recept dat erbij hoortquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hou niet van flauwe grappen en ben anti lopen.
Heb alles in huis om het te maken zo te zien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, dit is een foto van internet. Dit is het recept dat erbij hoort
https://www.patesserie.co(...)tewel-goudse-moppen/
Jah.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
thxSpiegel in de hand, tekenbord tegen tafelrand en dat om 6.00 'sochtends oid
![]()
Zijn ze nu al aan het darten? Dan is ze nog niet in de top? / finale?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:54 schreef pullup het volgende:
Zet ik het ook eens op en dan zie ik alleen twee drie kale mannen met een raar accentje commentaar leveren
Die commentatoren zijn aardig in de war iigquote:
Wiki Stompéquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Stompé is een wandelende dart encyclopedie. Denkt ie zelf.
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die commentatoren zijn aardig in de war iig![]()
Uhoh..quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb alles in huis om het te maken zo te zien.
Kloptquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:59 schreef D. het volgende:
Neem aan dat er dinsdag a.s. geen tekenen is trouwens
Dan heeft ze nog een lange weg te gaan..quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah.
Ze zit nu in de derde ronde. Bij de laatste 32.
Ze gaat dit niet winnen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan heeft ze nog een lange weg te gaan..
De chat is veranderd. Kijk zo maar even als je zin hebt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:59 schreef D. het volgende:
Neem aan dat er dinsdag a.s. geen tekenen is trouwens
Ze is al een heel eind. Maar wat L2B zegt, ik denk ook niet dat ze gaat winnen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan heeft ze nog een lange weg te gaan..
Strak hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:00 schreef tonja het volgende:
[..]
De chat is veranderd. Kijk zo maar even als je zin hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig, anders had ik me moeten verexcuseren
Ken ik Mario.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je kennt blackstar van bowie?
Wel van Georgie Davisquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je kennt blackstar van bowie?
Was dat niet van een tekenfilm?quote:
wat vroeg ..quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Echt een unicum hier.Soul heeft gekookt.
Die kookt toch regelmatig?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Echt een unicum hier.Soul heeft gekookt.
Een andere keer dan misschien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze is al een heel eind. Maar wat L2B zegt, ik denk ook niet dat ze gaat winnen.
quote:
Nee dit is voor het eerst in de dartgeschiedenis dat een vrouw zo ver komt. Het is altijd een hengstenbal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een andere keer dan misschien.
Spelen mannen en vrouwen met elkaar?
Van woede.quote:
Volgens mij niet, maar het komt niet geheel onbekend voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was dat niet van een tekenfilm?
she go girl, heel goede ontwikkelingquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dit is voor het eerst in de dartgeschiedenis dat een vrouw zo ver komt. Het is altijd een hengstenbal.
Dat komt voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Spelen mannen en vrouwen met elkaar?
Beetje wel.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Bij jullie heeft ze nog niet gewonnen?
Zo'n dinges dat vanaf501 teruglooptquote:
Hier ga ik geen antwoord op geven sukkel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
van welke album release is blackstar?
Van wat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo'n dinges dat vanaf501 terugloopt
ik weet het toch niet was geen singlequote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ga ik geen antwoord op geven sukkel.
Terechtquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ga ik geen antwoord op geven sukkel.
degene die als eerst 3 legs wint wint 1 set, degene die als eerste 4 sets wint wint de wedstrijdquote:
Ah nu snap ik het welquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:18 schreef D. het volgende:
[..]
degene die als eerst 3 legs wint wint 1 set, degene die als eerste 4 sets wint wint de wedstrijd
Tenzij het 3-3 wordt in sets, en 2-2 in legs, dan moet je winnen met een verschil van 2 legsquote:
Ergens in mijn geheugen werd zijn nummer later wel gebruikt.Dit is een mooie mindfuck D.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Tenzij het 3-3 wordt in sets, en 2-2 in legs, dan moet je winnen met een verschil van 2 legs
Tot max 5-5, dan wint degenen die de eerstvolgende set wint
Bedankt voor de uitleg, weet niet of ik het ga onthoudenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Tenzij het 3-3 wordt in sets, en 2-2 in legs, dan moet je winnen met een verschil van 2 legs
Tot max 5-5, dan wint degenen die de eerstvolgende set wint
Prutser.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:26 schreef mario390 het volgende:
heb ik nu gelepelt - double choco![]()
[ afbeelding ]
Ik vind persoonlijk de 97eb6605edc48e266448aa282bb02dd4 een stuk lekkerderquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:26 schreef mario390 het volgende:
heb ik nu gelepelt - double choco![]()
[ afbeelding ]
Dat kijk ik nooit.quote:
Lekker veel E nummers.quote:
Ja.quote:
Top 2000?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:31 schreef Recce het volgende:
Man3, ze zijn nog niet eens halverwege.
Oh, dat schiet al op, toch?quote:
Ik vind het nog een hele zit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, dat schiet al op, toch?
Op tv is het niet leuk meer. Droogstoppel Blokhuis valt zelf ook bijna in slaap.
Ik wel vanmiddag.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets van gehoord via de radio.
Nee het was een leuke partij om te zien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, jammer. Aan het niveau ligt het in ieder geval niet.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef Recce het volgende:
LALALALALALAAAAAAAAAAAAAlALALALALALAAAAAAAAAA
Ja, genieten. Halverwege de partij zag het er nog erg goed uit voor haar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee het was een leuke partij om te zien.
het is Wolfgang Niedecken van BAPquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:41 schreef mario390 het volgende:
wie weet er met hoe Bruce Springsteen in Hungry Heart Video zingt ?
Ja, ik had het geweldig gevonden als ze had gewonnen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, genieten. Halverwege de partij zag het er nog erg goed uit voor haar.
Denk dat het voor haar ook nog wennen is. Ze gooide bij vlagen gewéldig. 142 uit ook. Die komt beter terug.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik had het geweldig gevonden als ze had gewonnen.
Publiek vond ik wel misselijk weer, met dat uitjouwen.
Tweede wedstrijd vanavond v Gerwen tegen Bunting.
Yep dat denk ik ook. Zo'n podium is toch even wennen lijkt me.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat het voor haar ook nog wennen is. Ze gooide bij vlagen gewéldig. 142 uit ook. Die komt beter terug.
Het was een lekkere binnenkomer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat denk ik ook. Zo'n podium is toch even wennen lijkt me.
Mooi nummer wel, ik kende hem nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
dit is en mooie![]()
![]()
![]()
dat spelte ik thuis als vater in ziekenhuis was
![]()
1251 The Living Years Mike & The Mechanics
Dat is mooi van je vader.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
dit is en mooie![]()
![]()
![]()
dat spelte ik thuis als vater in ziekenhuis was
![]()
1251 The Living Years Mike & The Mechanics
Nee hoor, je draaide dat nummer als je vader in het ziekenhuis lag. Dat geeft het lied iets speciaals voor je.quote:
Yepquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was een lekkere binnenkomer.En zo'n eind gekomen.
ja precies,maar erst zei je "dat is mooi van je vater"quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, je draaide dat nummer als je vader in het ziekenhuis lag. Dat geeft het lied iets speciaals voor je.
De herinnering aan het lied.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja precies,maar erst zei je "dat is mooi van je vater"
Als in je herinnering.Dat is mooi Mario.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja precies,maar erst zei je "dat is mooi van je vater"
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De herinnering aan het lied.
als hij overleden is spelte ik het weken niet,als in radio kwam makte ik zachterquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, je draaide dat nummer als je vader in het ziekenhuis lag. Dat geeft het lied iets speciaals voor je.
Grote knuffel voor jequote:Op vrijdag 27 december 2019 17:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
als hij overleden is spelte ik het weken niet,als in radio kwam makte ik zachter
ja snap ik nuquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in je herinnering.Dat is mooi Mario.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
als hij overleden is spelte ik het weken niet,als in radio kwam makte ik zachter
Denk het wel, want Nederlandstalig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:59 schreef mario390 het volgende:
is deze lied "de Avond" ook verdrietig?
Mijn vader was groot fan van Boudewijn de Groot. Zijn muziek heeft heel veel betekenis voor mij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:59 schreef mario390 het volgende:
is deze lied "de Avond" ook verdrietig?
Niet, deze is van Boudewijn de Groot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk het wel, want Nederlandstalig.
Hey eilandguppie.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader was groot fan van Boudewijn de Groot. Zijn muziek heeft heel veel betekenis voor mij.
Mooie feesten gehad daar.quote:
Als je de foto groot bekijkt is het helemaal erg. Het lijkt wel of er een paar kleuters met karton en aluminiumfolie aan de knutsel zijn gegaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:13 schreef Recce het volgende:
@:tonja, dat ding van Musk zag er niet heel netjes uit, maar de maanlander was ook geen beauty:
[ afbeelding ]
dat was het studio modelquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:13 schreef Recce het volgende:
@:tonja, dat ding van Musk zag er niet heel netjes uit, maar de maanlander was ook geen beauty:
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat je het ding niet eens volledig kunt uittesten op aarde.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je de foto groot bekijkt is het helemaal erg. Het lijkt wel of er een paar kleuters met karton en aluminiumfolie aan de knutsel zijn gegaan
Je tekenshow site ziet er goed uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:17 schreef tonja het volgende:
Aaahhhhhh wat een rust... [ afbeelding ]
Nee, daar hangt nogal wat vanaf.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je het ding niet eens volledig kunt uittesten op aarde.Uiteindelijk moet iemand gezegd hebben dat het goed genoeg was. Lijkt me geen makkelijke beslissing.
Tnx. Je snapt hoe de chat werkt?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je tekenshow site ziet er goed uit
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb het vage vermoeden dat er iets niet helemaal lekker is gegaan.
[ afbeelding ]
Dat nog niet denk ik, maar als ik mee doe kom ik er gauw genoeg achterquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Tnx. Je snapt hoe de chat werkt?
En alle credits voor @:ikfok
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb het vage vermoeden dat er iets niet helemaal lekker is gegaan.
[ afbeelding ]
Wat voor dingen moet jij meten in de labo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo alles is aan het meten, geen nieuwe aanvoer. We kunnen relaxen![]()
Als een baas ik. Top2000 aan.
Ik heb een filmpje gemaakt. Even op yt zetten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat nog niet denk ik, maar als ik mee doe kom ik er gauw genoeg achter
Top gedaan @:ikfok
Hij ziet er uit als een aardappel bij die smileyquote:
Dan is het toch gelukt!quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een aardappel bij die smiley
Elementen concentraties vooral. Voor de rest mag ik er contractueel niet over vertellen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor dingen moet jij meten in de labo?
Ik snap nog niet hoe de chat werkt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Tnx. Je snapt hoe de chat werkt?
En alle credits voor @:ikfok
Typen en gaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap nog niet hoe de chat werkt.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elementen concentraties vooral. Voor de rest mag ik er contractueel niet over vertellen.
We zijn een landbouwkundig lab, we helpen de boer vooral met wat er in mest, grond en het veevoer zit.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Simpel inderdaad, thanks voor t filmpje
Ga zelluf weg.quote:
Van mij mag het gaan regen en zelfs stormen..quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/23(...)s-jaarwisseling.html
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herinner me datquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van mij mag het gaan regen en zelfs stormen..
Geloof dat we een aantal jaar geleden ook mist hebben gehad met oud en nieuw
Nee, dat is op zich wel jammer dan, als vanuit je raam naar buiten wilt kijkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herinner me datEcht geen moer te zien
De vorige keer dat er mist was met Oud en Nieuw kon ik de grond niet meer zien op de terugweg naar huis. Dat was voor één keer wel leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die tekenshow ziet er prima uit bij tonja.
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef Voxs het volgende:
oef, ik heb eindelijk het 'oef kerstgevoel'
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef Voxs het volgende:
Het vuurwerk in die mist was surrealistisch, enkel rood, groen, blauw oplichtende mist en weirde knal geluiden waarvan je de richting niet kon achterhalen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
De vorige keer dat er mist was met Oud en Nieuw kon ik de grond niet meer zien op de terugweg naar huis. Dat was voor één keer wel leuk.
Begint de hamsterwang al te zakken?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef Voxs het volgende:
Volgens mij heb jij een hekel aan boodschappen doenquote:
Ahw.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef Voxs het volgende:
Het voelt wel lekker, maar moet wel even flink uitbuikenquote:
Wat kunnen ze doen om het leuker voor je te maken?quote:
Ja en de pijn ook, dus kon redelijk, maar langzaam, eten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Begint de hamsterwang al te zakken?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het voelt wel lekker, maar moet wel even flink uitbuiken
Volgens mij zie je dat goed.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een hekel aan boodschappen doen
Nee en er zit tijdsdruk achter. Het moet voor 8 uur.quote:
Nee is goedquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dat goed.
[..]
Nee en er zit tijdsdruk achter. Het moet voor 8 uur.
Ik herken het , voel met je meequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:46 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Alles gratisquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat kunnen ze doen om het leuker voor je te maken?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:46 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Er is ook nog ijs..quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat hoort wel een beetje bij kerst
een liedje?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die hebben ook maar één liedje, maar dat staat wel 30x in de top 2000.
Op dat stuk dat ik moest fietsen (of lopen dus, omdat je niets zag), was autorijden niet mogelijk. Je kon vanuit de auto de berm niet zien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het vuurwerk in die mist was surrealistisch, enkel rood, groen, blauw oplichtende mist en weirde knal geluiden waarvan je de richting niet kon achterhalen.
Eerder die avond nog ergens geweest en toen we Enschede inreden, plots dikke deken ook, stapvoets rijden!
Dat ga ik morgen doen, dan hoef ik er zondag niet heenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:47 schreef Voxs het volgende:
[..]Soms is het lekker voor 2 dagen te halen! Probeer het eens
Dat vind ik altijd zo lastig, knap dat mensen dat kunnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:47 schreef Voxs het volgende:
[..]Soms is het lekker voor 2 dagen te halen! Probeer het eens
Fijn! Hopelijk is het snel pijnvrij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en de pijn ook, dus kon redelijk, maar langzaam, eten.
Die krijg je een keer terugquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is oké!![]()
Voor deze ene keer.![]()
Puzzlepiequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo lastig, knap dat mensen dat kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |