quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou best op @:Voxs willen lijken![]()
Nu ben ik echt weg
Ja raarquote:
Ik wel hoor. Ik hoef geen 100 te wordenquote:
waar?quote:
Ja, zo weer naar het haagse. Ik hoop dat het lekker rustig is op de weg.quote:
Jawel is rustigquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, zo weer naar het haagse. Ik hoop dat het lekker rustig is op de weg.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 06:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Keertje uitslapen mag toch wel.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 27 december 2019 07:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zichtbaar blij.
Goedemorgen, pullup!
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou best op @:Voxs willen lijken![]()
Nu ben ik echt weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Heejquote:
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 07:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Heej, nog steeds een hamsterwangetje zie ik
quote:Op vrijdag 27 december 2019 07:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaMaar minder pijnlijk en minder dan het was. Ik heb mij net daar heel onflatteus getekend ivm met artistieke misčre-uitdrukking
Goedemorgen Badeendquote:
Ik had een knipoog-PI moeten plaatsenquote:Op vrijdag 27 december 2019 07:57 schreef Voxs het volgende:
![]()
Ik ga van schrik een selfie maken om te checken of ik echt er zo uit zie.
Ik grap maar watquote:Op vrijdag 27 december 2019 07:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een knipoog-PI moeten plaatsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:04 schreef pullup het volgende:
Niks mis mee hoortudududutudu dutu..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
tudududutudu dutu..
ZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had al eens eerder een plaatje van je gezien geloof ik
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker
Had al eens eerder een plaatje van je gezien geloof ik
gewoon keihard fok.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:07 schreef Straatverlichting het volgende:
Er blijft ook echt geen enkele droom heel hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |