quote:
Ik ook. Toen kabel tv net nieuw was en je bbc kon ontvangen. Dat is al wel iets van 30 jaar geleden zo'n beetje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Pfff ik keek jaren geleden. En mijn moeder is helemaal fan, zo rolde ik er weer in
Ja ik snapte er niks van en ik keek met mijn vader, dat 500 aftellen zeg maarquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook. Toen kabel tv net nieuw was en je bbc kon ontvangen. Dat is al wel iets van 30 jaar geleden zo'n beetje.
Het was toen in mijn vriendenkring een hype. We hadden ook allemaal zelf pijlen en een dartbord. Ik zat toen op t' Sweelinck. Een keer een soort van halfbakken toernooi georganiseerd. De strijkers tegen de blazers en slagwerkers en zo. Dat was 1 grote faal, maar we hebben wel gelachen :")quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik snapte er niks van en ik keek met mijn vader, dat 500 aftellen zeg maar
Die blonde gaat weer morgenquote:
En de groeten van mijn moederquote:
Ja serieus ik was er niet mee bezig, zij welquote:
Ach ja het is hersenloos vermaak wat mij betreft, maar ik vind het leuk om te volgen. De afgelopen 6 jaar (utoquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja serieus ik was er niet mee bezig, zij wel
Ah OK nog een paar voor de laatste 16 ...quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:26 schreef tonja het volgende:
[..]
https://www.rtl7darts.nl/toernooien/1666/pdc_world_championship
v. Gerwen en Sherrock iig.
Jah zoiets. Elke dag uitzendingen behalve de 31ste. Op 1 januari de finale.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK nog een paar voor de laatste 16 ...
finale wordt dat dan
Mijn moeder is 87 en ze is bij de pinken en toen ik haar zag met die darts was ze helemaal waus !!!!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja het is hersenloos vermaak wat mij betreft, maar ik vind het leuk om te volgen. De afgelopen 6 jaar (uto) heb ik me er wat minder mee bezig gehouden, maar nu vind ik het wel weer leuk.
hebben we wat te kijken .. dat elk jaar hetzelfde is ook zo afgezaagdquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah zoiets. Elke dag uitzendingen behalve de 31ste. Op 1 januari de finale.
Ik snap dat wel. Ik kan me er ook door mee laten slepen, dat ik hier in ene keihard YES!!!! roep.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder is 87 en ze is bij de pinken en toen ik haar zag met die darts was ze helemaal waus !!!!
Prachtig en ze ziet het eerder dan ik OOHHHH DAT IS MIS
misschien eens langs de oogarts schatquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder is 87 en ze is bij de pinken en toen ik haar zag met die darts was ze helemaal waus !!!!
Prachtig en ze ziet het eerder dan ik OOHHHH DAT IS MIS
Mja wat dat aangaat.. Het wk is ook elk jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
hebben we wat te kijken .. dat elk jaar hetzelfde is ook zo afgezaagd
Ik vind dat echt leuk dat ze daar lol in heeftquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Ik kan me er ook door mee laten slepen, dat ik hier in ene keihard YES!!!! roep.
ja maar de deelnemers verschillen wel .. kan je van de Top 2000 nauwelijks zeggen en ouwejaars conferences worden dei nog gehouden en wie kijkt er dan nog naar.. Ik al jaren niet meerquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja wat dat aangaat.. Het wk is ook elk jaar.
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien eens langs de oogarts schat
Ja dat is het ook. Fijn als je een beetje lol in het leven hebt als je hoogbejaard bent.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat echt leuk dat ze daar lol in heeft
quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geef dr maar een dikke kus van mij .. omdat ze zo'n lieve dochter heeft
Wat dat betreft; sommige tradities zijn niet meer. Die dronken butler die mogen ze van mij wel elk jaar herhalenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar de deelnemers verschillen wel .. kan je van de Top 2000 nauwelijks zeggen en ouwejaars conferences worden dei nog gehouden en wie kijkt er dan nog naar.. Ik al jaren niet meer
leeft die nog ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat dat betreft; sommige tradities zijn niet meer. Die dronken butler die mogen ze van mij wel elk jaar herhalen
Tonja is in de derde persoon weerquote:
Zijn dat anderen dan ? koppen lijken gelijk .. alleen wat ouderquote:
Ahh je lijkt voxs wel.. Ik ben weg, oh nee toch niet.quote:
Manuel !! toppie gozertquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
De beste butler is Manuel van Fawlty Towers
Ik zou best op @Voxs willen lijkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh je lijkt voxs wel.. Ik ben weg, oh nee toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |