Het is kut !!!quote:
ja hoor was nr.1 in usaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
in de 2000 is al knap hoor, zijn zoveel liedjes
Dat was een foutjequote:
Als je de top 2000 gaat luisteren ben je wat simpel, luister gewoon wat je lekker vindtquote:
Is ook rukquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:33 schreef chufi het volgende:
Ik heb net ff mn digitale collectie gecheckt , maar helaas geen Roxette...
Roxette gast.quote:
Je bent de weg kwijtquote:
Ja die kan ik ook niet verstaanquote:
Blauwquote:
Achter de muur en over het gordijn bedoel je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet over de muur of was dat weer wat anders ?
ja klinkt bekendquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Achter de muur en over het gordijn bedoel je?
Hoe bedoel je ?quote:
Ja ik luister niet naar die shit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:57 schreef chufi het volgende:
elk jaar het zelfde lijstje ... min of meer op een paar enkele nieuwe nummers na dan , zoals Danny Vera dit jaar bv
af en toe zet ik de live uitzending op , maar krijg er steeds meer afkeer van .. slap lullende DJ's zelfs Mario heeft er last van ..quote:
Morgen weer dartsquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
af en toe zet ik de live uitzending op , maar krijg er steeds meer afkeer van .. slap lullende DJ's zelfs Mario heeft er last van ..
Ik moet zeggen dat ik er ook weer in benquote:
Je hebt een deur vol gaatjes nu?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook weer in ben
Leukquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook weer in ben
quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je hebt een deur vol gaatjes nu?
Pfff ik keek jaren geleden. En mijn moeder is helemaal fan, zo rolde ik er weer inquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:12 schreef tonja het volgende:
[..]
LeukHet is een kroegspelletje, maar gewoon wel spannend om te kijken en de hele entourage is ook hilarisch.
Ik hoop dat Sherrock nog een ronde verder komt.
Kerstcadeau?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:14 schreef Soulraven het volgende:
Hoi. Hehe, weer thuis, met een 15 jarig nichtje erbij.
In een kooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:14 schreef Soulraven het volgende:
Hoi. Hehe, weer thuis, met een 15 jarig nichtje erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |