Oh zoquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee iedereen had kanker of boulimia
En maatje 36quote:
Oh, eigenlijk had ik het enkel tegen Lucky en ging zelf nog niet, maar eigenlijk moet ik wel.quote:
Dan was er meteen een link gelegd met chemo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze toch denken van hmm
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk had ik het enkel tegen Lucky en ging zelf nog niet, maar eigenlijk moet ik wel.
Nahja, dag dan maar![]()
Oh god, dat bedoelde ik niet in elk gevalquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan was er meteen een link gelegd met chemo.
En nee, dit is geen slecht grapje.
Nee maar daar spiegelde ze alles wat ze lazen in het persoonlijkequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh god, dat bedoelde ik niet in elk geval
Nee, normaalgesproken zou je daar inderdaad niet aan denken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk had ik het enkel tegen Lucky en ging zelf nog niet, maar eigenlijk moet ik wel.
Nahja, dag dan maar![]()
Dat zegt ook niemandquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Utopia 2.0quote:
Uiteraard mocht wel iedereen voor van alles uitgescholden worden, elke psychiatrische diagnose, maar zodra het om iets ging wat ze zelf hadden gehad of meegemaakt was het ineens enorm respectloos en idioot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar daar spiegelde ze alles wat ze lazen in het persoonlijke
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Uiteraard mocht wel iedereen voor van alles uitgescholden worden, elke psychiatrische diagnose, maar zodra het om iets ging wat ze zelf hadden gehad of meegemaakt was het ineens enorm respectloos en idioot.
Niks mis mee maar die heeft ook wat tr's gekostquote:
Je hebt de Winniefoto gemist.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef TillyB het volgende:
Alle kerst ui's kunnen weer weg het is KLAAR
Nee deze blijft tot 1 januariquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef TillyB het volgende:
Alle kerst ui's kunnen weer weg het is KLAAR
Die zijn zo grootquote:
Of je hebt er niet éénquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:14 schreef chufi het volgende:
ben ik blij dat ik daar niet aan begonnen ben
En duurquote:
Was ook niet zo'n moeilijkequote:
quote:
Je wilde natuurlijk zeggen dat ze de mooiste hond ooit is, maar de andere huisdieren in dit topic niet tekort doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zag de foto en onthou me expres van commentaar
Ja die scheten zijn nu nog virtueelquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zag de foto en onthou me expres van commentaar
Je haalt de woorden uit mn mondquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Je wilde natuurlijk zeggen dat ze de mooiste hond ooit is, maar de andere huisdieren in dit topic niet tekort doen.
Ik snap je.
Uhh ja doeiquote:
Ohhhquote:
Skeetie poepie liefiequote:
Ik zou even toch even nadenkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Toch heb jij lekker de kerst spirit te pakken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |