quote:
Het is toch verschrikkelijk allemaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:36 schreef mario390 het volgende:
man man de brinkmanns
prof.brinkmann
dr.udo brinkmann
dr christa brnkmann
![]()
quote:
ah gelukkig! Veel plezier iig!quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow maar dat weten ze, stond ook nog even op losse schroeven of ik mee ging. En trouwens de baas betaalt toch, kan mij het dan schelen
In ieder geval heel veel plezierquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 07:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Oké, nu misschien even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behoorlijke zwelling zeg
![]()
Goed te lezen dat het wat beter gaat nu.
Ik tekende met kin naar borst en overdrevenquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Oké, nu misschien even nietBehoorlijke zwelling zeg
![]()
Goed te lezen dat het wat beter gaat nu.
Knap getekend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik tekende met kin naar borst en overdrevenHet is nog dik, maar stukken minder! Het was wel heftig, tot in de ooghoek aan toe.
Opgelucht wel dat het zakt, ook qua pijn
thxquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Knap getekend.
Sherrock gaat als een speer.
Nee, dit is een foto van internet. Dit is het recept dat erbij hoortquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hou niet van flauwe grappen en ben anti lopen.
Heb alles in huis om het te maken zo te zien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, dit is een foto van internet. Dit is het recept dat erbij hoort
https://www.patesserie.co(...)tewel-goudse-moppen/
Jah.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
thxSpiegel in de hand, tekenbord tegen tafelrand en dat om 6.00 'sochtends oid
![]()
Zijn ze nu al aan het darten? Dan is ze nog niet in de top? / finale?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:54 schreef pullup het volgende:
Zet ik het ook eens op en dan zie ik alleen twee drie kale mannen met een raar accentje commentaar leveren
Die commentatoren zijn aardig in de war iigquote:
Wiki Stompéquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Stompé is een wandelende dart encyclopedie. Denkt ie zelf.
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die commentatoren zijn aardig in de war iig![]()
Uhoh..quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb alles in huis om het te maken zo te zien.
Kloptquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:59 schreef D. het volgende:
Neem aan dat er dinsdag a.s. geen tekenen is trouwens
Dan heeft ze nog een lange weg te gaan..quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah.
Ze zit nu in de derde ronde. Bij de laatste 32.
Ze gaat dit niet winnen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan heeft ze nog een lange weg te gaan..
De chat is veranderd. Kijk zo maar even als je zin hebt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:59 schreef D. het volgende:
Neem aan dat er dinsdag a.s. geen tekenen is trouwens
Ze is al een heel eind. Maar wat L2B zegt, ik denk ook niet dat ze gaat winnen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan heeft ze nog een lange weg te gaan..
Strak hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:00 schreef tonja het volgende:
[..]
De chat is veranderd. Kijk zo maar even als je zin hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig, anders had ik me moeten verexcuseren
Ken ik Mario.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je kennt blackstar van bowie?
Wel van Georgie Davisquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je kennt blackstar van bowie?
Was dat niet van een tekenfilm?quote:
wat vroeg ..quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Echt een unicum hier.Soul heeft gekookt.
Die kookt toch regelmatig?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Echt een unicum hier.Soul heeft gekookt.
Een andere keer dan misschien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze is al een heel eind. Maar wat L2B zegt, ik denk ook niet dat ze gaat winnen.
quote:
Nee dit is voor het eerst in de dartgeschiedenis dat een vrouw zo ver komt. Het is altijd een hengstenbal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een andere keer dan misschien.
Spelen mannen en vrouwen met elkaar?
Van woede.quote:
Volgens mij niet, maar het komt niet geheel onbekend voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was dat niet van een tekenfilm?
she go girl, heel goede ontwikkelingquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dit is voor het eerst in de dartgeschiedenis dat een vrouw zo ver komt. Het is altijd een hengstenbal.
Dat komt voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Spelen mannen en vrouwen met elkaar?
Beetje wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |