Lekker dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee hoor, maar door de nieuwe medicijnen zit ik soms na 4 happen al vol en dit is vreemd eten (niet doormijzelf klaargemaakt), ook nog eens indisch dan weet ik het helemaal niet...gaat goedkomen verder, lekker koppie thee erbij. Wilde dit etentje gewoon ff niet missen, omdat ik mijn collega eigenlijk niet wil missen. Ik zal maar weer zakdoeken meenemen
Om hapjes in weg te moffelen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee hoor, maar door de nieuwe medicijnen zit ik soms na 4 happen al vol en dit is vreemd eten (niet doormijzelf klaargemaakt), ook nog eens indisch dan weet ik het helemaal niet...gaat goedkomen verder, lekker koppie thee erbij. Wilde dit etentje gewoon ff niet missen, omdat ik mijn collega eigenlijk niet wil missen. Ik zal maar weer zakdoeken meenemen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
IndischIk wil wel gaan en dan doe ik mijn beste Char imitatie
Aaaawquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
wennen, komt goedquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker dan.![]()
Moet je lichaam daar nog aan wennen, of is dat permanent zo?
Goed dat je gaat en inderdaad voor de gezelligheid is het ook primaquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geweldig. Ik probeer koprolfilmpje te zoeken.quote:
Oh maar ik heb wel nette dingen hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef Charmian het volgende:
[..]tis nog op stand ook, ergens in Wassenaar
Ja leuk, ik vind zulke filmpjes altijd geweldig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geweldig. Ik probeer koprolfilmpje te zoeken.
ow maar dat weten ze, stond ook nog even op losse schroeven of ik mee ging. En trouwens de baas betaalt toch, kan mij het dan schelenquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Om hapjes in weg te moffelen?Wel rot idd.. misschien gewoon zeggen dat je weinig eetlust hebt, dan hoef je je niet opgelaten te voelen.
Wat heeft Desiree er mee te maken?quote:
Ik heb ooit een Desiree gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat heeft Desiree er mee te maken?
om dat nosbuschquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat heeft Desiree er mee te maken?
Lolquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Desiree gedaan.
jawel hoor,quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed dat je gaat en inderdaad voor de gezelligheid is het ook prima
Neem aan dat het gebrek aan eetlust nog bijtrekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |