Ga zelluf weg.quote:
Van mij mag het gaan regen en zelfs stormen..quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/23(...)s-jaarwisseling.html
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herinner me datquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van mij mag het gaan regen en zelfs stormen..
Geloof dat we een aantal jaar geleden ook mist hebben gehad met oud en nieuw
Nee, dat is op zich wel jammer dan, als vanuit je raam naar buiten wilt kijkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herinner me datEcht geen moer te zien
De vorige keer dat er mist was met Oud en Nieuw kon ik de grond niet meer zien op de terugweg naar huis. Dat was voor één keer wel leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die tekenshow ziet er prima uit bij tonja.
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef Voxs het volgende:
oef, ik heb eindelijk het 'oef kerstgevoel'
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef Voxs het volgende:
Het vuurwerk in die mist was surrealistisch, enkel rood, groen, blauw oplichtende mist en weirde knal geluiden waarvan je de richting niet kon achterhalen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
De vorige keer dat er mist was met Oud en Nieuw kon ik de grond niet meer zien op de terugweg naar huis. Dat was voor één keer wel leuk.
Begint de hamsterwang al te zakken?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef Voxs het volgende:
Volgens mij heb jij een hekel aan boodschappen doenquote:
Ahw.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef Voxs het volgende:
Het voelt wel lekker, maar moet wel even flink uitbuikenquote:
Wat kunnen ze doen om het leuker voor je te maken?quote:
Ja en de pijn ook, dus kon redelijk, maar langzaam, eten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Begint de hamsterwang al te zakken?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het voelt wel lekker, maar moet wel even flink uitbuiken
Volgens mij zie je dat goed.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een hekel aan boodschappen doen
Nee en er zit tijdsdruk achter. Het moet voor 8 uur.quote:
Nee is goedquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dat goed.
[..]
Nee en er zit tijdsdruk achter. Het moet voor 8 uur.
Ik herken het , voel met je meequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:46 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Alles gratisquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat kunnen ze doen om het leuker voor je te maken?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:46 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Er is ook nog ijs..quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat hoort wel een beetje bij kerst
een liedje?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die hebben ook maar één liedje, maar dat staat wel 30x in de top 2000.
Op dat stuk dat ik moest fietsen (of lopen dus, omdat je niets zag), was autorijden niet mogelijk. Je kon vanuit de auto de berm niet zien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het vuurwerk in die mist was surrealistisch, enkel rood, groen, blauw oplichtende mist en weirde knal geluiden waarvan je de richting niet kon achterhalen.
Eerder die avond nog ergens geweest en toen we Enschede inreden, plots dikke deken ook, stapvoets rijden!
Dat ga ik morgen doen, dan hoef ik er zondag niet heenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:47 schreef Voxs het volgende:
[..]Soms is het lekker voor 2 dagen te halen! Probeer het eens
Dat vind ik altijd zo lastig, knap dat mensen dat kunnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:47 schreef Voxs het volgende:
[..]Soms is het lekker voor 2 dagen te halen! Probeer het eens
Fijn! Hopelijk is het snel pijnvrij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en de pijn ook, dus kon redelijk, maar langzaam, eten.
Die krijg je een keer terugquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is oké!![]()
Voor deze ene keer.![]()
Puzzlepiequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo lastig, knap dat mensen dat kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |