Niet, deze is van Boudewijn de Groot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk het wel, want Nederlandstalig.
Hey eilandguppie.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader was groot fan van Boudewijn de Groot. Zijn muziek heeft heel veel betekenis voor mij.
Mooie feesten gehad daar.quote:
Als je de foto groot bekijkt is het helemaal erg. Het lijkt wel of er een paar kleuters met karton en aluminiumfolie aan de knutsel zijn gegaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:13 schreef Recce het volgende:
@:tonja, dat ding van Musk zag er niet heel netjes uit, maar de maanlander was ook geen beauty:
[ afbeelding ]
dat was het studio modelquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:13 schreef Recce het volgende:
@:tonja, dat ding van Musk zag er niet heel netjes uit, maar de maanlander was ook geen beauty:
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat je het ding niet eens volledig kunt uittesten op aarde.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je de foto groot bekijkt is het helemaal erg. Het lijkt wel of er een paar kleuters met karton en aluminiumfolie aan de knutsel zijn gegaan
Je tekenshow site ziet er goed uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:17 schreef tonja het volgende:
Aaahhhhhh wat een rust... [ afbeelding ]
Nee, daar hangt nogal wat vanaf.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je het ding niet eens volledig kunt uittesten op aarde.Uiteindelijk moet iemand gezegd hebben dat het goed genoeg was. Lijkt me geen makkelijke beslissing.
Tnx. Je snapt hoe de chat werkt?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je tekenshow site ziet er goed uit
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb het vage vermoeden dat er iets niet helemaal lekker is gegaan.
[ afbeelding ]
Dat nog niet denk ik, maar als ik mee doe kom ik er gauw genoeg achterquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Tnx. Je snapt hoe de chat werkt?
En alle credits voor @:ikfok
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb het vage vermoeden dat er iets niet helemaal lekker is gegaan.
[ afbeelding ]
Wat voor dingen moet jij meten in de labo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo alles is aan het meten, geen nieuwe aanvoer. We kunnen relaxen![]()
Als een baas ik. Top2000 aan.
Ik heb een filmpje gemaakt. Even op yt zetten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat nog niet denk ik, maar als ik mee doe kom ik er gauw genoeg achter
Top gedaan @:ikfok
Hij ziet er uit als een aardappel bij die smileyquote:
Dan is het toch gelukt!quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een aardappel bij die smiley
Elementen concentraties vooral. Voor de rest mag ik er contractueel niet over vertellen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor dingen moet jij meten in de labo?
Ik snap nog niet hoe de chat werkt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Tnx. Je snapt hoe de chat werkt?
En alle credits voor @:ikfok
Typen en gaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap nog niet hoe de chat werkt.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elementen concentraties vooral. Voor de rest mag ik er contractueel niet over vertellen.
We zijn een landbouwkundig lab, we helpen de boer vooral met wat er in mest, grond en het veevoer zit.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Simpel inderdaad, thanks voor t filmpje
Ga zelluf weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |