klopt. Daarom zijn misthorens met lage tonen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:23 schreef Recce het volgende:
@:Voxs, heb nog even gezocht op geluid bij mist. Dat effect wat ik beschreef, van die inversie, treedt inderdaad op. Daarbij worden vooral lagere tonen weerkaatst. Verder worden hoge tonen door interactie met waterdruppeltjes wat gedempt. Lage geluiden dragen dus vaak wat verder, maar hoge tonen worden een beetje gedempt.
Uiteraardquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]en in de door mijn vader zorgvuldig bij elkaar geharkte bergen met bladeren
She's backquote:
Misthorens is een leuk woord.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
klopt. Daarom zijn misthorens met lage tonen.
Is dat geen goed woord? Fog horn is wat?quote:
Met mate als smaakmaker, oké. Gemberthee lijkt me een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als smaakmaker in bepaalde gerechten prima, maar niet te veel en zeker niet in theevorm.
Is goed te doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:24 schreef D. het volgende:
Als ik de verhalen zo lees denk ik dat ik nooit gemberthee heb gehad
Misthoorn, denk ik. Recce zeurtquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dat geen goed woord? Fog horn is wat?
Gembertee met chili en honingquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Met mate als smaakmaker, oké. Gemberthee lijkt me een nachtmerrie.
Het moest misthoorns zijn. Ik moest bij een misthoren aan een ding met een gewei denken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dat geen goed woord? Fog horn is wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |