Alle lof, wat ben je toch een doorzetterquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was een goede training in elk geval. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik dat vorig jaar zonder noemenswaardige training heb gedaan. Weet dat we er heel lang over deden (5.5 - 6 uur? weet niet meer precies) en die gast waar ik mee was deed het normaal in 2.5 a 3 uur. Maar ja, die was ook zowat 2m en had al 13x de Nijmeegse vierdaagse gelopen en zo.
maar. Ik heb er nu 4 uur en een kwartier over gedaan, moest me een weg banen door veel modder (ik was lekker vies) en het ging op zich wel! Was nauwelijks vlak, dus helling op en af, trappen op en af...Voel nu wel mijn achillespees. Zit nu met de benen omhoog.
Dat klinkt geweldig! Nagenoeg geen vlakke stukken, trappen én modder. En het gewoon presteren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was een goede training in elk geval. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik dat vorig jaar zonder noemenswaardige training heb gedaan. Weet dat we er heel lang over deden en die gast waar ik mee was deed het normaal in 2.5 a 3 uur. Maar ja, die was ook zowat 2m en had al 13x de Nijmeegse vierdaagse gelopen en zo.
maar. Ik heb er 4 uur en een kwartier over gedaan, moest me een weg banen door veel modder (ik was lekker vies) en het ging op zich wel! Was nauwelijks vlak, dus helling op en af, trappen op en af...Voel nu wel mijn achillespees. Zit nu met de benen omhoog.
Bikkel!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was een goede training in elk geval. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik dat vorig jaar zonder noemenswaardige training heb gedaan. Weet dat we er heel lang over deden (5.5 - 6 uur? weet niet meer precies) en die gast waar ik mee was deed het normaal in 2.5 a 3 uur. Maar ja, die was ook zowat 2m en had al 13x de Nijmeegse vierdaagse gelopen en zo.
maar. Ik heb er nu 4 uur en een kwartier over gedaan, moest me een weg banen door veel modder (ik was lekker vies) en het ging op zich wel! Was nauwelijks vlak, dus helling op en af, trappen op en af...Voel nu wel mijn achillespees. Zit nu met de benen omhoog.
Ha toch! En dit klinkt mij ook bekend in de oren omdat wel eens waargenomen en we het eens bespraken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer.Volgens mij had mist normaal weinig invloed, maar als er stralingsmist is, kan er een inversielaag (onder koud, boven warm) ontstaan waartegen het geluid reflecteert, waardoor het verder draagt.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kusje drop werkt altijdquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
maar. Ik heb er nu 4 uur en een kwartier over gedaan, moest me een weg banen door veel modder (ik was lekker vies ) en het ging op zich wel! Was nauwelijks vlak, dus helling op en af, trappen op en af...
Eerlijk gezegd baart die pees mij wel wat zorgen. Maar goed. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt geweldig! Nagenoeg geen vlakke stukken, trappen én modder. En het gewoon presteren.Maar, toch weer die pees die het topje van de vreugde haalt. Dat is klote.
De hele prestatie weer:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die had de huisarts mij verteld idd (maar alsnog bedankt, voor hetzelfde geld wist ik dat nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Voxs het volgende:
Je achilles kan je verlichtten door op een traptrede met de bal van je vorten te gaan staan en dan je hielen te laten zakken. Voorzichtig wel.
ik ben jou nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die viezerd zit onder de modder.
Okequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die had de huisarts mij verteld idd (maar alsnog bedankt, voor hetzelfde geld wist ik dat niet)
Er ligt sneeuw ja, blijft vast nog wel even liggen ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:21 schreef chufi het volgende:
He een buitenlandse ijsvogel of ligt er geen sneeuw daar ?
quote:
Luckyquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Zou me er niet te druk om maken, Prisha. Die berg op en maar zien. Haal je het, dan is het een geweldige prestatie. Haal je het niet, ja, dan kan je jezelf hier met goed fatsoen niet meer vertonen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd baart die pees mij wel wat zorgen. Maar goed. We gaan het zien.
Modder was wel leuk. Iedereen er voorzichtig met grote boog omheen...ik banjer er lekker dwars doorheen
" Bosu " geweldig om mee te trainen!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die had de huisarts mij verteld idd (maar alsnog bedankt, voor hetzelfde geld wist ik dat niet)
Moest jij als kind ook altijd in alle regenplassen springen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Modder was wel leuk. Iedereen er voorzichtig met grote boog omheen...ik banjer er lekker dwars doorheen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die viezerd zit onder de modder.
Ieder kind volgens mij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Moest jij als kind ook altijd in alle regenplassen springen?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou me er niet te druk om maken, Prisha. Die berg op en maar zien. Haal je het, dan is het een geweldige prestatie. Haal je het niet, ja, dan kan je jezelf hier met goed fatsoen niet meer vertonen.
Hmz, reclame link shizzle.. pf, google doet t ook iig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
" Bosu " geweldig om mee te trainen!
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou me er niet te druk om maken, Prisha. Die berg op en maar zien. Haal je het, dan is het een geweldige prestatie. Haal je het niet, ja, dan kan je jezelf hier met goed fatsoen niet meer vertonen.
Ik wel. twee dan...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb nog geen eens oliebol gehad dit jaar
Meestal eet ik ze ook wel zodra ze kan kopen, maar nu had er geen zin aanquote:
Ja, zeg ik toch in de spoilerquote:
tape je die pees ook in? misschien een idee, anders eens bij de fysio informeren ..quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, hier wel hoor. Helemaal bij een LaPo.
[ afbeelding ]
ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |