Zou me er niet te druk om maken, Prisha. Die berg op en maar zien. Haal je het, dan is het een geweldige prestatie. Haal je het niet, ja, dan kan je jezelf hier met goed fatsoen niet meer vertonen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd baart die pees mij wel wat zorgen. Maar goed. We gaan het zien.
Modder was wel leuk. Iedereen er voorzichtig met grote boog omheen...ik banjer er lekker dwars doorheen
" Bosu " geweldig om mee te trainen!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die had de huisarts mij verteld idd (maar alsnog bedankt, voor hetzelfde geld wist ik dat niet)
Moest jij als kind ook altijd in alle regenplassen springen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Modder was wel leuk. Iedereen er voorzichtig met grote boog omheen...ik banjer er lekker dwars doorheen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die viezerd zit onder de modder.
Ieder kind volgens mij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Moest jij als kind ook altijd in alle regenplassen springen?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou me er niet te druk om maken, Prisha. Die berg op en maar zien. Haal je het, dan is het een geweldige prestatie. Haal je het niet, ja, dan kan je jezelf hier met goed fatsoen niet meer vertonen.
Hmz, reclame link shizzle.. pf, google doet t ook iig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
" Bosu " geweldig om mee te trainen!
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou me er niet te druk om maken, Prisha. Die berg op en maar zien. Haal je het, dan is het een geweldige prestatie. Haal je het niet, ja, dan kan je jezelf hier met goed fatsoen niet meer vertonen.
Ik wel. twee dan...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb nog geen eens oliebol gehad dit jaar
Meestal eet ik ze ook wel zodra ze kan kopen, maar nu had er geen zin aanquote:
Ja, zeg ik toch in de spoilerquote:
tape je die pees ook in? misschien een idee, anders eens bij de fysio informeren ..quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, hier wel hoor. Helemaal bij een LaPo.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |