Beeldquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die kwakt die hele Kilimanjaro aan de kant, of gaat er dwars doorheen.
Nog niet helemaal, maar het is al wat geslonken en pijnstillers hoeven ook minder. Ik ben wel opgelucht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ligt je gezicht weer netjes in de plooi?
Fijn dat er niet allemaal narigheid nog achter weg komt. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar het is al wat geslonken en pijnstillers hoeven ook minder. Ik ben wel opgelucht.
Opgeblazen heet dat toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar het is al wat geslonken en pijnstillers hoeven ook minder. Ik ben wel opgelucht.
Je sloeg wel vuige taal uit op het toppunt van pijnstillers inname.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol! Er zit wel een ontstekinkje ..ik hoop dat het vanzelf weg gaat. Iig zo snel mogelijk afspraak maken om de noodvulling te vervangen en te laten controleren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Fijn dat er niet allemaal narigheid nog achter weg komt. Letterlijk en figuurlijk.
Bedankt danquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kon echt niet door de beugel, maar mijn post maakte dat weer helemaal in orde.
een ballonwangquote:
Oja? tskjes ik doe niet aan vuige taalquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je sloeg wel vuige taal uit op het toppunt van pijnstillers inname.
Vaak lost het lichaam dat zelf wel op.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol! Er zit wel een ontstekinkje ..ik hoop dat het vanzelf weg gaat. Iig zo snel mogelijk afspraak maken om de noodvulling te vervangen en te laten controleren.
Dit is een hele geruststelling, dank!quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vaak lost het lichaam dat zelf wel op.
Het was geen diagnose hoor, verderquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is een hele geruststelling, dank!
Dat deed Voxs volgens mij al.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gemberthee, dat is ontstekkingsremmend.
Maar wel uitermate smerig. Dan maar een ontsteking.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gemberthee, dat is ontstekkingsremmend.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het was geen diagnose hoor, verder
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar wel uitermate smerig. Dan maar een ontsteking.
Ik nam de disclaimer al mee in mijn dankquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het was geen diagnose hoor, verder
Met 1 schijfje is het te doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar wel uitermate smerig. Dan maar een ontsteking.
Te lang dan inderdaad. Hoe langer, hoe scherper.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo ontzettend goor, zo'n scherpe smaak, misschien had ik de gember er wel te lang in laten zitten, maar toch....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |