oh wat leukquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb nog geen eens oliebol gehad dit jaar
Zekersquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh wat leukDat is heel enthousiast dan
fijn!
Haal dinsdag wel een aantal..quote:
Ik ken dat niet...dat is voor balans?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
" Bosu " geweldig om mee te trainen!
Ik haal er maandag een paar .. ik wil er 1 hebben gegeten dit jaarquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haal dinsdag wel een aantal..Misschien kwam t wel door t weer ofz.. Als er sneeuw had gelegen ik er wel een al had gehad
Met de auto moet ik me altijd nog inhouden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Of door de plassen fietsen was ook altijd leuk om te doen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Moest jij als kind ook altijd in alle regenplassen springen?
Foto als klaar is?quote:
Kan dinsdag ook nog, weet niet of de kraam wel open is aankomende maandag.. Anders maandagquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik haal er maandag een paar .. ik wil er oog 1 hebben gegeten dit jaar
Ik eet er dinsdagavond wel eentje en dat is het dan wel weer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik haal er maandag een paar .. ik wil er oog 1 hebben gegeten dit jaar
Ja dat maakt zo;n mooi geluid, mijn vader doet het wel eens..quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met de auto moet ik me altijd nog inhouden.
Komt goedquote:
Vorige keer was het na een avond eigenlijk al weg...even kijken of dat nu ook zo is. Morgen sowieso rustiger aandoen. Enkel krachttraining waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Voxs het volgende:
@:prisha .. een paar dagen rust voor je pees? Het is een rotpijn ook, sterkte.
Dinsdag sla ik over , ook zo'n drukke dag voor nieuwjaarquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan dinsdag ook nog, weet niet of de kraam wel open is aankomende maandag.. Anders maandag
nee. Ik kan dat wel navragen idd. Maar het liefst heb ik dat ie het gewoon zo houdtquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
tape je die pees ook in? misschien een idee, anders eens bij de fysio informeren ..
Die zijn ook het lekkerste (vind ik) Wel duur , dus 1 bij een kraam (puur voor mijn genot) en maandag bij de Lidl wat oliebollen en flappenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet er dinsdagavond wel eentje en dat is het dan wel weer.
Hoewel, morgen moet ik nog even naar het centrum en de bollen van de kraam die daar staat schijnen erg lekker te zijn
Hopen dat het deze keer morgen ook weer over is, in ieder geval verstandig om het even te ontzien morgen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vorige keer was het na een avond eigenlijk al weg...even kijken of dat nu ook zo is. Morgen sowieso rustiger aandoen. Enkel krachttraining waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |