SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Gane on vriendjes
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
En dan kan ik ook zorgen voor een goeie confrontatiequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heeft Alberto wel weer een mooie zaak
Ja en een klein beetje drama maken om het erger te maken dan dat het is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En dan kan ik ook zorgen voor een goeie confrontatie
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja en een klein beetje heel veel drama maken om het erger te maken dan dat het is.
heerlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Lee'tje![]()
Doet goed zo'n dutje hé?
Avond.quote:
goedemidagquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:50 schreef Snowsquall het volgende:
Mogguh allemaalWat een mooie ochtend met al die bevroren rijpaanslag
quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:50 schreef Snowsquall het volgende:
Mogguh allemaalWat een mooie ochtend met al die bevroren rijpaanslag
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
goedemidag
Ja prachtig jammer dat dit niet met de kerst was.
quote:
quote:
Goedemiddag lieverds, schatjes en allerliefstenquote:
praadjequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:34 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemiddag lieverds, schatjes en allerliefsten![]()
Zo dan, wat een warme groet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:34 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemiddag lieverds, schatjes en allerliefsten![]()
Ha lieve Dotteke.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, wat een warme groet.![]()
Alles goed Praadje?
Ja af en toe kijk ik hier ffkes, zie niet vaak bekende hier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha lieve Dotteke.Wat leuk om je hier te zien. Met mij is alles ca va en met jou?
Gezellig hoor, moet je vaker doen. Dat is vaak het beste, dat alles gaat zoals het altijd gaat. Geen bijzonderheden of hobbels maar lekker vlak met hier en daar een uitspatting de goede kant op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja af en toe kijk ik hier ffkes, zie niet vaak bekende hier.
Ja, met mij hobbelt alles door zoals het hobbelt :
Hobbels zat, maar ben al gewend om er overheen te springen ha ha haquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Gezellig hoor, moet je vaker doen. Dat is vaak het beste, dat alles gaat zoals het altijd gaat. Geen bijzonderheden of hobbels maar lekker vlak met hier en daar een uitspatting de goede kant op.
Ah nee, ik tik ook nooit op de telefoon. Waardeloos vind ik dat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hobbels zat, maar ben al gewend om er overheen te springen ha ha ha
ja ik kom wel wat vaker kijken hier. Overdag wat meer in de avond. S'avonds slinger ik de pc uit en dan zet ik mij op de bank en kijk tv en af en toe een blik op fok. Maar ik vind het zelf niet zo fijn tikken op de telefoon.
Krijg dan altijd van die vreemde woordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah nee, ik tik ook nooit op de telefoon. Waardeloos vind ik dat.
Haha, inderdaad. Hele kromme zinnen krijg je dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg dan altijd van die vreemde woorden
Of
me
beriichtje
ziet e
er
zo
uit ha ha
Dus ik doe het maar niet meer.
Heb nu wel een toetsenbord wat ik kan koppelen aan de telefoon maar dat heb ik nog niet gedaan.
Zal van de week als ik zin en tijd heb dat eens gaan proberen
Nee hoor, ik nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag.
Doet iemand aan goede voornemens voor 2020 (boh 2020 alweer).
Heel verstandig.quote:
Middag lieve Oost.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag.
Doet iemand aan goede voornemens voor 2020 (boh 2020 alweer).
Geen idee. Zit nu ambulance down under te kijken.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Zit nu ambulance down under te kijken.
Kijk dat altijd. Morgen weerquote:
Ja, ik kijk eigenlijk altijd op zaterdag de hele avond RTL5. Alleen om 19.00 even overschakelen naar NPO1 voor 'een huis vol'.quote:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik kijk eigenlijk altijd op zaterdag de hele avond RTL5. Alleen om 19.00 even overschakelen naar NPO1 voor 'een huis vol'.
Yep, begonnen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja![]()
Straks de laatste aflevering
Ja die bordercontrol vind ik ook nietsquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik kijk eigenlijk altijd op zaterdag de hele avond RTL5. Alleen om 19.00 even overschakelen naar NPO1 voor 'een huis vol'.
Oh, die volg ik meestal zijdelings. Live pd USA vind ik ook gaaf.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die bordercontrol vind ik ook niets
Die ken ik dan weer niet. Huis vol ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, die volg ik meestal zijdelings. Live pd USA vind ik ook gaaf.
Avondquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste Snowtje![]()
Veel plezier bij "ik vertrek".
Nee, kijk RTL5. Mijn vaste zaterdagavondroutine. Kijk vertrek van de week onder het werk wel terug.quote:
Ok, daar schakel ik om 22.30 weer naar over.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, kijk RTL5. Mijn vaste zaterdagavondroutine. Kijk vertrek van de week onder het werk wel terug.
Avond praadjequote:
Oehh, heerlijk. Ik heb ook best veel geslapen. Lekker hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Avond praadje![]()
Bijna hele weekend bijgeslapen. Heerlijk!
Avond lief Jay'tje. Ja, ik vind het zo onhandig om dat in die pitabroodjes te doen dus ik doe ze in een wrap, oprollen en onderkant dichtvouwen en je kunt hem zo uit het vuistje eten. En de overgebleven wraps rol ik op in alufolie en vries ik in voor de volgende keer.quote:Op zondag 29 december 2019 19:06 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen:W
Die wrap klinkt goed @:praadje! Ik had torpedo garnalen met chilisaus uit de oven, samen met gekruide aardappelwedges en ijsbergsla
Ik vindt een wrap ook veel lekkerder, vult niet zo erg als een pitabroodje en je kan legaal jezelf helemaal ondersmeren met de inhoud en vooral de knoflooksausquote:Op zondag 29 december 2019 19:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Jay'tje. Ja, ik vind het zo onhandig om dat in die pitabroodjes te doen dus ik doe ze in een wrap, oprollen en onderkant dichtvouwen en je kunt hem zo uit het vuistje eten. En de overgebleven wraps rol ik op in alufolie en vries ik in voor de volgende keer.
Klinkt ook heerlijk wat jij gegeten hebt
is het daar weer 35 gradenquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:45 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik vindt een wrap ook veel lekkerder, vult niet zo erg als een pitabroodje en je kan legaal jezelf helemaal ondersmeren met de inhoud en vooral de knoflooksaus
Ben je op vakantie Oscar?quote:Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef Oscar. het volgende:
Ff kijken of Ziggogo werkt in het buitenland
Jaaa 2 weekjes ertussen uit. Ff met mijn vrouw rondtoeren door Europa.quote:
Ha lekker, geniet ervanquote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Jaaa 2 weekjes ertussen uit. Ff met mijn vrouw rondtoeren door Europa.
Dank je wel! Ben dinsdag weer in Nederlandquote:
Leuk veel plezierquote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
En ben je echt aan het rondtouren geweest of op één plek gebleven?quote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dank je wel! Ben dinsdag weer in Nederland
Rondtoeren. Ik heb kennissen en familie in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk en die breng ik allemaal ff snel een bezoekje. Daarnaast ff 3 dagen skiën en dan heb ik alle formaliteiten achter de rugquote:Op zondag 29 december 2019 21:46 schreef praadje het volgende:
[..]
En ben je echt aan het rondtouren geweest of op één plek gebleven?
Oh wat een heerlijke tour.quote:Op zondag 29 december 2019 21:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Rondtoeren. Ik heb kennissen en familie in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk en die breng ik allemaal ff snel een bezoekje. Daarnaast ff 3 dagen skiën en dan heb ik alle formaliteiten achter de rug
Iddquote:Op zondag 29 december 2019 22:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat ging even niet goed aan het einde
Twee weekjes toeren door Europa, wat een genot. Ben je al langs de oostbloklandjes geweest? Hou ons up to date maat.quote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes, lieverds en allerliefste![]()
quote:
Ja dat heb ik traditiegetrouw wel in mijn planning staan maar ik moet woensdag wel weer om 06:15u beginnen dus ik ben nog wel even met mijzelf in overlegquote:Op maandag 30 december 2019 18:01 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ga je het morgen weer proberen
Avond Oostje, hij is morgen alweer terug hoor haha.quote:Op maandag 30 december 2019 14:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Twee weekjes toeren door Europa, wat een genot. Ben je al langs de oostbloklandjes geweest? Hou ons up to date maat.
Baantjer de nieuwe serie is wel een aanrader...quote:Op maandag 30 december 2019 18:47 schreef praadje het volgende:
Er is vanavond echt niets leuks op de televisie.
Avond lieve Jayquote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Baantjer de nieuwe serie is wel een aanrader...
Btw: avond allen!
quote:Op maandag 30 december 2019 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes, lieverds en allerliefste![]()
quote:
quote:
Avond schatjes en liefjequote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Baantjer de nieuwe serie is wel een aanrader...
Btw: avond allen!
quote:Op maandag 30 december 2019 21:00 schreef JayHovah het volgende:
Avond Snow! Beetje leuke dag gehad vandaag?
Enerverend is wel zacht uitgedrukt zo te lezen. Zo’n begrafenis gaat nooit in je koude kleren zitten vind ik altijd...quote:Op maandag 30 december 2019 21:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]Enerverend....maar drie uur geslapen vannacht, vanmidag een begrafenis(moeder van een goede vriend) en daarna nog even geassisteerd met de lpg inbouw in mn auto......morgen is ie ein-de-lijk klaar en kan ik op gas 'knallen'
Goedenavond allerliefste. Ja die begrafenis was vandaag inderdaad. Heftig altijd hoor. Vreet ook veel energie maar je bent een goede vriend dat je naar de begrafenis van zijn moeder bent geweest. Hopelijk slaap je vannacht beterquote:Op maandag 30 december 2019 21:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]Enerverend....maar drie uur geslapen vannacht, vanmidag een begrafenis(moeder van een goede vriend) en daarna nog even geassisteerd met de lpg inbouw in mn auto......morgen is ie ein-de-lijk klaar en kan ik op gas 'knallen'
Gecondoleerd maatje. Goed dat je gegaan bent, erg eervol.quote:Op maandag 30 december 2019 21:03 schreef Snowsquall het volgende:
Ja klopt, mn mandje staat klaar dus ik ga het proberenquote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedenavond allerliefste. Ja die begrafenis was vandaag inderdaad. Heftig altijd hoor. Vreet ook veel energie maar je bent een goede vriend dat je naar de begrafenis van zijn moeder bent geweest. Hopelijk slaap je vannacht beter
Thnx mate!quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Gecondoleerd maatje. Goed dat je gegaan bent, erg eervol.
Goedemorgen allerliefste. Ik reed daarstraks in Brabant en daar kwam me toch een mist opzetten. Nu thuis 10 km verder en hier is het nog helder.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:51 schreef Snowsquall het volgende:
Mogguh![]()
100mtr zicht hier, dat wordt lachen vanavond, voor de paupers die voor honderden euro's vuurwerk hebben gekocht....ik wens ze succes
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:51 schreef Snowsquall het volgende:
Mogguh![]()
100mtr zicht hier, dat wordt lachen vanavond, voor de paupers die voor honderden euro's vuurwerk hebben gekocht....ik wens ze succes
Veel succes, @Oscar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:51 schreef Snowsquall het volgende:
Mogguh![]()
Niemand zal mijn sterretjes gaan zienquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:56 schreef monkyyy het volgende:
Overal dichte mist, rip vuurwerk centjes.
Avond.quote:
praadjequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Again you nailed it![]()
Ik zat klaar maar het internet was te traag.
Goedenavond liefste Potje![]()
Avond lieve Oostquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Avond.
Goed nieuwjaar allen.
Niets bijzonders. Vanmorgen om 8.00 uur al op pad voor de boodschappen, lekkere een visslaatje laten maken bij de visboer en een half uur in de rij gestaan voor de oliebollen. Nog even bij dochter geweest en een lekker dutje gedaan en nog wat gewerkt. Nu net gedoucht en zo lekker slaatje eten en relaxen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb je een leuke dag gehad vandaag?
Ik heb een mooi rustig werkdagje gehad. Vanavond ben ik thuis het is hier aardig rustig met de knallen je hoort het wel maar het is nog geen oorlogsgebied zoals in Den Haagquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Vanmorgen om 8.00 uur al op pad voor de boodschappen, lekkere een visslaatje laten maken bij de visboer en een half uur in de rij gestaan voor de oliebollen. Nog even bij dochter geweest en een lekker dutje gedaan en nog wat gewerkt. Nu net gedoucht en zo lekker slaatje eten en relaxen.
Hier is het nog rustig met vuurwerk maar hier mag het ook pas vanaf 23.00 uur en in zo'n klein dorp als dit is dat makkelijk te handhaven maar wel veel Nederlanders die hier vuurwerk kwamen halen.
Hoe was jouw dag, zag dat je nog een ritje had gedaan? Vanavond ook lekker thuis? En hoe is het met de knallen bij jou? Zag net het nieuws, het is al aardig bezig in Den Haag. Hopelijk bij jou wat rustiger..
Mooi zo. Gaat wel heel heel mistig worden hoorde ik net. Heb je ook wat lekkers in huis gehaald?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb een mooi rustig werkdagje gehad. Vanavond ben ik thuis het is hier aardig rustig met de knallen je hoort het wel maar het is nog geen oorlogsgebied zoals in Den Haag
Oliebollen en ijstaartquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooi zo. Gaat wel heel heel mistig worden hoorde ik net. Heb je ook wat lekkers in huis gehaald?
ik kijk..quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:42 schreef potjecreme het volgende:
Kijken er meer naar Martijn Koning?
keekquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:42 schreef potjecreme het volgende:
Kijken er meer naar Martijn Koning?
Preciousquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:03 schreef Machielovic het volgende:
[..]
keekNu Smeagol
Gollum dus LotR
![]()
Niet naar die hard kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:03 schreef Machielovic het volgende:
[..]
keekNu Smeagol
Gollum dus LotR
![]()
Hier gaat het al het hele weekend tekeer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:29 schreef praadje het volgende:
Net hier de eerste twee harde knallen van deze week. Biem.
Ja als ik lees hoe het er in NL aan toe gaat. Veel NL gaan naar Belgie deze dagen. Vakantiehuisjes zitten allemaal vol met mensen met huisdierenquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:29 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hier gaat het al het hele weekend tekeer.
Deze week alquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:07 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nog een paar maanden tot raceweek
Yes!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:07 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nog een paar maanden tot raceweek
quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:00 schreef praadje het volgende:
Alle schatjes, lieverds, allerliefsten en wie dan ook. De allerbeste wensen voor 2020 en maak het dit jaar jouw jaar met veel gezondheid, liefde, geluk en SC. Love ya all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Happy New Yearquote:
Precies op 00:00:00quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:00 schreef praadje het volgende:
Alle schatjes, lieverds, allerliefsten en wie dan ook. De allerbeste wensen voor 2020 en maak het dit jaar jouw jaar met veel gezondheid, liefde, geluk en SC. Love ya all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaquote:Op woensdag 1 januari 2020 04:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Precies op 00:00:00![]()
praadje de beste wensen en een gezond 2020.![]()
Dankjewel lieverd en nog meer goede gezondheid voor jou dit jaarquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Happy newyear allerliefste. Met een hele goede gezondheid
Ja wat goooooeeeeeeeeeeeddd van @praadjequote:Op woensdag 1 januari 2020 04:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Precies op 00:00:00![]()
praadje de beste wensen en een gezond 2020.![]()
Ikke net pas....was wel allang wakker hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 10:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Morgen.
half elf opgestaan, niet slecht.
mn linkse wijsvinger iig wel want daar type ik meequote:
Saampjes danquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dankjewel lieverd en nog meer goede gezondheid voor jou dit jaar![]()
![]()
jij hebt het nog meer nodig dan ik!
Dankjewel Martienquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:13 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja wat goooooeeeeeeeeeeeddd van @:praadje, had ik vannacht nog niet eens gezien
Ik was om 7.30 uit bed en om 8.00 uur lag ik er weer terug in en net een middagdutje gedaan.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:13 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ikke net pas....was wel allang wakker hoor
Jij ook praadje!quote:
Het was mij iets te laat. Volgend jaar beterquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik had verwacht dat jij ook een poging zou doen. Beste wensen schatje van me en maak er iets moois van
Net nu m'n slaapritme wat beter werd, even doorhalen met oud en nieuw.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:13 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ikke net pas....was wel allang wakker hoor
Avond lief Potje. Lekker bijgekomen vandaag. We hebben het beiden niet gered, zit ondertussen te eten.quote:
Vandaag weer een dagje gewerkt moest er weer vroeg uit zit nu lekker thuis niks te doenquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Potje. Lekker bijgekomen vandaag. We hebben het beiden niet gered, zit ondertussen te eten.
Lekker relaxen dan vanavond. Niets op televisie behalve op RTL5 maar ik vermoed dat dat herhalingen zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vandaag weer een dagje gewerkt moest er weer vroeg uit zit nu lekker thuis niks te doen
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:01 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen!
Nog de beste wensen voor ieder!
Avond lieve Jay, ook voor jou het allerbestequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:01 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen!
Nog de beste wensen voor ieder!
Avond lieve Oost. 20.30 Handhavers en daarna Mr. Frank Visser op 6quote:
Okequote:Op donderdag 2 januari 2020 18:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Oost. 20.30 Handhavers en daarna Mr. Frank Visser op 6
Met vriendelijke groet, uw persoonlijke tv.assistente![]()
Oh ja, die komen ook nog inderdaad. Die kijk ik wel terug dan. Beetje bij kunnen slapen lieverd?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:53 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oke, dan neem ik de Bauers wel op. En vanuit bed kijk ik naar 'Ik vertrek'
Een beetje ja, maar het kan beter......dus om 23u maffenquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, die komen ook nog inderdaad. Die kijk ik wel terug dan. Beetje bij kunnen slapen lieverd?
Mooie tijd, gaan we samen naar bedquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:06 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Een beetje ja, maar het kan beter......dus om 23u maffen
Oelala naughty girlquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooie tijd, gaan we samen naar bed. Dat is ook meestal mijn tijd. Nog even een boterham in bed en de kranten op de tablet nalezen, tandenpoetsen en dan
. Meestal ben ik dan rond 7.30 weer wakker.
Lekker een boterham met kaas. Ik rook en drink niet dus mag best een beetje zondigen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:46 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oelala naughty girl![]()
In bed eten is heel slecht he, althans ongezond.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een lieverd ben je ook. Post je ook mee in die topics?quote:
Jaaa, ik ben echt een schatjequote:Op donderdag 2 januari 2020 20:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat een lieverd ben je ook. Post je ook mee in die topics?
Ik wist het al op voorhand......maar dan kijk je dus niet want je kunt maar naar 1 ding tegelijk kijkenquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:27 schreef praadje het volgende:
Nee, ik ga ondertussen kijken of ik nog wat mails uit mijn mailbox kan verwerken en wat data entry doen.
Hoe was London vriend?quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:34 schreef StephanL het volgende:
De 27e ging ik naar London met de trein via Amsterdam Centraal. Zagen wij AnilJe heb er niks aan, maar toch
Goedenavond
Druk, maar wel lekker rustig met vuurwerk. Centrale vuurwerk gezien bij de London eye vanaf een afstand. Dicht bij London Bridge gelogeerd bij mij broer.quote:
Heerlijke tvquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Nietwaarquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:33 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik wist het al op voorhand......maar dan kijk je dus niet want je kunt maar naar 1 ding tegelijk kijken
Avond lieve Stephan, fijn dat je het leuk hebt gehadquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:34 schreef StephanL het volgende:
De 27e ging ik naar London met de trein via Amsterdam Centraal. Zagen wij AnilJe heb er niks aan, maar toch
Goedenavond
Avond lieverd, ja lekker tv hoorquote:
Ik heb alles gezien hoor, de junk en de vrouw met de navigatie en de fietscontroles en en en de rest ookquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien hoor, de junk en de vrouw met de navigatie en de fietscontroles en en en de rest ook
Neehee, anders valt ie weer van zn voet af!quote:
Oehh, ik heb nog een zakje buggles en koksmaatjes met Alpenkruiden.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Zo, ik ben gestopt met Bugles eten met Heksenkaas
Deze combo heb ik nog nooit geprobeerd. Nou, jij stopt ermee en ik ga het een poging geven dan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Zo, ik ben gestopt met Bugles eten met Heksenkaas
quote:
Avond lieverdsquote:
Dan slaap je het er vanavond wel weer bijquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
[..]
Avond lieverds![]()
![]()
Vannacht toch 4,5u geslapen
quote:
Dat is mooi K*T allerliefste Snowtje. Weet je ook hoe het komt?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
[..]
Avond lieverds![]()
![]()
Da klopt praadje, geen idee maar ik denk zelf dat het snoepen(teveel zoetigheid) de reden is. Vanavond ga ik dus maar op water en brood en dan eens kijken hoe dat gaat, dan weet ik het echt zeker........denk ikquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:59 schreef praadje het volgende:
Dat is mooi K*T allerliefste Snowtje. Weet je ook hoe het komt?
Ja, dan is het een beetje uitvogelen wat de oorzaak is. Hopelijk kom je er snel achter.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:25 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Da klopt praadje, geen idee maar ik denk zelf dat het snoepen(teveel zoetigheid) de reden is. Vanavond ga ik dus maar op water en brood en dan eens kijken hoe dat gaat, dan weet ik het echt zeker........denk ik
Edit; wil je toch iets te snacken hebben in de avond neem dan Japanse zoutjes ofzo. Als je dat lust natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, dan is het een beetje uitvogelen wat de oorzaak is. Hopelijk kom je er snel achter.
i know, heb ik in de kast liggen en yes, i like thosequote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Edit; wil je toch iets te snacken hebben in de avond neem dan Japanse zoutjes ofzo. Als je dat lust natuurlijk.
Heb net een schaaltje voor me staan. Standaard iedere avond een klein schaaltje. Ik mix drie verschillende soorten door elkaar. De Japanse bollen, Japanse zoutjes en Katjang Pedis. Doe ik bij elkaar in een doos en dan neem ik dat iedere avond om te snacken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
i know, heb ik in de kast liggen en yes, i like those
Ik ben de laatste jaren echt afgeknapt op chips. Geef mij maar een toastje of tapas, of zoals jij noemt nootjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb net een schaaltje voor me staan. Standaard iedere avond een klein schaaltje. Ik mix drie verschillende soorten door elkaar. De Japanse bollen, Japanse zoutjes en Katjang Pedis. Doe ik bij elkaar in een doos en dan neem ik dat iedere avond om te snacken.
Hier nog een, heb het wel ingehaaldquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
[..]
Avond lieverds![]()
![]()
Hoe bedoel u? Dat ik tussen 2 en 6 niet kon slapen...waarom weet ik nog niet..quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:20 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hier nog een, heb het wel ingehaaldwat was jouw belemmering afgelopen nacht?
Misschien was je niet moe genoeg maat.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:22 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hoe bedoel u? Dat ik tussen 2 en 6 niet kon slapen...waarom weet ik nog niet..
Haha, nee nee, ik kan echt altijd slapen....normaal gesproken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:24 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Misschien was je niet moe genoeg maat.
Zie ik je vanavond in het Jinek-topic?
Ja, lekker hartig hou ik van.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik ben de laatste jaren echt afgeknapt op chips. Geef mij maar een toastje of tapas, of zoals jij noemt nootjes.
Lekkah hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:23 schreef monkyyy het volgende:
Zo, de schnitzel zit weer achter de kiezen
Avond lieve Tasquote:
Avond liefste Potjequote:
Avond lieve Monkquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:23 schreef monkyyy het volgende:
praadjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:58 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
[..]
Avond lieve Tas![]()
![]()
[..]
Avond liefste Potje![]()
![]()
YOU NAILED IT
![]()
![]()
[..]
Avond lieve Monk![]()
![]()
![]()
Lekker schnitzel, ik had nog een lekker hertenbiefstukje
Zelf gemaakt allen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:23 schreef monkyyy het volgende:
Vd Valkquote:
Ik heb soms het idee dat Fok! wat aan de trage kant is. Je drukt op invoeren maar dan lijkt het net of het soms even blijft hangenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, we hadden hem bijna. Zou leuk zijn als het ons ooit tegelijk lukt.
Ja, heb ik ook wel eens inderdaad.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat Fok! wat aan de trage kant is. Je drukt op invoeren maar dan lijkt het net of het soms even blijft hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |