Neehee, anders valt ie weer van zn voet af!quote:
Oehh, ik heb nog een zakje buggles en koksmaatjes met Alpenkruiden.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Zo, ik ben gestopt met Bugles eten met Heksenkaas
Deze combo heb ik nog nooit geprobeerd. Nou, jij stopt ermee en ik ga het een poging geven dan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Zo, ik ben gestopt met Bugles eten met Heksenkaas
quote:
Avond lieverdsquote:
Dan slaap je het er vanavond wel weer bijquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
[..]
Avond lieverds![]()
![]()
Vannacht toch 4,5u geslapen
quote:
Dat is mooi K*T allerliefste Snowtje. Weet je ook hoe het komt?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
[..]
Avond lieverds![]()
![]()
Da klopt praadje, geen idee maar ik denk zelf dat het snoepen(teveel zoetigheid) de reden is. Vanavond ga ik dus maar op water en brood en dan eens kijken hoe dat gaat, dan weet ik het echt zeker........denk ikquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:59 schreef praadje het volgende:
Dat is mooi K*T allerliefste Snowtje. Weet je ook hoe het komt?
Ja, dan is het een beetje uitvogelen wat de oorzaak is. Hopelijk kom je er snel achter.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:25 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Da klopt praadje, geen idee maar ik denk zelf dat het snoepen(teveel zoetigheid) de reden is. Vanavond ga ik dus maar op water en brood en dan eens kijken hoe dat gaat, dan weet ik het echt zeker........denk ik
Edit; wil je toch iets te snacken hebben in de avond neem dan Japanse zoutjes ofzo. Als je dat lust natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, dan is het een beetje uitvogelen wat de oorzaak is. Hopelijk kom je er snel achter.
i know, heb ik in de kast liggen en yes, i like thosequote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Edit; wil je toch iets te snacken hebben in de avond neem dan Japanse zoutjes ofzo. Als je dat lust natuurlijk.
Heb net een schaaltje voor me staan. Standaard iedere avond een klein schaaltje. Ik mix drie verschillende soorten door elkaar. De Japanse bollen, Japanse zoutjes en Katjang Pedis. Doe ik bij elkaar in een doos en dan neem ik dat iedere avond om te snacken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
i know, heb ik in de kast liggen en yes, i like those
Ik ben de laatste jaren echt afgeknapt op chips. Geef mij maar een toastje of tapas, of zoals jij noemt nootjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb net een schaaltje voor me staan. Standaard iedere avond een klein schaaltje. Ik mix drie verschillende soorten door elkaar. De Japanse bollen, Japanse zoutjes en Katjang Pedis. Doe ik bij elkaar in een doos en dan neem ik dat iedere avond om te snacken.
Hier nog een, heb het wel ingehaaldquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
[..]
Avond lieverds![]()
![]()
Hoe bedoel u? Dat ik tussen 2 en 6 niet kon slapen...waarom weet ik nog niet..quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:20 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hier nog een, heb het wel ingehaaldwat was jouw belemmering afgelopen nacht?
Misschien was je niet moe genoeg maat.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:22 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hoe bedoel u? Dat ik tussen 2 en 6 niet kon slapen...waarom weet ik nog niet..
Haha, nee nee, ik kan echt altijd slapen....normaal gesproken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:24 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Misschien was je niet moe genoeg maat.
Zie ik je vanavond in het Jinek-topic?
Ja, lekker hartig hou ik van.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik ben de laatste jaren echt afgeknapt op chips. Geef mij maar een toastje of tapas, of zoals jij noemt nootjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |