Lekker relaxen dan vanavond. Niets op televisie behalve op RTL5 maar ik vermoed dat dat herhalingen zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vandaag weer een dagje gewerkt moest er weer vroeg uit zit nu lekker thuis niks te doen
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:01 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen!
Nog de beste wensen voor ieder!
Avond lieve Jay, ook voor jou het allerbestequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:01 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen!
Nog de beste wensen voor ieder!
Avond lieve Oost. 20.30 Handhavers en daarna Mr. Frank Visser op 6quote:
Okequote:Op donderdag 2 januari 2020 18:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Oost. 20.30 Handhavers en daarna Mr. Frank Visser op 6
Met vriendelijke groet, uw persoonlijke tv.assistente![]()
Oh ja, die komen ook nog inderdaad. Die kijk ik wel terug dan. Beetje bij kunnen slapen lieverd?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:53 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oke, dan neem ik de Bauers wel op. En vanuit bed kijk ik naar 'Ik vertrek'
Een beetje ja, maar het kan beter......dus om 23u maffenquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, die komen ook nog inderdaad. Die kijk ik wel terug dan. Beetje bij kunnen slapen lieverd?
Mooie tijd, gaan we samen naar bedquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:06 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Een beetje ja, maar het kan beter......dus om 23u maffen
Oelala naughty girlquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooie tijd, gaan we samen naar bed. Dat is ook meestal mijn tijd. Nog even een boterham in bed en de kranten op de tablet nalezen, tandenpoetsen en dan
. Meestal ben ik dan rond 7.30 weer wakker.
Lekker een boterham met kaas. Ik rook en drink niet dus mag best een beetje zondigen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:46 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oelala naughty girl![]()
In bed eten is heel slecht he, althans ongezond.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een lieverd ben je ook. Post je ook mee in die topics?quote:
Jaaa, ik ben echt een schatjequote:Op donderdag 2 januari 2020 20:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat een lieverd ben je ook. Post je ook mee in die topics?
Ik wist het al op voorhand......maar dan kijk je dus niet want je kunt maar naar 1 ding tegelijk kijkenquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:27 schreef praadje het volgende:
Nee, ik ga ondertussen kijken of ik nog wat mails uit mijn mailbox kan verwerken en wat data entry doen.
Hoe was London vriend?quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:34 schreef StephanL het volgende:
De 27e ging ik naar London met de trein via Amsterdam Centraal. Zagen wij AnilJe heb er niks aan, maar toch
Goedenavond
Druk, maar wel lekker rustig met vuurwerk. Centrale vuurwerk gezien bij de London eye vanaf een afstand. Dicht bij London Bridge gelogeerd bij mij broer.quote:
Heerlijke tvquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Nietwaarquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:33 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik wist het al op voorhand......maar dan kijk je dus niet want je kunt maar naar 1 ding tegelijk kijken
Avond lieve Stephan, fijn dat je het leuk hebt gehadquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:34 schreef StephanL het volgende:
De 27e ging ik naar London met de trein via Amsterdam Centraal. Zagen wij AnilJe heb er niks aan, maar toch
Goedenavond
Avond lieverd, ja lekker tv hoorquote:
Ik heb alles gezien hoor, de junk en de vrouw met de navigatie en de fietscontroles en en en de rest ookquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien hoor, de junk en de vrouw met de navigatie en de fietscontroles en en en de rest ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |