Lekker relaxen dan vanavond. Niets op televisie behalve op RTL5 maar ik vermoed dat dat herhalingen zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vandaag weer een dagje gewerkt moest er weer vroeg uit zit nu lekker thuis niks te doen
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:01 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen!
Nog de beste wensen voor ieder!
Avond lieve Jay, ook voor jou het allerbestequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:01 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen!
Nog de beste wensen voor ieder!
Avond lieve Oost. 20.30 Handhavers en daarna Mr. Frank Visser op 6quote:
Okequote:Op donderdag 2 januari 2020 18:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Oost. 20.30 Handhavers en daarna Mr. Frank Visser op 6
Met vriendelijke groet, uw persoonlijke tv.assistente![]()
Oh ja, die komen ook nog inderdaad. Die kijk ik wel terug dan. Beetje bij kunnen slapen lieverd?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:53 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oke, dan neem ik de Bauers wel op. En vanuit bed kijk ik naar 'Ik vertrek'
Een beetje ja, maar het kan beter......dus om 23u maffenquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, die komen ook nog inderdaad. Die kijk ik wel terug dan. Beetje bij kunnen slapen lieverd?
Mooie tijd, gaan we samen naar bedquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:06 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Een beetje ja, maar het kan beter......dus om 23u maffen
Oelala naughty girlquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooie tijd, gaan we samen naar bed. Dat is ook meestal mijn tijd. Nog even een boterham in bed en de kranten op de tablet nalezen, tandenpoetsen en dan
. Meestal ben ik dan rond 7.30 weer wakker.
Lekker een boterham met kaas. Ik rook en drink niet dus mag best een beetje zondigen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:46 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oelala naughty girl![]()
In bed eten is heel slecht he, althans ongezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |