Deze week alquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:07 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nog een paar maanden tot raceweek
Yes!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:07 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nog een paar maanden tot raceweek
quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:00 schreef praadje het volgende:
Alle schatjes, lieverds, allerliefsten en wie dan ook. De allerbeste wensen voor 2020 en maak het dit jaar jouw jaar met veel gezondheid, liefde, geluk en SC. Love ya all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Happy New Yearquote:
Precies op 00:00:00quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:00 schreef praadje het volgende:
Alle schatjes, lieverds, allerliefsten en wie dan ook. De allerbeste wensen voor 2020 en maak het dit jaar jouw jaar met veel gezondheid, liefde, geluk en SC. Love ya all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaquote:Op woensdag 1 januari 2020 04:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Precies op 00:00:00![]()
praadje de beste wensen en een gezond 2020.![]()
Dankjewel lieverd en nog meer goede gezondheid voor jou dit jaarquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Happy newyear allerliefste. Met een hele goede gezondheid
Ja wat goooooeeeeeeeeeeeddd van @praadjequote:Op woensdag 1 januari 2020 04:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Precies op 00:00:00![]()
praadje de beste wensen en een gezond 2020.![]()
Ikke net pas....was wel allang wakker hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 10:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Morgen.
half elf opgestaan, niet slecht.
mn linkse wijsvinger iig wel want daar type ik meequote:
Saampjes danquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dankjewel lieverd en nog meer goede gezondheid voor jou dit jaar![]()
![]()
jij hebt het nog meer nodig dan ik!
Dankjewel Martienquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:13 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja wat goooooeeeeeeeeeeeddd van @:praadje, had ik vannacht nog niet eens gezien
Ik was om 7.30 uit bed en om 8.00 uur lag ik er weer terug in en net een middagdutje gedaan.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:13 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ikke net pas....was wel allang wakker hoor
Jij ook praadje!quote:
Het was mij iets te laat. Volgend jaar beterquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik had verwacht dat jij ook een poging zou doen. Beste wensen schatje van me en maak er iets moois van
Net nu m'n slaapritme wat beter werd, even doorhalen met oud en nieuw.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:13 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ikke net pas....was wel allang wakker hoor
Avond lief Potje. Lekker bijgekomen vandaag. We hebben het beiden niet gered, zit ondertussen te eten.quote:
Vandaag weer een dagje gewerkt moest er weer vroeg uit zit nu lekker thuis niks te doenquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Potje. Lekker bijgekomen vandaag. We hebben het beiden niet gered, zit ondertussen te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |