Ik heb een mooi rustig werkdagje gehad. Vanavond ben ik thuis het is hier aardig rustig met de knallen je hoort het wel maar het is nog geen oorlogsgebied zoals in Den Haagquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Vanmorgen om 8.00 uur al op pad voor de boodschappen, lekkere een visslaatje laten maken bij de visboer en een half uur in de rij gestaan voor de oliebollen. Nog even bij dochter geweest en een lekker dutje gedaan en nog wat gewerkt. Nu net gedoucht en zo lekker slaatje eten en relaxen.
Hier is het nog rustig met vuurwerk maar hier mag het ook pas vanaf 23.00 uur en in zo'n klein dorp als dit is dat makkelijk te handhaven maar wel veel Nederlanders die hier vuurwerk kwamen halen.
Hoe was jouw dag, zag dat je nog een ritje had gedaan? Vanavond ook lekker thuis? En hoe is het met de knallen bij jou? Zag net het nieuws, het is al aardig bezig in Den Haag. Hopelijk bij jou wat rustiger..
Mooi zo. Gaat wel heel heel mistig worden hoorde ik net. Heb je ook wat lekkers in huis gehaald?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb een mooi rustig werkdagje gehad. Vanavond ben ik thuis het is hier aardig rustig met de knallen je hoort het wel maar het is nog geen oorlogsgebied zoals in Den Haag
Oliebollen en ijstaartquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooi zo. Gaat wel heel heel mistig worden hoorde ik net. Heb je ook wat lekkers in huis gehaald?
ik kijk..quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:42 schreef potjecreme het volgende:
Kijken er meer naar Martijn Koning?
keekquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:42 schreef potjecreme het volgende:
Kijken er meer naar Martijn Koning?
Preciousquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:03 schreef Machielovic het volgende:
[..]
keekNu Smeagol
Gollum dus LotR
![]()
Niet naar die hard kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:03 schreef Machielovic het volgende:
[..]
keekNu Smeagol
Gollum dus LotR
![]()
Hier gaat het al het hele weekend tekeer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:29 schreef praadje het volgende:
Net hier de eerste twee harde knallen van deze week. Biem.
Ja als ik lees hoe het er in NL aan toe gaat. Veel NL gaan naar Belgie deze dagen. Vakantiehuisjes zitten allemaal vol met mensen met huisdierenquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:29 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hier gaat het al het hele weekend tekeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |