Ben je op vakantie Oscar?quote:Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef Oscar. het volgende:
Ff kijken of Ziggogo werkt in het buitenland
Jaaa 2 weekjes ertussen uit. Ff met mijn vrouw rondtoeren door Europa.quote:
Ha lekker, geniet ervanquote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Jaaa 2 weekjes ertussen uit. Ff met mijn vrouw rondtoeren door Europa.
Dank je wel! Ben dinsdag weer in Nederlandquote:
Leuk veel plezierquote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
En ben je echt aan het rondtouren geweest of op één plek gebleven?quote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dank je wel! Ben dinsdag weer in Nederland
Rondtoeren. Ik heb kennissen en familie in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk en die breng ik allemaal ff snel een bezoekje. Daarnaast ff 3 dagen skiën en dan heb ik alle formaliteiten achter de rugquote:Op zondag 29 december 2019 21:46 schreef praadje het volgende:
[..]
En ben je echt aan het rondtouren geweest of op één plek gebleven?
Oh wat een heerlijke tour.quote:Op zondag 29 december 2019 21:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Rondtoeren. Ik heb kennissen en familie in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk en die breng ik allemaal ff snel een bezoekje. Daarnaast ff 3 dagen skiën en dan heb ik alle formaliteiten achter de rug
Iddquote:Op zondag 29 december 2019 22:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat ging even niet goed aan het einde
Twee weekjes toeren door Europa, wat een genot. Ben je al langs de oostbloklandjes geweest? Hou ons up to date maat.quote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes, lieverds en allerliefste![]()
quote:
Ja dat heb ik traditiegetrouw wel in mijn planning staan maar ik moet woensdag wel weer om 06:15u beginnen dus ik ben nog wel even met mijzelf in overlegquote:Op maandag 30 december 2019 18:01 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ga je het morgen weer proberen
Avond Oostje, hij is morgen alweer terug hoor haha.quote:Op maandag 30 december 2019 14:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Twee weekjes toeren door Europa, wat een genot. Ben je al langs de oostbloklandjes geweest? Hou ons up to date maat.
Baantjer de nieuwe serie is wel een aanrader...quote:Op maandag 30 december 2019 18:47 schreef praadje het volgende:
Er is vanavond echt niets leuks op de televisie.
Avond lieve Jayquote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Baantjer de nieuwe serie is wel een aanrader...
Btw: avond allen!
quote:Op maandag 30 december 2019 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes, lieverds en allerliefste![]()
quote:
quote:
Avond schatjes en liefjequote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Baantjer de nieuwe serie is wel een aanrader...
Btw: avond allen!
quote:Op maandag 30 december 2019 21:00 schreef JayHovah het volgende:
Avond Snow! Beetje leuke dag gehad vandaag?
Enerverend is wel zacht uitgedrukt zo te lezen. Zo’n begrafenis gaat nooit in je koude kleren zitten vind ik altijd...quote:Op maandag 30 december 2019 21:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]Enerverend....maar drie uur geslapen vannacht, vanmidag een begrafenis(moeder van een goede vriend) en daarna nog even geassisteerd met de lpg inbouw in mn auto......morgen is ie ein-de-lijk klaar en kan ik op gas 'knallen'
Goedenavond allerliefste. Ja die begrafenis was vandaag inderdaad. Heftig altijd hoor. Vreet ook veel energie maar je bent een goede vriend dat je naar de begrafenis van zijn moeder bent geweest. Hopelijk slaap je vannacht beterquote:Op maandag 30 december 2019 21:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]Enerverend....maar drie uur geslapen vannacht, vanmidag een begrafenis(moeder van een goede vriend) en daarna nog even geassisteerd met de lpg inbouw in mn auto......morgen is ie ein-de-lijk klaar en kan ik op gas 'knallen'
Gecondoleerd maatje. Goed dat je gegaan bent, erg eervol.quote:Op maandag 30 december 2019 21:03 schreef Snowsquall het volgende:
Ja klopt, mn mandje staat klaar dus ik ga het proberenquote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedenavond allerliefste. Ja die begrafenis was vandaag inderdaad. Heftig altijd hoor. Vreet ook veel energie maar je bent een goede vriend dat je naar de begrafenis van zijn moeder bent geweest. Hopelijk slaap je vannacht beter
Thnx mate!quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Gecondoleerd maatje. Goed dat je gegaan bent, erg eervol.
Goedemorgen allerliefste. Ik reed daarstraks in Brabant en daar kwam me toch een mist opzetten. Nu thuis 10 km verder en hier is het nog helder.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:51 schreef Snowsquall het volgende:
Mogguh![]()
100mtr zicht hier, dat wordt lachen vanavond, voor de paupers die voor honderden euro's vuurwerk hebben gekocht....ik wens ze succes
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:51 schreef Snowsquall het volgende:
Mogguh![]()
100mtr zicht hier, dat wordt lachen vanavond, voor de paupers die voor honderden euro's vuurwerk hebben gekocht....ik wens ze succes
Veel succes, @Oscar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:51 schreef Snowsquall het volgende:
Mogguh![]()
Niemand zal mijn sterretjes gaan zienquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:56 schreef monkyyy het volgende:
Overal dichte mist, rip vuurwerk centjes.
Avond.quote:
praadjequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Again you nailed it![]()
Ik zat klaar maar het internet was te traag.
Goedenavond liefste Potje![]()
Avond lieve Oostquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Avond.
Goed nieuwjaar allen.
Niets bijzonders. Vanmorgen om 8.00 uur al op pad voor de boodschappen, lekkere een visslaatje laten maken bij de visboer en een half uur in de rij gestaan voor de oliebollen. Nog even bij dochter geweest en een lekker dutje gedaan en nog wat gewerkt. Nu net gedoucht en zo lekker slaatje eten en relaxen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb je een leuke dag gehad vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |