Ben je op vakantie Oscar?quote:Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef Oscar. het volgende:
Ff kijken of Ziggogo werkt in het buitenland
Jaaa 2 weekjes ertussen uit. Ff met mijn vrouw rondtoeren door Europa.quote:
Ha lekker, geniet ervanquote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Jaaa 2 weekjes ertussen uit. Ff met mijn vrouw rondtoeren door Europa.
Dank je wel! Ben dinsdag weer in Nederlandquote:
Leuk veel plezierquote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
En ben je echt aan het rondtouren geweest of op één plek gebleven?quote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dank je wel! Ben dinsdag weer in Nederland
Rondtoeren. Ik heb kennissen en familie in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk en die breng ik allemaal ff snel een bezoekje. Daarnaast ff 3 dagen skiën en dan heb ik alle formaliteiten achter de rugquote:Op zondag 29 december 2019 21:46 schreef praadje het volgende:
[..]
En ben je echt aan het rondtouren geweest of op één plek gebleven?
Oh wat een heerlijke tour.quote:Op zondag 29 december 2019 21:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Rondtoeren. Ik heb kennissen en familie in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk en die breng ik allemaal ff snel een bezoekje. Daarnaast ff 3 dagen skiën en dan heb ik alle formaliteiten achter de rug
Iddquote:Op zondag 29 december 2019 22:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat ging even niet goed aan het einde
Twee weekjes toeren door Europa, wat een genot. Ben je al langs de oostbloklandjes geweest? Hou ons up to date maat.quote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes, lieverds en allerliefste![]()
quote:
Ja dat heb ik traditiegetrouw wel in mijn planning staan maar ik moet woensdag wel weer om 06:15u beginnen dus ik ben nog wel even met mijzelf in overlegquote:Op maandag 30 december 2019 18:01 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ga je het morgen weer proberen
Avond Oostje, hij is morgen alweer terug hoor haha.quote:Op maandag 30 december 2019 14:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Twee weekjes toeren door Europa, wat een genot. Ben je al langs de oostbloklandjes geweest? Hou ons up to date maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |