Avond praadjequote:
Oehh, heerlijk. Ik heb ook best veel geslapen. Lekker hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Avond praadje![]()
Bijna hele weekend bijgeslapen. Heerlijk!
Avond lief Jay'tje. Ja, ik vind het zo onhandig om dat in die pitabroodjes te doen dus ik doe ze in een wrap, oprollen en onderkant dichtvouwen en je kunt hem zo uit het vuistje eten. En de overgebleven wraps rol ik op in alufolie en vries ik in voor de volgende keer.quote:Op zondag 29 december 2019 19:06 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen:W
Die wrap klinkt goed @:praadje! Ik had torpedo garnalen met chilisaus uit de oven, samen met gekruide aardappelwedges en ijsbergsla
Ik vindt een wrap ook veel lekkerder, vult niet zo erg als een pitabroodje en je kan legaal jezelf helemaal ondersmeren met de inhoud en vooral de knoflooksausquote:Op zondag 29 december 2019 19:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Jay'tje. Ja, ik vind het zo onhandig om dat in die pitabroodjes te doen dus ik doe ze in een wrap, oprollen en onderkant dichtvouwen en je kunt hem zo uit het vuistje eten. En de overgebleven wraps rol ik op in alufolie en vries ik in voor de volgende keer.
Klinkt ook heerlijk wat jij gegeten hebt
is het daar weer 35 gradenquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:45 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik vindt een wrap ook veel lekkerder, vult niet zo erg als een pitabroodje en je kan legaal jezelf helemaal ondersmeren met de inhoud en vooral de knoflooksaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |