SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Wel mee eens ja, het lijkt vaak of mensen doen alsof Ten + Daughter + Just Breathe hun enige materiaal is.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze hebben echt heel veel goede nummers buiten Ten om, ook vaak ten (Haha) onrechte niet bekend of gewaardeerd.
Eenschquote:Op donderdag 26 december 2019 11:11 schreef MTheBassman het volgende:
Deze Pearl Jam is prima te pruimen
Erg jammer dat jij besluit kwaliteitsmuziek niet aan te zetten.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben extra lang in bed blijven liggen, zodat ik de Pet Shop Boys zou missen. Als het goed is kan ik over een paar minuten veilig de top 2000 aanzetten
Skispringer geweest?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
Vertel dat ook meteen ff dat Vedder een Nederlandse naam is.
Manipulatie door Radio 2.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:12 schreef alopio het volgende:
Pet shop GENOT
Maar waarom staat mijn stemlijst nummer Suburbia er WEER niet in
ZEG DATquote:Op donderdag 26 december 2019 11:12 schreef alopio het volgende:
Pet shop GENOT
It's a Sin dat die er niet in staatquote:Op donderdag 26 december 2019 11:12 schreef alopio het volgende:
Pet shop GENOT
Tja, onbekend maakt onbemind, en de rest is niet op de radio gedraaidquote:Op donderdag 26 december 2019 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, het lijkt vaak of mensen doen alsof Ten + Daughter + Just Breathe hun enige materiaal is.
Jup, 2e en helaas alweer laatste noteringquote:Op donderdag 26 december 2019 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zwaaien de Pet Shop Boys uit, als het goed is.
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
It's a Sin dat die er niet in staat
Hahaquote:Op donderdag 26 december 2019 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer dat jij besluit kwaliteitsmuziek niet aan te zetten.
Deze kende je niet?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:13 schreef satecl het volgende:
Ja, dit is voor mij de naamontdekking van vandaag tot nu toe.
Is een afschuwelijk land.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wel terecht ja, suburbia is gewoon een top nummer, maar ja, nederland
Ik noem ze altijd 'oh ja'-tjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:13 schreef satecl het volgende:
Ja, dit is voor mij de naamontdekking van vandaag tot nu toe.
Nee, die maken zich alleen maar van kant.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef het_fokschaap het volgende:
staat er eigenlijk ook nog K-Pop in dit jaar ?
Het is ook belachelijk dat zo'n goede band zo beschimpt wordt als foute meuk.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HahaIk vind het altijd jammer als bands bekend staan om gimmicks, zoals hier het pet shop boys alarm. Een goede band heeft dat niet nodig.
Je zou het verwachten met alle dodenbonussenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef het_fokschaap het volgende:
staat er eigenlijk ook nog K-Pop in dit jaar ?
Horen ze dan juist niet allemaal dodenbonussen te krijgen?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, die maken zich alleen maar van kant.
Dan zou je toch bonussen verwachtenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja wat een bagger is dat zeg, rete irritantquote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
Die verspringende ads hier blijven wel een groot punt van irritatie.
Nee, dat is valsspelenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Horen ze dan juist niet allemaal dodenbonussen te krijgen?
Meeste voetbalsupporters die dat zingen zijn dan al te blind van het bier om door te hebben wat ze uberhaupt zingen.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:15 schreef Zorro het volgende:
Ik zou denken dat de voetbalsupporters er minsten Go West zouden hebben ingestemd. Maar ja, die hebben waarschijnlijk sowieso gen idee wat ze zingen.
Op zich staat dat altijd wel garant voor een bonus.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Being Boring is ook mooi ja.quote:
Schijnt dat de top2000 niet zo populair is in Koreaquote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je zou het verwachten met alle dodenbonussen
Nou. Dan kun je je ieder jaar op het juiste moment wel van kant maken.quote:
MB veters ook nog eens.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja wat een bagger is dat zeg, rete irritant
K-Pop hoef ik er nu ook niet in, er zit al genoeg nieuwe troep in.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Schijnt dat de top2000 niet zo populair is in Korea
Nee hou op, zal wat zijn zegquote:Op donderdag 26 december 2019 11:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
K-Pop hoef ik er nu ook niet in, er zit al genoeg nieuwe troep in.
Tsjernenko (ofzoiets)quote:
Kut. Is het alweer zo vervaagdquote:
quote:
Relax ken je ook niet?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ben benieuwd, ken eigenlijk alleen The Power of Love van hem
En Relax?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
Stiekem zou in dit uur De Boer dat is de Keerl moeten staan.quote:
Gaygehalte van Petshoppers en FGTH ontkennenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
80s synthpop gay noemen, MAND.
Ik was toen altijd behoorlijk in de war.quote:
Blijkbaar,quote:
Ja, dat helpt ook niet mee. Zo'n Go West ken ik ook alleen maar als foute karaoke klassieker.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk dat zo'n goede band zo beschimpt wordt als foute meuk.
Relax is ook best wel bekendquote:Op donderdag 26 december 2019 11:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dat was ook niet de handigste cover voor hun imago, natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat helpt ook niet mee. Zo'n Go West ken ik ook alleen maar als foute karaoke klassieker.
Gevalletje muzikaal behang.quote:
Tui?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:21 schreef Kopiko het volgende:
Nu herken ik 'm. Leuk riedeltje.
Welke reclame ook maar weer?
Ik wist niet eens dat het een cover was. Maar vandaar dat het vaak op een gay feestje gedraaid wordtquote:Op donderdag 26 december 2019 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook niet de handigste cover voor hun imago, natuurlijk.
Is van de Village People. Tsja.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een cover was. Maar vandaar dat het vaak op een gay feestje gedraaid wordt
Village People doen het goed op dat soort feestjesquote:Op donderdag 26 december 2019 11:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een cover was. Maar vandaar dat het vaak op een gay feestje gedraaid wordt
Iets met Nederland en smakeloosquote:
Nee, Patrick Hernandez.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is van de Village People. Tsja.
Als Normaal en Danny Vera de top 10 kunnen halen, is deze notering ook niet raarquote:
Zat Madonna in de clip?quote:
Ja..quote:
Dat zie ik net ook, en nu ik dat lees weet ik dat ook weer. Maar ik had het compleet verdrongen blijkbaar.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is van de Village People. Tsja.
Klinkt (Laura) Plausibel.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Normaal en Danny Vera de top 10 kunnen halen, is deze notering ook niet raar
Born to beat your wife, bedoel je.quote:
Geen idee, ik citeer ook maar Mastermovies.quote:
Nummer van Ike Turner toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Born to beat your wife, bedoel je.
Chris Brown.quote:
Jij Freak!quote:Op donderdag 26 december 2019 11:24 schreef peaceman het volgende:
Ik ga maar eens douchen....
dus dansen onder de douche bij Chic
Deze spelen banjo hoor.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo'n bandje wat "kijk eens hoe Bob Dylan wij zijn met ons mond harmonicaatje" wil uitstralen
Die hiervoor had ik het nog overquote:
Tegeltje dit!quote:Op donderdag 26 december 2019 11:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja..
Skyradio huisvrouwen meuk, die dan lekker kunnen wegdromen om te ontsnappen aan hun saaie leventje in de vinex wijk met 2 kut kinderen en elke dag met andere vinex moeders op het schoolplein staan en naar de jumbo moeten gaan met een man waar ze eigenlijk niet meer van houden die elke dag prakkie wil op z’n bord en dus die huismoeder vinex mutsen die onder dit nummer wegdromen dat ze ergens in Italie uitgewoond worden door een of andere Italiaan die hem wel omhoogkrijgt
Hou de zeep goed vast!quote:Op donderdag 26 december 2019 11:24 schreef peaceman het volgende:
Ik ga maar eens douchen....
dus dansen onder de douche bij Chic
Ja, dat is inderdaad even leuk.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind dit een van hun leukere nummers btw, alleen die gimmick werkt echt maar een paar liedjes.
Dat mag dan toch wel het formaat grindtegel zijn zeg.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mumford had z'n zonen beter kunnen verdrinken
Familiedramaatje, zelf graag ookquote:Op donderdag 26 december 2019 11:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mumford had z'n zonen beter kunnen verdrinken
Moord-zelfmoord is wel de beste moord jaquote:Op donderdag 26 december 2019 11:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Familiedramaatje, zelf graag ook
Deze hangt ook op de toilet bij mij, daarvan gepikt, bij de action gekocht uiteraard. Daar zijn ze ook veel te vinden, de vinex mutsen. Die hebben ook veel wijsheden en quasi emotionele xenos teksten in huisquote:
Daarvoor moet ik nog wachten tot 3 uur vanacht, wel meteen 2 in 1 uurquote:
Ja dat komt ook nogquote:
Precies, en dit was precies dat leuke liedje.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Hey een banjo, dat was echt een liedje leuk.
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Deze hangt ook op de toilet bij mij, daarvan gepikt, bij de action gekocht uiteraard. Daar zijn ze ook veel te vinden, de vinex mutsen. Die hebben ook veel wijsheden en quasi emotionele xenos teksten in huis
welterusten boven het bed, eet smakelijk boven de keukentafel en Love boven het bankstelquote:Op donderdag 26 december 2019 11:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Deze hangt ook op de toilet bij mij, daarvan gepikt, bij de action gekocht uiteraard. Daar zijn ze ook veel te vinden, de vinex mutsen. Die hebben ook veel wijsheden en quasi emotionele xenos teksten in huis
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
IN DIT HUIS...
wordt NIEMAND een Vinexmuts genoemd!@!!!1!
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
welterusten boven het bed, eet smakelijk boven de keukentafel en Love boven het bankstel
Ik wist niet dat jij aan tennis gedaan hebt?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:30 schreef Bugno3 het volgende:
Heb een trauma bij dit nummer sinds de jaren dat ik op feesten en partijen serveerde.
Vreemde krampen in je darmen nu?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
Nile Rodgers fans Show Some Hands!
quote:
Ik zag laatstquote:Op donderdag 26 december 2019 11:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
IN DIT HUIS...
wordt NIEMAND een Vinexmuts genoemd!@!!!1!
Ja, waar sloeg dat op.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
Nile Rodgers fans Show Some Hands!
Ik heb liever Blof-teksten boven mijn bank.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zag laatst
Dat je ook
Borden met songteksten van Coldplay boven je bank kan hangen
Tepelkloven van het zogen in ieder geval niet...quote:Op donderdag 26 december 2019 11:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vreemde krampen in je darmen nu?
Iemand waar ik op bezoek had had deze hangen:quote:Op donderdag 26 december 2019 11:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zag laatst
Dat je ook
Borden met songteksten van Coldplay boven je bank kan hangen
Ik moet nog wachten tot 2 uur vannacht voor volgende stemplaat. Wel ietsje minder langquote:Op donderdag 26 december 2019 11:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik nog wachten tot 3 uur vanacht, wel meteen 2 in 1 uur
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:32 schreef Zorro het volgende:
Ik snap dat cafe wel. Ik zou bij dit nummer ook mijn ellende in een hoekje gaan verzuipen.
Koesteren die mensenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iemand waar ik op bezoek had had deze hangen:
“Chords
Strings
We Bring
Melody
G-Funk”
Dat vond ik dan wel weer klasse.
Er is iemand die dat heeft bedacht en blijkbaar niet tegengehouden is.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bartje deed een minimix met Zeg Eens Aaaai Say Le Freak...
quote:
Ik ben 1 keer in dat café geweest, toen je nog gewoon binnen kon lopen, en er is gewoon geen reet aan.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:32 schreef Zorro het volgende:
Ik snap dat cafe wel. Ik zou bij dit nummer ook mijn ellende in een hoekje gaan verzuipen.
Wat een opluchtingquote:Op donderdag 26 december 2019 11:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Solid Harmonie staat er niet in.
Bob kan wel een taxi betalen.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is de NS-bonus ook weer kwijt.
Bohh, hoop fapjes op gezet vroegerquote:Op donderdag 26 december 2019 11:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Solid Harmonie staat er niet in.
Al hebben die ook gewoon een nummer dat I Want You heet.quote:
Dat heb ik verdrongenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Solid Harmonie stond er in 1999 nog in toch?
Weer een bewijs dat de oude Top 2000's niet altijd beter waren.
* kende.quote:
Sterf Bos!quote:Op donderdag 26 december 2019 11:36 schreef Zorro het volgende:
Ik snap niet dat die Stef Bos nog leeft.
Dat is fijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toch heeft Stef Bos je lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |