It's a Sin dat die er niet in staatquote:Op donderdag 26 december 2019 11:12 schreef alopio het volgende:
Pet shop GENOT
Maar waarom staat mijn stemlijst nummer Suburbia er WEER niet in
Tja, onbekend maakt onbemind, en de rest is niet op de radio gedraaidquote:Op donderdag 26 december 2019 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, het lijkt vaak of mensen doen alsof Ten + Daughter + Just Breathe hun enige materiaal is.
Jup, 2e en helaas alweer laatste noteringquote:Op donderdag 26 december 2019 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zwaaien de Pet Shop Boys uit, als het goed is.
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
It's a Sin dat die er niet in staat
Hahaquote:Op donderdag 26 december 2019 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer dat jij besluit kwaliteitsmuziek niet aan te zetten.
Deze kende je niet?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:13 schreef satecl het volgende:
Ja, dit is voor mij de naamontdekking van vandaag tot nu toe.
Is een afschuwelijk land.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wel terecht ja, suburbia is gewoon een top nummer, maar ja, nederland
Ik noem ze altijd 'oh ja'-tjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:13 schreef satecl het volgende:
Ja, dit is voor mij de naamontdekking van vandaag tot nu toe.
Nee, die maken zich alleen maar van kant.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef het_fokschaap het volgende:
staat er eigenlijk ook nog K-Pop in dit jaar ?
Het is ook belachelijk dat zo'n goede band zo beschimpt wordt als foute meuk.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HahaIk vind het altijd jammer als bands bekend staan om gimmicks, zoals hier het pet shop boys alarm. Een goede band heeft dat niet nodig.
Je zou het verwachten met alle dodenbonussenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef het_fokschaap het volgende:
staat er eigenlijk ook nog K-Pop in dit jaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |