Horen ze dan juist niet allemaal dodenbonussen te krijgen?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, die maken zich alleen maar van kant.
Dan zou je toch bonussen verwachtenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja wat een bagger is dat zeg, rete irritantquote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
Die verspringende ads hier blijven wel een groot punt van irritatie.
Nee, dat is valsspelenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Horen ze dan juist niet allemaal dodenbonussen te krijgen?
Meeste voetbalsupporters die dat zingen zijn dan al te blind van het bier om door te hebben wat ze uberhaupt zingen.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:15 schreef Zorro het volgende:
Ik zou denken dat de voetbalsupporters er minsten Go West zouden hebben ingestemd. Maar ja, die hebben waarschijnlijk sowieso gen idee wat ze zingen.
Op zich staat dat altijd wel garant voor een bonus.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Being Boring is ook mooi ja.quote:
Schijnt dat de top2000 niet zo populair is in Koreaquote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je zou het verwachten met alle dodenbonussen
Nou. Dan kun je je ieder jaar op het juiste moment wel van kant maken.quote:
MB veters ook nog eens.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja wat een bagger is dat zeg, rete irritant
K-Pop hoef ik er nu ook niet in, er zit al genoeg nieuwe troep in.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Schijnt dat de top2000 niet zo populair is in Korea
Nee hou op, zal wat zijn zegquote:Op donderdag 26 december 2019 11:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
K-Pop hoef ik er nu ook niet in, er zit al genoeg nieuwe troep in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |