En Relax?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ben benieuwd, ken eigenlijk alleen The Power of Love van hem
Stiekem zou in dit uur De Boer dat is de Keerl moeten staan.quote:
Gaygehalte van Petshoppers en FGTH ontkennenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
80s synthpop gay noemen, MAND.
Ik was toen altijd behoorlijk in de war.quote:
Blijkbaar,quote:
Ja, dat helpt ook niet mee. Zo'n Go West ken ik ook alleen maar als foute karaoke klassieker.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk dat zo'n goede band zo beschimpt wordt als foute meuk.
Relax is ook best wel bekendquote:Op donderdag 26 december 2019 11:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ben benieuwd, ken eigenlijk alleen The Power of Love van hem
Dat was ook niet de handigste cover voor hun imago, natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat helpt ook niet mee. Zo'n Go West ken ik ook alleen maar als foute karaoke klassieker.
Gevalletje muzikaal behang.quote:
Tui?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:21 schreef Kopiko het volgende:
Nu herken ik 'm. Leuk riedeltje.
Welke reclame ook maar weer?
Ik wist niet eens dat het een cover was. Maar vandaar dat het vaak op een gay feestje gedraaid wordtquote:Op donderdag 26 december 2019 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook niet de handigste cover voor hun imago, natuurlijk.
Is van de Village People. Tsja.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een cover was. Maar vandaar dat het vaak op een gay feestje gedraaid wordt
Village People doen het goed op dat soort feestjesquote:Op donderdag 26 december 2019 11:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een cover was. Maar vandaar dat het vaak op een gay feestje gedraaid wordt
Iets met Nederland en smakeloosquote:
Nee, Patrick Hernandez.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is van de Village People. Tsja.
Als Normaal en Danny Vera de top 10 kunnen halen, is deze notering ook niet raarquote:
Zat Madonna in de clip?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |