Ja..quote:
Dat zie ik net ook, en nu ik dat lees weet ik dat ook weer. Maar ik had het compleet verdrongen blijkbaar.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is van de Village People. Tsja.
Klinkt (Laura) Plausibel.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Normaal en Danny Vera de top 10 kunnen halen, is deze notering ook niet raar
Born to beat your wife, bedoel je.quote:
Geen idee, ik citeer ook maar Mastermovies.quote:
Nummer van Ike Turner toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Born to beat your wife, bedoel je.
Chris Brown.quote:
Jij Freak!quote:Op donderdag 26 december 2019 11:24 schreef peaceman het volgende:
Ik ga maar eens douchen....
dus dansen onder de douche bij Chic
Deze spelen banjo hoor.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo'n bandje wat "kijk eens hoe Bob Dylan wij zijn met ons mond harmonicaatje" wil uitstralen
Die hiervoor had ik het nog overquote:
Tegeltje dit!quote:Op donderdag 26 december 2019 11:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja..
Skyradio huisvrouwen meuk, die dan lekker kunnen wegdromen om te ontsnappen aan hun saaie leventje in de vinex wijk met 2 kut kinderen en elke dag met andere vinex moeders op het schoolplein staan en naar de jumbo moeten gaan met een man waar ze eigenlijk niet meer van houden die elke dag prakkie wil op z’n bord en dus die huismoeder vinex mutsen die onder dit nummer wegdromen dat ze ergens in Italie uitgewoond worden door een of andere Italiaan die hem wel omhoogkrijgt
Hou de zeep goed vast!quote:Op donderdag 26 december 2019 11:24 schreef peaceman het volgende:
Ik ga maar eens douchen....
dus dansen onder de douche bij Chic
Ja, dat is inderdaad even leuk.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind dit een van hun leukere nummers btw, alleen die gimmick werkt echt maar een paar liedjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |