Dat mag dan toch wel het formaat grindtegel zijn zeg.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mumford had z'n zonen beter kunnen verdrinken
Familiedramaatje, zelf graag ookquote:Op donderdag 26 december 2019 11:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mumford had z'n zonen beter kunnen verdrinken
Moord-zelfmoord is wel de beste moord jaquote:Op donderdag 26 december 2019 11:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Familiedramaatje, zelf graag ook
Deze hangt ook op de toilet bij mij, daarvan gepikt, bij de action gekocht uiteraard. Daar zijn ze ook veel te vinden, de vinex mutsen. Die hebben ook veel wijsheden en quasi emotionele xenos teksten in huisquote:
Daarvoor moet ik nog wachten tot 3 uur vanacht, wel meteen 2 in 1 uurquote:
Ja dat komt ook nogquote:
Precies, en dit was precies dat leuke liedje.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Hey een banjo, dat was echt een liedje leuk.
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Deze hangt ook op de toilet bij mij, daarvan gepikt, bij de action gekocht uiteraard. Daar zijn ze ook veel te vinden, de vinex mutsen. Die hebben ook veel wijsheden en quasi emotionele xenos teksten in huis
welterusten boven het bed, eet smakelijk boven de keukentafel en Love boven het bankstelquote:Op donderdag 26 december 2019 11:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Deze hangt ook op de toilet bij mij, daarvan gepikt, bij de action gekocht uiteraard. Daar zijn ze ook veel te vinden, de vinex mutsen. Die hebben ook veel wijsheden en quasi emotionele xenos teksten in huis
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
IN DIT HUIS...
wordt NIEMAND een Vinexmuts genoemd!@!!!1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |