Ja klopt die Chinezen hebben het wel goed onder de knie tegenwoordig. Maar een hele goede Fake kost ook al tegen de paar duizend euro.quote:Op maandag 23 december 2019 16:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat of dacht dat je een neppert was... Mensen zien het verschil tussen echt en nep niet zo gauw en sommige repo's uit China zijn echt goed.
Ik zeg je eerlijk, een date waarbij er gekeken wordt naar DBS is echt mijn ultieme droom. Ik zeg niet voor niets dat ik liever DBS opnieuw zou willen beleven dan dat ik een millie zou winnenquote:
Dat is lang geleden dat ik nog gevraagd werd....quote:Op maandag 23 december 2019 16:13 schreef Kiid het volgende:
Jullie boy ging ff despo'tje halen voor morgenavond en werd ik gevraagd naar mijn legitimatie. Ik ben al bijna het dubbele van de minimumleeftijd
Klopt maar voor rond de 400-500 heb je een goeie fake. Panerai schijnt zeer makkelijk te zijn om na te maken. Maar op zich kan je dan beter een Seiko kopen voor dat geld.quote:Op maandag 23 december 2019 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt die Chinezen hebben het wel goed onder de knie tegenwoordig. Maar een hele goede Fake kost ook al tegen de paar duizend euro.
Voor een doezo kan je een goede rig kopen waar je je echt op het circuit waant. Ik had het wel geweten vriendquote:Op maandag 23 december 2019 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt die Chinezen hebben het wel goed onder de knie tegenwoordig. Maar een hele goede Fake kost ook al tegen de paar duizend euro.
Ik 5 minuten geleden nogquote:Op maandag 23 december 2019 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik nog gevraagd werd....
Laatste keer was denk ik toen ik zonnebril en cowboyhoed flexte. Maar ze vroegen mij een Ausweis, ik wist even niet meer wat dat was...quote:
De Cell saga zit bomvol historisch emotionele momenten. Nu ik dit weer zie schiet het alweer vol en dan heb je het nog niet eens over Vegeta M die zichzelf opoffert en Gohan die de GOAT uithingquote:
Ik heb het maar opgegeven. Ik zie er jong uit, maar echt geen 16/18 jongquote:Op maandag 23 december 2019 16:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Laatste keer was denk ik toen ik zonnebril en cowboyhoed flexte. Maar ze vroegen mij een Ausweis, ik wist even niet meer wat dat was...
De Cell saga is prachtig vind ik! Ben altijd wel een fan geweest van Piccolo.quote:Op maandag 23 december 2019 16:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
De Cell saga zit bomvol historisch emotionele momenten. Nu ik dit weer zie schiet het alweer vol en dan heb je het nog niet eens over Vegeta M die zichzelf opoffert en Gohan die de GOAT uithing
Wat vindt mevrouw Kiid van DBS?quote:Op maandag 23 december 2019 16:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, een date waarbij er gekeken wordt naar DBS is echt mijn ultieme droom. Ik zeg niet voor niets dat ik liever DBS opnieuw zou willen beleven dan dat ik een millie zou winnen
Haha klopt daarom is Panerai ook ingestort.quote:Op maandag 23 december 2019 16:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klopt maar voor rond de 400-500 heb je een goeie fake. Panerai schijnt zeer makkelijk te zijn om na te maken. Maar op zich kan je dan beter een Seiko kopen voor dat geld.
Ik vind m’n huidige rig van 140 euro bij Media Markt al voldoende eigenlijk. Misschien nog een ander beeldscherm, maar dan moet de videokaart ook meteen vervangen wordenquote:Op maandag 23 december 2019 16:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor een doezo kan je een goede rig kopen waar je je echt op het circuit waant. Ik had het wel geweten vriend
Zou weglopen.quote:Op maandag 23 december 2019 16:15 schreef Kiid het volgende:
een date waarbij er gekeken wordt naar DBS is echt mijn ultieme droom
Dit vind ik wel erg cruquote:
Iets meer dan 3k denk ikquote:Op maandag 23 december 2019 15:57 schreef Dimachaerus het volgende: [..] Hoeveel pak je op basis van 40 uur dan
Broer, voor een dozoe kan je echt veel hoor. Daar heb je veel meer plezier van dan een rolex. Daarbij kan je dan zou een (halve)seconde van je rondetijden eraf rijden met een nieuwe rigquote:Op maandag 23 december 2019 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind m’n huidige rig van 140 euro bij Media Markt al voldoende eigenlijk. Misschien nog een ander beeldscherm, maar dan moet de videokaart ook meteen vervangen worden
Ze is met je boy zelfs naar de film geweestquote:Op maandag 23 december 2019 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat vindt mevrouw Kiid van DBS?
Piccolo is inderdaad een hele mooie character binnen de saga. Zijn special beam cannon gaat door ziel en zaligheidquote:Op maandag 23 december 2019 16:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De Cell saga is prachtig vind ik! Ben altijd wel een fan geweest van Piccolo.
3 WAjongs dusquote:Op maandag 23 december 2019 16:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Iets meer dan 3k denk ik
quote:Op maandag 23 december 2019 16:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het zou het mooiste zijn wat je kan overkomen
Ik kan nog wel naar een ander stuurtje/pedalen kijken. Die van mij zijn wel erg budget.quote:Op maandag 23 december 2019 16:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Broer, voor een dozoe kan je echt veel hoor. Daar heb je veel meer plezier van dan een rolex. Daarbij kan je dan zou een (halve)seconde van je rondetijden eraf rijden met een nieuwe rig
Voor het wereldrecord!quote:Op maandag 23 december 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan nog wel naar een ander stuurtje/pedalen kijken. Die van mij zijn wel erg budget.
Ja heel badass.quote:Op maandag 23 december 2019 15:40 schreef Catkiller het volgende:
Wow Myrr speelde met zand buiten de zandbak jongens
Snap je. En dan zit je te tobben over een rolex terwijl je de basics niet in orde hebtquote:Op maandag 23 december 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan nog wel naar een ander stuurtje/pedalen kijken. Die van mij zijn wel erg budget.
Dit oogt wel chique.quote:Op maandag 23 december 2019 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap je. En dan zit je te tobben over een rolex terwijl je de basics niet in orde hebt
https://www.coolblue.nl/p(...)_campaign=toppositiequote:Op maandag 23 december 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je dan een date hebt hè en je ziet dit staan dan ren je toch gelijk weg.quote:Op maandag 23 december 2019 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit oogt wel chique.
[ afbeelding ]
Gast. Vrouwen worden wild van snelheid. Kijk maar eens die filmpjes waarin ze chicks op de bijrijdersstoel hebben van een Ferrari.quote:Op maandag 23 december 2019 16:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je dan een date hebt hè en je ziet dit staan dan ren je toch gelijk weg.
Heb nu wel zin om te kijken dankzij jou.quote:Op maandag 23 december 2019 16:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Piccolo is inderdaad een hele mooie character binnen de saga. Zijn special beam cannon gaat door ziel en zaligheid
Ik heb zojuist van alles voorbereid maar ik denk dat de gasten niet blij gaan zijn met mijn genre van koken.quote:Op maandag 23 december 2019 16:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zo maar eens beginnen aan pt I van mijn 3-daagse kerstdiner
Ga gewoon leechen en elke dag bij je moeder eten en haar alles laten betalen.quote:Op maandag 23 december 2019 16:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat gaat het worden.quote:Op maandag 23 december 2019 16:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat is hetquote:Op maandag 23 december 2019 17:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb zojuist van alles voorbereid maar ik denk dat de gasten niet blij gaan zijn met mijn genre van koken.
Frikandellen uit de airfryerquote:
1ste kerstdagquote:
Kun je wel stoer doen maar eerste kerstdag bij jou is dus gewoon nummer 54 van de lokale Chineesquote:Op maandag 23 december 2019 17:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
1ste kerstdag
Voorgerecht pittige wonton soep.
Hoofdgerecht:
Char Siu
Peking eend
Zoet zure ribbetjes
Pittige groene bonen droog gewokt.
Kleine loempia's
Witte rijst
En nog een groente gerecht gewokt maar ben nog niet uit welke.
Nagerecht heb ik ook nog niet helder....
2de kerstdag:
Chinese hotpot.
Morgen geen idee...
En jij?
Je krijgt echt wel een natte poes als jij mij een strakke ronde ziet rijden in Abu. Zo'n F1 wagen is moeilijk onder controle te houden hoorquote:Op maandag 23 december 2019 16:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je dan een date hebt hè en je ziet dit staan dan ren je toch gelijk weg.
Ik ben blij dat ik fok een stukje beter kan maken hiermeequote:Op maandag 23 december 2019 16:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb nu wel zin om te kijken dankzij jou.
Uiteraard!quote:Op maandag 23 december 2019 17:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik fok een stukje beter kan maken hiermee
Neen want het is geen afhaal....quote:Op maandag 23 december 2019 17:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun je wel stoer doen maar eerste kerstdag bij jou is dus gewoon nummer 54 van de lokale Chinees
Ben je chinees?quote:Op maandag 23 december 2019 17:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
1ste kerstdag
Hoofdgerecht:
Char Siu
Peking eend (misschien)
Zoet zure ribbetjes
Kleine loempia's
Witte rijst
2de kerstdag:
Chinese hotpot.
Morgen geen idee...
En jij?
Voor het hele gezin hoop ikquote:
Nee ik ben geboren in het verkeerde land... qua eten duldt ik de Nederlandse keuken niet.quote:Op maandag 23 december 2019 17:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben je chinees?
Haricot verts met pancetta
Blini’s zalm en roomkaas
Black Angus Carpaccio
Kalkoen met bourbonsaus
Meringuetaart met framboos
Gebakken aardappelen heb ik al 4 jaar niet meer gehad of zo.quote:Op maandag 23 december 2019 17:12 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben al blij met gebakken aardappelen
Natuurlijk. Je gaat toch niet in je eentje Kerst vieren.quote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Voor het hele gezin hoop ik
Kan mij het ook niet heugen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen heb ik al 4 jaar niet meer gehad of zo.
Ja en makkelijk maar mijn familie zijn een beetje zeikerds met etenquote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee ik ben geboren in het verkeerde land... qua eten duldt ik de Nederlandse keuken niet.
Als ik er vis bij had staan of iets met garnalen was ik wellicht een echte Chinees.
Je hebt best een goed menu! Blini's zijn sowieso wel tof! Haricot verts met pancetta is ook geen slechte keuze, klassiek maar lekker.
Ik zou er niet treurig om zijn als ik nooit meer een gebakken aardappel mag eten.quote:Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan mij het ook niet heugen.
Pure luxe.
Beetje laxeermiddel in het eten dan komen ze nooit meer, dan is er plek voor ons tweetjes volgend jaar.quote:Op maandag 23 december 2019 17:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja en makkelijk maar mijn familie zijn een beetje zeikerds met eten
Zegt mij allemaal niks.quote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zou er niet treurig om zijn als ik nooit meer een gebakken aardappel mag eten.
Beetje aardappel in een goeie curry kan wel lekker zijn. MassamanOf Dak Dori Tang
Ik al 4 dagen ofzo niet meerquote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen heb ik al 4 jaar niet meer gehad of zo.
Misschien zelfs met zn drietjes tegen die tijdquote:Op maandag 23 december 2019 17:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Beetje laxeermiddel in het eten dan komen ze nooit meer, dan is er plek voor ons tweetjes volgend jaar.
quote:Op maandag 23 december 2019 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Misschien zelfs met zn drietjes tegen die tijd![]()
Naja het is toch ook makkelijk, geen zin om de hele dag in de keuken te gaan staan terwijl de helft toch liever patat heeftquote:
Primaquote:Op maandag 23 december 2019 17:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Naja het is toch ook makkelijk, geen zin om de hele dag in de keuken te gaan staan terwijl de helft toch liever patat heeft
Hahahahaquote:Op maandag 23 december 2019 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Misschien zelfs met zn drietjes tegen die tijd![]()
Ja of gewoon iemand anders elke dag laten koken voor je.quote:Op maandag 23 december 2019 17:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Naja het is toch ook makkelijk, geen zin om de hele dag in de keuken te gaan staan terwijl de helft toch liever patat heeft
quote:Op maandag 23 december 2019 17:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je krijgt echt wel een natte poes als jij mij een strakke ronde ziet rijden in Abu. Zo'n F1 wagen is moeilijk onder controle te houden hoor
Kan je wel lachen maar ik denk dat dit serieus waar is. Kijk naar die chicks die Verstappen binnenhengeltquote:
Hij is ook gewoon een mooie man.quote:Op maandag 23 december 2019 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je wel lachen maar ik denk dat dit serieus waar is. Kijk naar die chicks die Verstappen binnenhengelt
Mij lukt dat gewoon vriendquote:Op maandag 23 december 2019 17:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Probeer maar eens een F1 wagen onder controle te houden zonder assists
Als hij mooi is ben ik prachtig.quote:Op maandag 23 december 2019 17:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon een mooie man.
Match al wat gestuurd?quote:Op maandag 23 december 2019 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij mooi is ben ik prachtig.
Wat is daar moeilijk aanquote:Op maandag 23 december 2019 17:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Probeer maar eens een F1 wagen onder controle te houden zonder assists
Tuurlijk. De geoefende sim racer draait er zijn hand niet voor om. Maar een nieuweling komt de eerste bochten nog niet eens doorquote:Op maandag 23 december 2019 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mij lukt dat gewoon vriend
Behalve gister toen ik een dikke framedrop voor m'n kiezen kreeg. Toen spinde ik in Oostenrijk, die langzame bocht bovenaan de heuvel.
Jaquote:
Welke assists gebruik jij nu nog?quote:Op maandag 23 december 2019 17:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk. De geoefende sim racer draait er zijn hand niet voor om. Maar een nieuweling komt de eerste bochten nog niet eens door
Ben net een naakte molrat in F1 broerquote:Op maandag 23 december 2019 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welke assists gebruik jij nu nog?
Wat voor mensen zijn het dan die dit niet Chill vindenquote:Op maandag 23 december 2019 17:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
1ste kerstdag
Hoofdgerecht:
Char Siu
Peking eend (misschien)
Zoet zure ribbetjes
Kleine loempia's
Witte rijst
2de kerstdag:
Chinese hotpot.
Morgen geen idee...
En jij?
Hoe moet ik dit nou weer lezen dan?quote:Op maandag 23 december 2019 18:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben net een naakte molrat in F1 broer
HbcHeliosquote:
De laatste keer dat het mij overkwam was ik 35quote:Op maandag 23 december 2019 16:13 schreef Kiid het volgende:
Jullie boy ging ff despo'tje halen voor morgenavond en werd ik gevraagd naar mijn legitimatie. Ik ben al bijna het dubbele van de minimumleeftijd
Hij is lelijk zegt hij hiermeequote:Op maandag 23 december 2019 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit nou weer lezen dan?
Weird flexquote:Op maandag 23 december 2019 18:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben net een naakte molrat in F1 broer
Als ik je username zie denk ik elke keer dat je 15 bentquote:
Mentalquote:Op maandag 23 december 2019 18:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als ik je username zie denk ik elke keer dat je 15 bent
Dat kan. Dat mag.quote:Op maandag 23 december 2019 18:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als ik je username zie denk ik elke keer dat je 15 bent
Sorry ik speel niet met mensen die de Xbox verraden.quote:
Jeetje bestaat dat nog?quote:Op maandag 23 december 2019 18:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry ik speel niet met mensen die de Xbox verraden.
Sow in the pocket hoorquote:
Dacht dat je in de 20 was maar blijkbaar is het 67quote:
Snapte niet of het nou wel of geen flex is.quote:
Ik game niet maar zie gewoon nergens Xbox ofzo. Alleen maar Playstations op insta.quote:Op maandag 23 december 2019 18:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat je in de 20 was maar blijkbaar is het 67
Komt dit door mijn blauwe kleurtje of?quote:
Nee omdat ik net lekker zo’n heerlijke ontladende discussie heb gehad (we hebben nooit meer ruzie) waardoor alle sago eruit is en nu kan ik er weer tegenaan.quote:Op maandag 23 december 2019 18:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Komt dit door mijn blauwe kleurtje of?
Lekker tochquote:Op maandag 23 december 2019 18:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee omdat ik net lekker zo’n heerlijke ontladende discussie heb gehad (we hebben nooit meer ruzie) waardoor alle sago eruit is en nu kan ik er weer tegenaan.
I’ve got spare love to give.
Iig geen overload aan smiley'squote:Op maandag 23 december 2019 18:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Denk je na crack alles gehad te hebben
Ja jij bent altijd zuur dus dan bouwt er ook weinig op hè.quote:Op maandag 23 december 2019 18:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ben gewoon mezelf, hoef me niet zo nodig beter voor te doen op een internetforumquote:Op maandag 23 december 2019 18:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja jij bent altijd zuur dus dan bouwt er ook weinig op hè.
Doet ook niemandquote:Op maandag 23 december 2019 18:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben gewoon mezelf, hoef me niet zo nodig beter voor te doen op een internetforum
Mja je bent wel zuurquote:Op maandag 23 december 2019 18:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben gewoon mezelf, hoef me niet zo nodig beter voor te doen op een internetforum
Nou dit is wel redelijk wie ik ben hoor. Als ergens mijn gedachtengang gedisplayed wordt is het hier wel.quote:Op maandag 23 december 2019 18:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Omdat ik jullie niet als dagboek van mijn persoonlijke leven gebruik zekerquote:
Bespaar ons je kutleven iddquote:Op maandag 23 december 2019 18:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Omdat ik jullie niet als dagboek van mijn persoonlijke leven gebruik zeker
Gaat jullie ook helemaal niks aanquote:
Zal je vlogs nooit vergetenquote:Op maandag 23 december 2019 18:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gaat jullie ook helemaal niks aan
Weet je hoe handig een dagboek dat terug praat zonder dat het je eigen risico of meer kost.quote:Op maandag 23 december 2019 18:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Omdat ik jullie niet als dagboek van mijn persoonlijke leven gebruik zeker
Ja zijn allemaal van die sheeple zoals @Kiidquote:Op maandag 23 december 2019 18:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik game niet maar zie gewoon nergens Xbox ofzo. Alleen maar Playstations op insta.
Xbox controller ligt wel lekkerder in de hand.quote:Op maandag 23 december 2019 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zijn allemaal van die sheeple zoals @:Kiid
Echt he, PS is voor van die jappenhandjesquote:Op maandag 23 december 2019 19:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Xbox controller ligt wel lekkerder in de hand.
Je eigen risico niet uit willen geven tegenover mentaal beter worden door een hulpverlenerquote:Op maandag 23 december 2019 18:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Weet je hoe handig een dagboek dat terug praat zonder dat het je eigen risico of meer kost.
Ik heb enorm grote mannenklauwen en ik prefereer de PSquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, PS is voor van die jappenhandjes
Anderen nodig hebben voor je eigen mentale gezondheidquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Je eigen risico niet uit willen geven tegenover mentaal beter worden door een hulpverlener_!
Goede keuzes maak je inderdaad.
Is goed Braddie, is goedquote:Op maandag 23 december 2019 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Anderen nodig hebben voor je eigen mentale gezondheid
Lekker belangrijk, het is niet dat ze verantwoordelijkheid heeft over iemand andersquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Je eigen risico niet uit willen geven tegenover mentaal beter worden door een hulpverlener_!
Als Braddie een gelukkig man is, is Braddie een gelukkig man.quote:
Ja en vast ook een grote piemel is goed Noelquote:Op maandag 23 december 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb enorm grote mannenklauwen en ik prefereer de PS
K zou je moeten notenquote:Op maandag 23 december 2019 19:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is dit voor aidsgaat er zelfs niet ironisch bij me in
waarom doe je altijd zo gemeen tegen crack ): vind ik niet leuk :/quote:Op maandag 23 december 2019 18:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Groter dan gemiddeldquote:Op maandag 23 december 2019 19:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en vast ook een grote piemel is goed Noel
Geen dankquote:
Sorry voor jou zal ik aardig doenquote:Op maandag 23 december 2019 19:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom doe je altijd zo gemeen tegen crack ): vind ik niet leuk :/
Gewoon lekker serieus nemen ookquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Vraag het hem zelf.quote:Op maandag 23 december 2019 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als Braddie een gelukkig man is, is Braddie een gelukkig man.
Hij wil niet meer gerefereerd worden aan fok zei ie vanavondquote:
Techno is voor keukenkampioenflikkersquote:Op maandag 23 december 2019 19:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
jongens ik ben een technoliedje aan het maken kunnen jullie zeggen wat je ervan vindt? misschien ook tips voor hoe ik het beter kan maken ^^ of als je het niks vindt mag je ook eerlijk zijn
https://www98.zippyshare.com/v/APWuSWD2/file.html
Dat kan.quote:Op maandag 23 december 2019 19:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij wil niet meer gerefereerd worden aan fok zei ie vanavond
Dat bepalen wij welquote:Op maandag 23 december 2019 19:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij wil niet meer gerefereerd worden aan fok zei ie vanavond
Thanks mijn telefoon heeft nu HIV.quote:Op maandag 23 december 2019 19:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
jongens ik ben een technoliedje aan het maken kunnen jullie zeggen wat je ervan vindt? misschien ook tips voor hoe ik het beter kan maken ^^ of als je het niks vindt mag je ook eerlijk zijn
Bek dicht hoertjequote:Op maandag 23 december 2019 19:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Techno is voor keukenkampioenflikkers
waarom?quote:Op maandag 23 december 2019 19:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Thanks mijn telefoon heeft nu HIV.
Omdat er 36 flikkerende schermen omhoog komen als ik ook maar iets aanklik op die site. Jammer want ben altijd in voor techno.quote:
Je hoerenmoederquote:
Nou ja zeg zo praat je toch niet over oma’s. Barbaar jij. Zou je mond spoelen met Dreft als je hier was.quote:Op maandag 23 december 2019 19:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder
En haar hoerenmoeder
Hier, muziek voor je oma om het goed te makenquote:Op maandag 23 december 2019 19:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja zeg zo praat je toch niet over oma’s. Barbaar jij.
quote:Op maandag 23 december 2019 19:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Omdat er 36 flikkerende schermen omhoog komen als ik ook maar iets aanklik op die site. Jammer want ben altijd in voor techno.
quote:Op maandag 23 december 2019 19:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hier, muziek voor je oma om het goed te maken
lief dat je wilde luisterenquote:Op maandag 23 december 2019 19:24 schreef Catkiller het volgende:
Ik luister geen techno maar vond het eentonig en te traag naar mijn smaak
Ga maar naar Syrie als je dat wilt horen.quote:Op maandag 23 december 2019 19:29 schreef 00wildchild het volgende:
Techno is een kwestie van smaak ook. Zo kunnen sommige mensen gewoon 10 uur lang dansen op minimal. Ja dikke doei bommen en granaten en oorlogsgeweld.
Waarom Syrië komt al naar ons.quote:Op maandag 23 december 2019 19:30 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ga maar naar Syrie als je dat wilt horen.
Lolquote:Op maandag 23 december 2019 19:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom Syrië komt al naar ons.
Gast. Jij hebt een gitaar en je kent Jimi Hendrix. Hoe kan je me in godsnaam vertellen dat je je toewijdt aan zulks een muziekstijlquote:Op maandag 23 december 2019 19:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
heb drie gitaren zelfsquote:Op maandag 23 december 2019 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast. Jij hebt een gitaar en je kent Jimi Hendrix. Hoe kan je me in godsnaam vertellen dat je je toewijdt aan zulks een muziekstijl
Je boy heeft gewoon een Xbox One X hier staan hoorquote:Op maandag 23 december 2019 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zijn allemaal van die sheeple zoals @:Kiid
Hahaha dit is een referentie aan braddiequote:
Huh?quote:Op maandag 23 december 2019 19:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahaha dit is een referentie aan braddie
Nehquote:Op maandag 23 december 2019 19:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nba 2k20, fifa 2k20, f1 2k19, cod modern warfare. Kies maar
Wat mij betreft mag er een keyboard op je vallen en kapot rakenquote:
Maar ECHT ook?quote:Op maandag 23 december 2019 19:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag er een keyboard op je vallen en kapot raken
Ja ieder z'n stijl maat maar als ik een goede rockband hoor dan denk ik toch altijd hoe kan die elektronische/hiphip muziek zo teringgroot zijn geworden.quote:Op maandag 23 december 2019 19:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb drie gitaren zelfs
maar kan toch meerdere dingen tegelijk doen nurdje, techno is ook gwn muziek hoor
Ook nooit meer op fok?quote:Op maandag 23 december 2019 19:48 schreef Kiid het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuwe Halo op een nieuwe console. Dan kom ik nooit meer buiten
Ik koop halo voor je geen probleemquote:
Omdat rock echt tering herrie is en elektro fantastischquote:Op maandag 23 december 2019 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ieder z'n stijl maat maar als ik een goede rockband hoor dan denk ik toch altijd hoe kan die elektronische/hiphip muziek zo teringgroot zijn geworden.
quote:Op maandag 23 december 2019 18:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat voor mensen zijn het dan die dit niet Chill vinden
Bekrompen mensen die bij kerstmis een bepaald soort gerechten in het hoofd hebben. Die willen het liefst konijn of sugar snaps of iets dergelijks. Geen Chineesquote:Op maandag 23 december 2019 18:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat voor mensen zijn het dan die dit niet Chill vinden
Ik zal het onthouden vriendquote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik koop halo voor je geen probleem
Rip Flappiequote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Bekrompen mensen die bij kerstmis een bepaald soort gerechten in het hoofd hebben. Die willen het liefst konijn of sugar snaps of iets dergelijks. Geen Chinees
Doet me teveel aan zosk denkenquote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Bekrompen mensen die bij kerstmis een bepaald soort gerechten in het hoofd hebben. Die willen het liefst konijn of sugar snaps of iets dergelijks. Geen Chinees
Goede rock is mokerlekker man. Gitarenmuziek boven allesquote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat rock echt tering herrie is en elektro fantastisch
Zullen zijn honden hem al helemaal hebben opgegeten denk jequote:Op maandag 23 december 2019 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doet me teveel aan zosk denken
Hoop dat hij met een glimlach naar ons kijkt van boven
Nee joh. Je zet de beste ronde tijden met lethal industryquote:Op maandag 23 december 2019 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goede rock is mokerlekker man. Gitarenmuziek boven alles
Over rondetijden gesproken vriendquote:Op maandag 23 december 2019 19:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh. Je zet de beste ronde tijden met lethal industry
Wat ben jij toch ook een zaaddodend kereltje hequote:Op maandag 23 december 2019 19:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh. Je zet de beste ronde tijden met lethal industry
Liever een zaaddodend kereltje dan ongewenst kinderen maken.quote:Op maandag 23 december 2019 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een zaaddodend kereltje he
ja maar jij denk dat alle elektronische muziek dj tiësto is, luister eens aphex twin, squarepusher, venetian snares, christoph de babalon, weet je hoe ingewikkeld en goed doordacht die shit is? zit veel beter in elkaar dan 90% van blues/rock/whatever. je klinkt echt als m'n pa van 65 die alle nieuwe muziek 'herrie' noemt en alleen maar oude yes-concerten luistertquote:Op maandag 23 december 2019 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ieder z'n stijl maat maar als ik een goede rockband hoor dan denk ik toch altijd hoe kan die elektronische/hiphip muziek zo teringgroot zijn geworden.
Vermoeiend hequote:Op maandag 23 december 2019 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dikke sneer naar @00wildchild ditquote:Op maandag 23 december 2019 19:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Liever een zaaddodend kereltje dan ongewenst kinderen maken.
Ja soms gaat een act zo ver dat het niet meer leuk is.quote:
Tja dat is het denk ik ieder zijn ding. Ik luister soms rap sommige hekelen dat maar ik zie wel meer lagen in die genres. Muziek is gewoon te persoonlijk en ja als ik mensen hoor roepen dat ACDC met Thunder de beste plaat ooit is, dan raken ze mij juist kwijt want ik vind dat een vreselijk nummer.quote:Op maandag 23 december 2019 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klasse. Ik ga vanavond een filmpje pakken en tussendoor cod. Morgen stap ik weer in mijn bolide voor een ronde Australië. Voor het echte gevoel sta ik om 05:00 uur op om een jetlag te simulerenquote:Op maandag 23 december 2019 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over rondetijden gesproken vriendIk ga even mooi F1 opstarten. Heb alleen nog maar Assetto Corsa gedaan vandaag.
Dat bestaat nietquote:Op maandag 23 december 2019 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja soms gaat een act zo ver dat het niet meer leuk is.
Wat een hyper deuntje.quote:Op maandag 23 december 2019 19:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja maar jij denk dat alle elektronische muziek dj tiësto is, luister eens aphex twin, squarepusher, venetian snares, christoph de babalon, weet je hoe ingewikkeld en goed doordacht die shit is? zit veel beter in elkaar dan 90% van blues/rock/whatever. je klinkt echt als m'n pa van 65 die alle nieuwe muziek 'herrie' noemt en alleen maar oude yes-concerten luistert
Helaas geen award voor meest waardeloze act bij de verkiezingenquote:Op maandag 23 december 2019 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja soms gaat een act zo ver dat het niet meer leuk is.
Nice! Dat red ik denk ik wel. Ben nog onderweg.quote:Op maandag 23 december 2019 18:55 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond Gerard Joling bij VI@:haags_kwartiertje
Was het maar zo'n feest dan konden we besparen op anticonceptiequote:Op maandag 23 december 2019 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou je kunnen kiezen tussen hem en scrupuleus danquote:Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas geen award voor meest waardeloze act bij de verkiezingen
En nooit stress hebben dat het misschien raak is.quote:Op maandag 23 december 2019 19:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest dan konden we besparen op anticonceptie
Draag het eens aan. Dan kan je misschien eens van toegevoegde waarde zijn hierquote:Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas geen award voor meest waardeloze act bij de verkiezingen
Laat gewoon knipje zettenquote:Op maandag 23 december 2019 19:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest dan konden we besparen op anticonceptie
Daarom is het echt een zegen om maagd te zijnquote:Op maandag 23 december 2019 19:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En nooit stress hebben dat het misschien raak is.
Kiid wint hands downquote:Op maandag 23 december 2019 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou je kunnen kiezen tussen hem en scrupuleus dan
Toen ik bloed moest prikken kon de dokter hem niet eens vinden. Laat staan dat ik het zelf zou moeten opzoekenquote:
Ben ik al meer dan 10 jaar maatquote:Op maandag 23 december 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Draag het eens aan. Dan kan je misschien eens van toegevoegde waarde zijn hier
Met Simone of je huidige propje hahaquote:Op maandag 23 december 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nah, er komt sowieso wel een Kiid junior ergens binnen 2-3 jaar
Waarom zoekt de dokter je penis bij het prikken van bloedquote:Op maandag 23 december 2019 19:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen ik bloed moest prikken kon de dokter hem niet eens vinden. Laat staan dat ik het zelf zou moeten opzoeken
Ja ik weet nog toen ik voor eerste keer ging neuken en condoom scheurde, tijdje later slipte die weer. Vriendin toen was nog jong dus geen vaste cyclus... Was ze 3 weken over tijd. Toen heb ik hem wel geknepen man werd op een gegeven moment kotsmisselijk ervan.quote:Op maandag 23 december 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom is het echt een zegen om maagd te zijn
Is het vandaag omgekeerde antwoord dag ofzotjesquote:Op maandag 23 december 2019 19:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben ik al meer dan 10 jaar maat
Miss beidenquote:Op maandag 23 december 2019 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met Simone of je huidige propje haha
Ik probeer de eerste keer nog altijd te vergeten. Laatste keer dat ik zo was afgegaan was toen ik er vanmiddag achterkwam dat ik nog steeds geen mod benquote:Op maandag 23 december 2019 20:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik weet nog toen ik voor eerste keer ging neuken en condoom scheurde, tijdje later slipte die weer. Vriendin toen was nog jong dus geen vaste cyclus... Was ze 3 weken over tijd. Toen heb ik hem wel geknepen man werd op een gegeven moment kotsmisselijk ervan.
Waarom stel jij zo graag antwoorden waar je het antwoord al van weetquote:Op maandag 23 december 2019 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zoekt de dokter je penis bij het prikken van bloed
@Solotovskiquote:
Wat een leven.... Kon ik maar met ijsberen worstelen en een leger aan kakkerlakken commanderen.quote:Op maandag 23 december 2019 20:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik probeer de eerste keer nog altijd te vergeten. Laatste keer dat ik zo was afgegaan was toen ik er vanmiddag achterkwam dat ik nog steeds geen mod ben
Ik heb wel eens een ijsbeer in het echt gezienquote:Op maandag 23 december 2019 20:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat een leven.... Kon ik maar met ijsberen worstelen en een leger aan kakkerlakken commanderen.
Jij noemde gisteravond trouwens Braddie, weet jij of die nog vlogt? Wilde een leuk vlog kijken of zo maar hij lijkt met de noorderzon te zijn verdwenen wat best lastig is voor iemand van zijn postuur.quote:
In Artis zeker?quote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een ijsbeer in het echt gezien
Was dan wel in de dierentuin maar voelde echt up closequote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een ijsbeer in het echt gezien
Als kind zag ik ze ook in Artis geloof ik.quote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was dan wel in de dierentuin maar voelde echt up close
Oh wist niet eens dat Artis in Amsterdam lag. Als provinciaal boeien die dingen mij niet.quote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 dingen waar ik een hekel aan heb; Amsterdam en Amsterdam. Dus nee, geen Artis
quote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef Catkiller het volgende:
Grootste filosoof:: scrupuleus
User die overal een mening over heeft:: TTSS
User die het meest klaagt:: Chronometer
Beste modmateriaal:: Kiid
Beste/leukste slowchat:: KLB
Beste/leukste forum:: KLB
Beste/leukste mod:: Solotovski
Beste/leukste crewlid op heel FOK!:: Solotovski
Ben daar een keer geweest voor een abortus intake @TTSSquote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 dingen waar ik een hekel aan heb; Amsterdam en Amsterdam. Dus nee, geen Artis
Zolang hij een WAjong heeft blijft hij hier plakkenquote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij noemde gisteravond trouwens Braddie, weet jij of die nog vlogt? Wilde een leuk vlog kijken of zo maar hij lijkt met de noorderzon te zijn verdwenen wat best lastig is voor iemand van zijn postuur.
Had dat nou maar doorgezet hahatjesquote:Op maandag 23 december 2019 20:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben daar een keer geweest voor een abortus intake @:TTSS
je overbetalen bij een kliniekquote:Op maandag 23 december 2019 20:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zetje bovenaan de trap en je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zonquote:Op maandag 23 december 2019 20:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je overbetalen bij een kliniek___
gewoon zelf flink doorroeren met de kleerhanger en door het toilet
Was niet voor mijn dinnetje en ik had het er ook niet ingestoptquote:
WAjong is dan wel een erg sterk soort tape/lijm.quote:Op maandag 23 december 2019 20:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zolang hij een WAjong heeft blijft hij hier plakken
Alleen al met die parkeerkosten is een kind krijgen nog goedkoper!!quote:Op maandag 23 december 2019 20:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je overbetalen bij een kliniek___
gewoon zelf flink doorroeren met de kleerhanger en door het toilet
Het is de levenslijn van fokquote:Op maandag 23 december 2019 20:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
WAjong is dan wel een erg sterk soort tape/lijm.
Heb je die draak nou al op een dieet gezet?quote:Op maandag 23 december 2019 20:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was niet voor mijn dinnetje en ik had het er ook niet ingestopt
wie heeft jou uitgenodigd eigenlijkquote:Op maandag 23 december 2019 20:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dat gedoe op tv.... Dat kleuterachtige en krampachtige gezwets over alcohol en veiligheid. Als ik mijn hersencellen naar de tyfus wil zuipen omdat de wereld vijandig is, dan doe ik dat gewoon.
Man man man, kansloos.
Jehovah getuigen kwamen aan mijn deur en lieten een pamfletje achter waar de link naar dit topic op stond.quote:Op maandag 23 december 2019 20:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wie heeft jou uitgenodigd eigenlijk
Sterker nog hij is NU live!quote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij noemde gisteravond trouwens Braddie, weet jij of die nog vlogt? Wilde een leuk vlog kijken of zo maar hij lijkt met de noorderzon te zijn verdwenen wat best lastig is voor iemand van zijn postuur.
Nee wij zijn dik en gelukkig en jij dun en miserabel.quote:Op maandag 23 december 2019 20:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je die draak nou al op een dieet gezet?
Woah proffesionele setup! Thanksquote:
Nou ja dit slaat kant noch wal net als je piemel.quote:Op maandag 23 december 2019 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dikke sneer naar @:00wildchild dit
Gaat dit over je kind?quote:Op maandag 23 december 2019 20:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was niet voor mijn dinnetje en ik had het er ook niet ingestopt
IEDEREEN IS WELKOMquote:Op maandag 23 december 2019 20:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wie heeft jou uitgenodigd eigenlijk
Welkom in de wereld van 'live services.'quote:Op maandag 23 december 2019 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ja hoor de F1 lobby loopt weer eens vast.
Kijk luitjes hij zegt netjes bedanktquote:
Fijn dat ik ook welkom ben vriendquote:
Die van YouTube heb ik nooit problemen mee over live gesproken.quote:Op maandag 23 december 2019 20:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van 'live services.'
Wat mijn piemel niet kan lossen mijn vuisten opquote:Op maandag 23 december 2019 20:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja dit slaat kant noch wal net als je piemel.
quote:Op maandag 23 december 2019 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat mijn piemel niet kan lossen mijn vuisten op
Dit klinkt seksueel maar bedoel gewoon dat ik vrouwen in elkaar sla
Welke glijmiddel raad je hiervoor aan?quote:Op maandag 23 december 2019 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat mijn piemel niet kan lossen mijn vuisten op
Dit klinkt seksueel maar bedoel gewoon dat ik vrouwen in elkaar sla
Waarom heb je glijmiddel nodig als de tranen vloeienquote:Op maandag 23 december 2019 20:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Welke glijmiddel raad je hiervoor aan?
Mooie vent ben je ookquote:Op maandag 23 december 2019 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom heb je glijmiddel nodig als de tranen vloeien
Oh..quote:
Tranen zijn zout, gaat dat niet schuren?quote:Op maandag 23 december 2019 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet, komen er bij jou korreltjes zout uitquote:Op maandag 23 december 2019 20:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Tranen zijn zout, gaat dat niet schuren?
Nee maar ik proef wel altijd de tranen van kleine kinderen en die smaken zoutig.quote:Op maandag 23 december 2019 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet, komen er bij jou korreltjes zout uit
Is daar een markt voor op internet? Als ik flink knijp krijg ik er wel een paar cc uit per voedingquote:Op maandag 23 december 2019 20:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee maar ik proef wel altijd de tranen van kleine kinderen en die smaken zoutig.
Dit kan prima samen gaan.quote:Op maandag 23 december 2019 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil wel een blanke strap-onquote:
Sowieso was dat @Kiidquote:Op maandag 23 december 2019 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme zeg. Nieuwe sessie, eerste race rij ik één debiel van de baan en rij verder de hele race normaal, word ik meteen weggestemd uit de sessie![]()
Teringdwazen.
Kucht* stichting *kuch* mar *kuch* tonijn kuch.quote:Op maandag 23 december 2019 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is daar een markt voor op internet? Als ik flink knijp krijg ik er wel een paar cc uit per voeding
Je moeder niet helaas.quote:Op maandag 23 december 2019 20:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh 😪quote:
Dit is waarom de democratie faalt.quote:Op maandag 23 december 2019 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme zeg. Nieuwe sessie, eerste race rij ik één debiel van de baan en rij verder de hele race normaal, word ik meteen weggestemd uit de sessie![]()
Teringdwazen.
Haha die was al zo oud die dacht dat lost de natuur wel op nou mooi niet dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |